Goophy Skrevet 17. september 2005 Del Skrevet 17. september 2005 Det var nok henne ja, du skulle sagt hei. Lenke til kommentar
ehs5 Skrevet 17. september 2005 Del Skrevet 17. september 2005 Mange fulle folk i lillestrøm ( var der litt over 11 ) Det er det alltid. Nei, Skurupu er gutt. Og jobber på 7-11. Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 17. september 2005 Del Skrevet 17. september 2005 (endret) Jeg visste da ikke at det var hu Edit: er det en gutt? aw crap Endret 17. september 2005 av Gohan Lenke til kommentar
Litejk Skrevet 17. september 2005 Del Skrevet 17. september 2005 Er skurupu jente og jobber på 7-11? Japp, skikkelig heit jente også. Er ofte innom jobben der for å se på henne. Var på 7-eleven ovenfor togbanen liksom i lillestrøm i stad. kjøpte en pizzating. var ei ganske pen jente i kassa. noen som har et bilde? kan sjekke om det var hu. Sei hei nestegang Lenke til kommentar
ehs5 Skrevet 17. september 2005 Del Skrevet 17. september 2005 Kommer halve forumet fra Lillestrøm-området? Lenke til kommentar
Share the pain Skrevet 17. september 2005 Del Skrevet 17. september 2005 Ikke kødd, Skurupu er jo mann, til tusen! Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 17. september 2005 Del Skrevet 17. september 2005 HuHu var på fest i dag.. orka ikke dra videre på Alfreds Lenke til kommentar
thomasr Skrevet 17. september 2005 Del Skrevet 17. september 2005 ...men, kan dere eminente markedsføringsvitere fortelle meg hvorfor jeg veldig ofte har drukket Farris-ekvivalenter i de periodene jeg har bodd i utlandet, uavhengig av om det har vært 'umoderne' å innta slike drikkevarer i de forskjellige landene? Farris Bris (den grønne) var forresten det som skulle til for at jeg sluttet å drikke brus i betydelige mengder, absolutt å anbefale. Lenke til kommentar
Litejk Skrevet 17. september 2005 Del Skrevet 17. september 2005 Ikke kødd, Skurupu er jo mann, til tusen! Ja de fleste visste det Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 17. september 2005 Del Skrevet 17. september 2005 Grunnen til at man synes noe smaker vondt eller godt, er som oftest at du forbinder det med noe. Hadde du kjempevodt i magen første gangen du spiste peanøttsmør, så vil du sannsynligvis ikke like det senere. Var du kjempetørst første gangen du smakte Cola, vil du sannsynligvis like det. Jeg har selv erfart dette. Da jeg gikk på barneskolen hadde jeg melkeabonnement, og jeg elsket melk. Men en dag var melken gammel og tyktlytende. Jeg tok en stor og god slurk, med påfølgende dasstur som jeg helst ikke vil tenke på. Siden den dagen har jeg ikke fordratt melk. Jeg klarer rett og slett ikke å drikke melk, det smaker helt forferdelig. Melk i frokostblandinger eller f. eks. 24 (melk med smak) er greit, men det er fordi det ikke smaker som vanlig melk. Poenget er at følelser, tanker og inntrykk har veldig mye å si på hvordan du synes en ting smaker. Jeg liker ikke BonAqua spesielt godt, men det kan godt være fordi første gangen jeg drakk det visste jeg at det var renset vann tatt rett fra Glomma. Hvis du tenkte på en BonAqua-reklame (ikke nødvendigvis bevisst, underbevisstheten kan ha "tenkt" på det) første gang du smakte det, så kan det være derfor du synes det smaker godt. Med andre ord, reklame og annen påvirkning kan styre mye, faktisk også smak. Lenke til kommentar
Mirann Skrevet 17. september 2005 Del Skrevet 17. september 2005 (endret) Borte vekk Ups.. Men men..hva skal man me ei lilletå? Synes å huske å ha lest at den er så uten noen funksjon at den kommer til å forsvinne helt om noen hundre år Endret 17. september 2005 av Mirann Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 17. september 2005 Del Skrevet 17. september 2005 Men men..hva skal man me ei lilletå? Synes å huske at den er så utennoen funksjon at den kommer til å forsvinne helt om noen hundre år Da har har min lilletå forsvunnet for lenge siden, så det bekymrer ikke meg. Lenke til kommentar
vanilla ice Skrevet 17. september 2005 Del Skrevet 17. september 2005 Joda ingen fare. jeg har det bedre nå. Sorry utbruddet. Men innimellom må en snill gutt som meg få lov til å klikke litt. Til felles beste Nei jeg tok ikke skjegget, mista 1,5 liter med farris på lilletåa Sorry, men måtte trekke litt på smilebåndet der ja :!: Trodde først at det kanskje kunne ha noe med Esso å gjøre. Nedleggelse etc Lenke til kommentar
thomasr Skrevet 17. september 2005 Del Skrevet 17. september 2005 Smak er jo intet annet enn mentalt behandlede impulser fra tungen, så sånn sett er jeg selvfølgelig med på at psykologiske forbindelser betyr mye. Jeg kan imidlertid ikke helt skjønner hvordan man kan gå derfra til å konstatere at de aller, aller fleste som drikker Farris gjør det fordi det er moderne eller fordi reklamen er bra. Røyk er vel et ypperlig eksempel på at teorien din stemmer bare den sosiale påvirkningen er sterk nok @kd, men Farris...? Ikke i mitt tilfelle, i alle fall. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 17. september 2005 Del Skrevet 17. september 2005 Og vet dere hva jeg hater enda mer enn folk so mer bedre enn meg? Folk som hyler i headsettet. Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 17. september 2005 Del Skrevet 17. september 2005 Nei, Skurupu er gutt. Og jobber på 7-11. Lamer... Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 17. september 2005 Del Skrevet 17. september 2005 Borte vekk Ups.. Men men..hva skal man me ei lilletå? Synes å huske å ha lest at den er så uten noen funksjon at den kommer til å forsvinne helt om noen hundre år Øyyyh, samme tankegang vi to Jaja dukker vel oppatt til neste år Lenke til kommentar
ehs5 Skrevet 17. september 2005 Del Skrevet 17. september 2005 (endret) Sorry, så ikke at du spøkte med han før etter at jeg postet. Hadde jeg sett det ville jeg latt det være. Endret 17. september 2005 av ehs5 Lenke til kommentar
Mirann Skrevet 17. september 2005 Del Skrevet 17. september 2005 Borte vekk Ups.. Men men..hva skal man me ei lilletå? Synes å huske å ha lest at den er så uten noen funksjon at den kommer til å forsvinne helt om noen hundre år Øyyyh, samme tankegang vi to Jaja dukker vel oppatt til neste år Kult Lenke til kommentar
Litejk Skrevet 17. september 2005 Del Skrevet 17. september 2005 Sorry, så ikke at du spøkte med han før etter at jeg postet. Hadde jeg sett det ville jeg latt det være. ja, du kunne godt latt være med den posten ja Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg