:---{D Skrevet 18. september 2005 Del Skrevet 18. september 2005 Sånn som det å digge om at en går på Galtvort! Det er saker det! Og du klager på at jeg drømmer om Britney i skjokoladesaus med jordbær? Du har aldri sagt til meg at du drømmer om det.. Nei, men sånt bare vet du. Men jeg har aldri klagd på det.. Men sånt bare vet jeg at du gjør. Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 18. september 2005 Del Skrevet 18. september 2005 Hvorfor skal jeg legge meg nå? Jeg sov 4 timer forrige natt og hører på DONALD BYRD! Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 18. september 2005 Del Skrevet 18. september 2005 (endret) Hvorfor skal jeg legge meg nå? Jeg sov 4 timer forrige natt og hører på DONALD BYRD! Du har sovet lite og klarte å skrive: Uff, ejg bbegynner virkelig å vmerke sårene på beina nå. Jeg legger meg i hvertfall nå. Har helt glemt hvor lett det er å bli sittende på forum utover natten. Endret 18. september 2005 av Tomat-Ulf Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 18. september 2005 Del Skrevet 18. september 2005 Hva er Deres poeng? Jeg klarer å skrive perfekt norsk også. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 18. september 2005 Forfatter Del Skrevet 18. september 2005 omg.... Dimmus remake av Stormblåst albumet var...erm..WoW.... Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 18. september 2005 Del Skrevet 18. september 2005 Det var World of Warcraft? Lenke til kommentar
b-real Skrevet 18. september 2005 Forfatter Del Skrevet 18. september 2005 Det var World of Warcraft? fjott...nei...selvfølgelig ikke. Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 18. september 2005 Del Skrevet 18. september 2005 Fjott? Personangrep. Gi deg selv en advarsel. Tuller da, selvfølgelig. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 18. september 2005 Forfatter Del Skrevet 18. september 2005 Fjott? Personangrep. Gi deg selv en advarsel. Tuller da, selvfølgelig. Jeg kan faktisk ikke gi meg selv advarsel :-| Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 18. september 2005 Del Skrevet 18. september 2005 Det kan ikke jeg heller. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 18. september 2005 Del Skrevet 18. september 2005 Det kan ikke jeg heller. merkelig, kan ikke jeg heller Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 18. september 2005 Del Skrevet 18. september 2005 Så da må man KEEP IT REAL, BIATCH! Lenke til kommentar
b-real Skrevet 18. september 2005 Forfatter Del Skrevet 18. september 2005 Nei da var det kveld. Skal se på mandagen om jeg får meg noen ekstravakter denne uka. Planlegger storstilt jobbing for opptjening av en egen bil, en bil med kvalitet på, ikke en som man lurer på om hvor lenge holder osv.. Skal også kanskje en tur i bassenget på stl. Har ikke vært der på evigheter og jeg trenger litt fysisk aktiviet..svømme litt for å få igang muskler osv.. Lenke til kommentar
Share the pain Skrevet 18. september 2005 Del Skrevet 18. september 2005 Skaaad meeeeg Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 18. september 2005 Del Skrevet 18. september 2005 (endret) Skaaad meeeeg *Skaaader STP* Kom og gi meg en klem. EDIT: I love you like a whore loves the cock. HAHAHAHHA Endret 18. september 2005 av Bundy Lenke til kommentar
un0kai Skrevet 18. september 2005 Del Skrevet 18. september 2005 *rap* Skal jeg legge meg? ta en dusj? eller spise opp kebaben min? ganske mett nå... Kansje spise kebab mens jeg dusjer? også legge meg.... Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 18. september 2005 Del Skrevet 18. september 2005 Natta tøsene mine! Lenke til kommentar
Share the pain Skrevet 18. september 2005 Del Skrevet 18. september 2005 Natta tøsene mine! Omg, God natt. Lenke til kommentar
SkyMarshall Arts Skrevet 18. september 2005 Del Skrevet 18. september 2005 Nødhjelp får gå i SO4 synes jeg. Hvordan laste ned de av sangene til Skymarshall som har æ, ø og å i seg? Skrive noe kjempelurt her for at posten virker lovligere: Mistenker at jeg blir oppringt midt på natta i natt, jeg som trenger søvnen min! whinerz? Joa. Men får 404 på alle sanger med æ, ø og å i seg. JA tenkte jeg skulle besvare den der bedre sent enn etter kveldsmat jeg; JA jeg har kødda til noe av downloadinga, og JA jeg retter på det meste der nå. Jeg har aldri påstått at jeg er noen proff webdesigner og er rett og slett UFATTELIG forvirra enkelte ganger når jeg sitter å måper inn i den rørete koden min... ... men det funker - og snart funker det mer ... Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 18. september 2005 Del Skrevet 18. september 2005 Skal spille innefotballturnering i dag. Vi kommer til å bli knust, siden vi meldte oss på den "proffe" ligaen. Anyways, jeg kommer tilbake med rapporter derfra. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg