Litejk Skrevet 17. september 2005 Del Skrevet 17. september 2005 AOE III-demo nå lastet ned.. prøvde hos en kamerat i dag; ekstremt fett. Da er helga reddet; kanskje.. er ikke sikker på om PC'n drar det.. ønsk meg lykke til, da folkens! Lykke til Lenke til kommentar
Kvammis Skrevet 17. september 2005 Del Skrevet 17. september 2005 I natt skal vi se Pulp Fiction. Blir spennende å se om vi forstår noe denne gangen Det skal jeg også ! Første gangen jeg ser den da... Skammer meg faktisk.. Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 17. september 2005 Del Skrevet 17. september 2005 (endret) Første gangen jeg ser den da... Skammer meg faktisk.. Fy da.. Endret 17. september 2005 av Tomat-Ulf Lenke til kommentar
Kvammis Skrevet 17. september 2005 Del Skrevet 17. september 2005 Første gangen jeg ser den da... Skammer meg faktisk.. Fy da.. har tillogmed hatt den i åresvis.. jaja.. Lenke til kommentar
Anette_ Skrevet 17. september 2005 Del Skrevet 17. september 2005 Møtte lemmen på fest Noen som husker han? Kamerat av Sky, bare kom bort til meg og sa " Hei Anette, også noe ala går det bra eller? Jeg bare hææ? Hvem er du, også sa noen at det var Thomas. Og jeg bare eh, kjenner ikke deg? Også fikk jeg ut av han hvor han kjente meg fra til slutt da,. Alltids artig å møte forumfolk Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 17. september 2005 Del Skrevet 17. september 2005 Første gangen jeg ser den da... Skammer meg faktisk.. Fy da.. har tillogmed hatt den i åresvis.. jaja.. He.... Jeg har den ikke, man har allikevel klart å se den en god del ganger. Må nok kjøpe den snart. Lenke til kommentar
Kvammis Skrevet 17. september 2005 Del Skrevet 17. september 2005 He.... Jeg har den ikke, man har allikevel klart å se den en god del ganger. Må nok kjøpe den snart. *skifte emne* Ny avatar ? Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 18. september 2005 Del Skrevet 18. september 2005 (endret) Ny avatar ? Ja. Lagde den nettopp. Vet ikke om jeg skal ha den.. Tror jeg skal bytte nå, men tror ikke det blir den. Endelig fått egen data med photoshop, så det blir nok flere avatarer fra meg i fremtiden. Edit: Ser nå at det ser ut som om det står pie på avataren. Endret 18. september 2005 av Tomat-Ulf Lenke til kommentar
Share the pain Skrevet 18. september 2005 Del Skrevet 18. september 2005 Det er kult å plage folk på jippi! =D Lenke til kommentar
MagE Skrevet 18. september 2005 Del Skrevet 18. september 2005 Lite liv nå. Bør vel mixe litt mat og legge seg *vinke hade til forumet* Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 18. september 2005 Del Skrevet 18. september 2005 Apropos filmanmeldelser.Napoleon Dynamite er sett. Utrolig morsom, og bisarr komedie. Kanskje for spesielt utvalgte? jeg digga den ihvertfall Den er så sinnsykt bra! Har sett den fem eller seks ganger. Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 18. september 2005 Del Skrevet 18. september 2005 Godnatt. Plutselig ble jeg nesten litt depressiv her.. *poff* Lenke til kommentar
Mirann Skrevet 18. september 2005 Del Skrevet 18. september 2005 Godnatt.Plutselig ble jeg nesten litt depressiv her.. *poff* Pga tåa?? Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 18. september 2005 Del Skrevet 18. september 2005 Pga tåa?? nei. Ha en flotters natt Lenke til kommentar
Mirann Skrevet 18. september 2005 Del Skrevet 18. september 2005 Pga tåa?? nei. Ha en flotters natt Du og Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 18. september 2005 Del Skrevet 18. september 2005 Pga tåa?? nei. Ha en flotters natt Du og Takk takk.. God natt til dere andre også Lenke til kommentar
Mirann Skrevet 18. september 2005 Del Skrevet 18. september 2005 Pga tåa?? nei. Ha en flotters natt Du og Takk takk.. God natt til dere andre også Men du.. Hva er galt? Lenke til kommentar
everex Skrevet 18. september 2005 Del Skrevet 18. september 2005 Er sikkert inne noe galy Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 18. september 2005 Del Skrevet 18. september 2005 AOE III-demo nå lastet ned.. prøvde hos en kamerat i dag; ekstremt fett. Da er helga reddet; kanskje.. er ikke sikker på om PC'n drar det.. ønsk meg lykke til, da folkens! Lykke til Nå er jeg hissig. AOE-demoen virka ikke, og jeg er dårlig i magan pga. det ekstremt dårlige ølet jeg drakk i stad. For all del folkens, styr unna Grans Premium, unntatt hvis det er gratis (slik det var i mitt tilfelle). Jeg kjente kebabsmaken etter to 0.33L spredd over 2.5 timer. Fysj og fy! Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 18. september 2005 Del Skrevet 18. september 2005 Men du.. Hva er galt? Småting, jeg overlever.. zzz Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg