Mirann Skrevet 18. september 2005 Del Skrevet 18. september 2005 Men du.. Hva er galt? Småting, jeg overlever.. zzz Okei..da skal jeg ikke forstyrre mer.. sove godt Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 18. september 2005 Del Skrevet 18. september 2005 Men du.. Hva er galt? Småting, jeg overlever.. zzz Okei..da skal jeg ikke forstyrre mer.. sove godt Koselig at du bryr deg, det var ikke det altså *klæmme* snakkes Lenke til kommentar
Share the pain Skrevet 18. september 2005 Del Skrevet 18. september 2005 snakkes God natt, Essofantom! Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 18. september 2005 Del Skrevet 18. september 2005 Er det dumt å la dataen stå på og laste ned om natten? Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 18. september 2005 Del Skrevet 18. september 2005 Nå var det bra lite å finne på, gitt. Jævla synd at rasshølene som arrangerer fest bestemmer seg for å avlyse det hele -etter- vorspielet. Føles som å trekke seg ut i svingen, bare for å sprute på veien ut. Np: 2pac - Changes Lenke til kommentar
Litejk Skrevet 18. september 2005 Del Skrevet 18. september 2005 Er det dumt å la dataen stå på og laste ned om natten? Det er ulovlig Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 18. september 2005 Del Skrevet 18. september 2005 (endret) Er det dumt å la dataen stå på og laste ned om natten? Det er ulovlig Laster ned fra lovligt. ( ) Uansett. Det har ingenting med skaen å gjøre. Endret 18. september 2005 av Tomat-Ulf Lenke til kommentar
Share the pain Skrevet 18. september 2005 Del Skrevet 18. september 2005 Er det dumt å la dataen stå på og laste ned om natten? Tja, jeg gjør det hver natt, omtrent. Det har ikke skadet meg, selv om jeg har en Q-Tec psu! :o Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 18. september 2005 Del Skrevet 18. september 2005 Er det dumt å la dataen stå på og laste ned om natten? Det er ulovlig Er vel slik at det er lov å laste ned film og musikk, men ikke lov til å dele... Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 18. september 2005 Del Skrevet 18. september 2005 Hvorfor skulle det være dumt la maskinen stå på over natten? Gjør det hver natt jeg, så jeg får seedet opp ratioen min på Familievideoer og andre lovlige filmklipp.com. Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 18. september 2005 Del Skrevet 18. september 2005 Hvorfor skulle det være dumt la maskinen stå på over natten? Gjør det hver natt jeg, så jeg får seedet opp ratioen min på Familievideoer og andre lovlige filmklipp.com. ... Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 18. september 2005 Del Skrevet 18. september 2005 Vær så snill og si at du tuller Tomaten. Lenke til kommentar
Litejk Skrevet 18. september 2005 Del Skrevet 18. september 2005 God morgen. vi snakkes senere i kveld en gang Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 18. september 2005 Del Skrevet 18. september 2005 Hvorfor skulle det være dumt la maskinen stå på over natten? Gjør det hver natt jeg, så jeg får seedet opp ratioen min på Familievideoer og andre lovlige filmklipp.com. ... Jeg må ha skrevet feil ... Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 18. september 2005 Del Skrevet 18. september 2005 Han mente sikkert en viss side som begynner med empor... Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 18. september 2005 Del Skrevet 18. september 2005 Jeg tørr ikke legge meg, tenk om marerittet kommer tilbake... NEI! Lenke til kommentar
SupremeX Skrevet 18. september 2005 Del Skrevet 18. september 2005 Vær så snill og si at du tuller Tomaten. Vær så snill og si at du ikke tror noe annet. Jeg legger meg, natta. <3 Lenke til kommentar
Der Kommissar Skrevet 18. september 2005 Del Skrevet 18. september 2005 (endret) Si meg, drømte du VIRKELIG det? Haha, sånne fete drømmer vil jeg også ha! Edit: orka ikke å quote, men jeg mente JoachimR sin drøm. Endret 18. september 2005 av Mr. Jenssen Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 18. september 2005 Del Skrevet 18. september 2005 Si meg, drømte du VIRKELIG det? Haha, sånne fete drømmer vil jeg også ha! Faktisk... Drømmer svært sjeldent, ihvertfall så jeg husker det, så var skikkelig nedtur når jeg først drømte, og drømme om Åslaug og Kristin... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg