Cuneax Skrevet 18. september 2005 Del Skrevet 18. september 2005 AAARG Jeg er full og oppførte meg som en bølle på vei hjem. AAARG Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 18. september 2005 Del Skrevet 18. september 2005 Si meg, drømte du VIRKELIG det? Haha, sånne fete drømmer vil jeg også ha! Edit: orka ikke å quote, men jeg mente JoachimR sin drøm. Mye fetere med lucid. Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 18. september 2005 Del Skrevet 18. september 2005 Jeg er litt redd for sånne røde sosialister jeg.... Æsj, Tomat-Ulf, er du rød som en tomat? Lenke til kommentar
CurSe Skrevet 18. september 2005 Del Skrevet 18. september 2005 AAARG Jeg er full og oppførte meg som en bølle på vei hjem. AAARG Jeg var en ridder i nød på tur hjem, bare synd at sokkene mine er gjennomvåt av sprit/øl Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 18. september 2005 Del Skrevet 18. september 2005 Vær så snill og si at du tuller Tomaten. at du tuller Tomaten. Jeg tørr ikke legge meg, tenk om marerittet kommer tilbake... NEI! Hva om du drømmer om en blond jente i rosa lindeberg genser, hvit bukse og med Dolce & Gabanen briller? *rawr* Lenke til kommentar
Mirann Skrevet 18. september 2005 Del Skrevet 18. september 2005 AAARG Jeg er full og oppførte meg som en bølle på vei hjem. AAARG Fortell fortell Lenke til kommentar
Der Kommissar Skrevet 18. september 2005 Del Skrevet 18. september 2005 Hm, har hatt noen jævla teite drømmer opp gjennom tidene. Er man liksom veldig opptatt av noe drømmer man tilslutt om det Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 18. september 2005 Del Skrevet 18. september 2005 Hva om du drømmer om en blond jente i rosa lindeberg genser, hvit bukse og med Dolce & Gabanen briller? *rawr* Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 18. september 2005 Del Skrevet 18. september 2005 Sånn som det å digge om at en går på Galtvort! Det er saker det! Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 18. september 2005 Del Skrevet 18. september 2005 Jeg er litt redd for sånne røde sosialister jeg.... Æsj, Tomat-Ulf, er du rød som en tomat? Helt normal jeg. Er du blå kanskje? Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 18. september 2005 Del Skrevet 18. september 2005 Sånn som det å digge om at en går på Galtvort! Det er saker det! Vurdert psykolog? Vet ihvertfall at jeg er der for deg Tone. Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 18. september 2005 Del Skrevet 18. september 2005 Sånn som det å digge om at en går på Galtvort! Det er saker det! Og du klager på at jeg drømmer om Britney i skjokoladesaus med jordbær? Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 18. september 2005 Del Skrevet 18. september 2005 Hva skal jeg med psykolog? Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 18. september 2005 Del Skrevet 18. september 2005 Vi blir stengt ute av privatklubbene på Samfundet fordi vi TILFELDIGVIS ikke befant oss inne på en av klubbene klokka 02:30. Vi gikk faktisk ut AKKURAT da. Vi ble så bitre at vi dro hjem, altså gikk gatelangs. Vi spytta på alle biler, kasta mursteiner, rev ned plakater av ting vi ikke likte, skrek og skrålte. Liberalisten og sosialisten på vei hjem. Ikke kom i vår vei! WE KEEP IT REAL, MOTHERFUCKEr!! Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 18. september 2005 Del Skrevet 18. september 2005 Hva skal jeg med psykolog? Hva skal du uten psykolog? Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 18. september 2005 Del Skrevet 18. september 2005 Sånn som det å digge om at en går på Galtvort! Det er saker det! Og du klager på at jeg drømmer om Britney i skjokoladesaus med jordbær? Du har aldri sagt til meg at du drømmer om det.. Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 18. september 2005 Del Skrevet 18. september 2005 Sånn som det å digge om at en går på Galtvort! Det er saker det! Og du klager på at jeg drømmer om Britney i skjokoladesaus med jordbær? Du har aldri sagt til meg at du drømmer om det.. Nei, men sånt bare vet du. Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 18. september 2005 Del Skrevet 18. september 2005 for å ikke nevne at vi gikk amok med en handlevogn à la Jackass. Uff, ejg bbegynner virkelig å vmerke sårene på beina nå. Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 18. september 2005 Del Skrevet 18. september 2005 Sånn som det å digge om at en går på Galtvort! Det er saker det! Og du klager på at jeg drømmer om Britney i skjokoladesaus med jordbær? Du har aldri sagt til meg at du drømmer om det.. Nei, men sånt bare vet du. Men jeg har aldri klagd på det.. Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 18. september 2005 Del Skrevet 18. september 2005 for å ikke nevne at vi gikk amok med en handlevogn à la Jackass. Uff, ejg bbegynner virkelig å vmerke sårene på beina nå. Legg deg du... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg