Dahl Skrevet 17. september 2005 Del Skrevet 17. september 2005 (endret) thomasr: Jeg sier ikke at alle som drikker f. eks. Farris kun gjør det på grunn av påvirkning, jeg bare forsøker å informere om at reklamen har større påvirkning enn man tror. Endret 17. september 2005 av @kd Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 17. september 2005 Del Skrevet 17. september 2005 *ØB oppdager plutselig en rødgulblågrønn lilletå bak døra* Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 17. september 2005 Del Skrevet 17. september 2005 *ØB oppdager plutselig en rødgulblågrønn lilletå bak døra* Selger du? Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 17. september 2005 Del Skrevet 17. september 2005 Men men..hva skal man me ei lilletå? Synes å huske å ha lest at den er så utennoen funksjon at den kommer til å forsvinne helt om noen hundre år Lilletåen har vel den funksjon å gjøre det enklere å balansere på tærene... Lenke til kommentar
thomasr Skrevet 17. september 2005 Del Skrevet 17. september 2005 @kd: Glatt. De aller færreste vil innrømme at de i betydelig grad blir påviket av reklame, mens de aller fleste firmaer mener at reklame lønner seg, det er en viss ubalanse der. Lenke til kommentar
MagE Skrevet 17. september 2005 Del Skrevet 17. september 2005 Da har jeg lagt inn et bud på en NAD C320 BEE (ny 3000kr) på 1800kr. Håper han bor i stavanger eller noe slikt slik at jeg slipper og betale frakt. Grr, billig å bra forsterker Litt lys bass viss det er noe problem? men kan variere etter høytalerer og da Det er vel ikke værre en og stille bassen litt mørkere? Skal ha noen slike. *Glede seg* BTW. Det med smak; Jeg drakk litt for mye øl en gang på tom mage, spydde og hadde en ræva natt. Etter det brekker jeg meg seriøst mye bare av lukten Men etter litt annen drikkevare går det fint Lenke til kommentar
Mirann Skrevet 17. september 2005 Del Skrevet 17. september 2005 *ØB oppdager plutselig en rødgulblågrønn lilletå bak døra* Finn fram nål og tråd! Det går nok bra å sy den på nå Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 17. september 2005 Del Skrevet 17. september 2005 *ØB oppdager plutselig en rødgulblågrønn lilletå bak døra* Selger du? Nei tror jeg skal plante den og se om det vokser opp noen føtter jeg Lenke til kommentar
Mirann Skrevet 17. september 2005 Del Skrevet 17. september 2005 Men men..hva skal man me ei lilletå? Synes å huske å ha lest at den er så utennoen funksjon at den kommer til å forsvinne helt om noen hundre år Lilletåen har vel den funksjon å gjøre det enklere å balansere på tærene... Hvor ofte blanserer vi på trær? Lenke til kommentar
Share the pain Skrevet 17. september 2005 Del Skrevet 17. september 2005 (endret) Tror dere ''Larzemannen'' vil si ja til at jeg gifter bort en ubrukt lillesøster til han? Endret 17. september 2005 av Share the pain Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 17. september 2005 Del Skrevet 17. september 2005 *ØB oppdager plutselig en rødgulblågrønn lilletå bak døra* Selger du? Nei tror jeg skal plante den og se om det vokser opp noen føtter jeg Selger du buds? Avspringet Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 17. september 2005 Del Skrevet 17. september 2005 Men men..hva skal man me ei lilletå? Synes å huske å ha lest at den er så utennoen funksjon at den kommer til å forsvinne helt om noen hundre år Lilletåen har vel den funksjon å gjøre det enklere å balansere på tærene... Hvor ofte blanserer vi på trær? Hysj! Nå skal ikke du komme her og ødelegge poenget! Lenke til kommentar
Mirann Skrevet 17. september 2005 Del Skrevet 17. september 2005 (endret) He he.. okei da. Jeg kjenner folk som kjenner folk som kjenner folk som balanserer på trær. Så du har muligens rett Endret 17. september 2005 av Mirann Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 17. september 2005 Del Skrevet 17. september 2005 En jente i klassen maser alltid om "identitetskjøpet" mitt når jeg kjøper Farris. Men jeg synes Farris, særlig bris, er godt. Hjemme drikker jeg gjerne fra glass, og har jeg glass tilgjenglig foretrekker jeg alltid det. Kjøper jeg da identitet på samme måte? Ingen ser om det er Farris eller Sprite jeg drikker da? Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 17. september 2005 Del Skrevet 17. september 2005 (endret) Men men..hva skal man me ei lilletå? Synes å huske å ha lest at den er så utennoen funksjon at den kommer til å forsvinne helt om noen hundre år Lilletåen har vel den funksjon å gjøre det enklere å balansere på tærene... Hvor ofte blanserer vi på trær? Hmm, hvis man skal rekke opp til noe som er høyt? Og hvis man sprinter, kan lilletåen komme godt med... Endret 17. september 2005 av Joakim. Lenke til kommentar
Mirann Skrevet 17. september 2005 Del Skrevet 17. september 2005 (endret) Jeg har noe å innrømme; jeg leste trær i stedet for tær!! Derfor ble det hele ganske rart. Skjønte ikke helt det med å balansere på trær Edit: Joakim: klaterer man i trær så kan man komme ganske høyt opp. På tær; noe lengre opp Endret 17. september 2005 av Mirann Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 17. september 2005 Del Skrevet 17. september 2005 Yea... Da var Kung Fu Hustle sett. Utrolig bra film. Anbefales.. Lenke til kommentar
Knofle Skrevet 17. september 2005 Del Skrevet 17. september 2005 Yea... Da var Kung Fu Hustle sett. Utrolig bra film. Anbefales.. Apropos filmanmeldelser. Napoleon Dynamite er sett. Utrolig morsom, og bisarr komedie. Kanskje for spesielt utvalgte? jeg digga den ihvertfall Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 17. september 2005 Del Skrevet 17. september 2005 AOE III-demo nå lastet ned.. prøvde hos en kamerat i dag; ekstremt fett. Da er helga reddet; kanskje.. er ikke sikker på om PC'n drar det.. ønsk meg lykke til, da folkens! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg