Gå til innhold

Siste Ordet 4, Spam/support=ban

b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg tror de fleste drikker det fordi det er ''in''.

Og som vi alle vet, så er reklame veldig påvirkende.

Å ja, vi drikker ting som smaker vondt bare fordi alle andre gjør det.

:ermm:

Reklamen (og forsåvidt annen påvirkning) har langt større makt enn noen av oss noensinne vil våge å tenke på.

Lenke til kommentar

Ja, hva er det for noe? Blir stadig minnet på når jeg kjøper Farris at "nå kjøper du deg en identitet" og alt det fuckings greiene der. Hva ihelvete mener de med det? Kan ikke jeg drikke farris kanskje? "joda," sier de, det passer godt inn i vestkantstereotypen. HÆ? Drikker man ikke farris på østkanten?

Nei, jeg hater sånne folk.

Lenke til kommentar

Reklamen (og forsåvidt annen påvirkning) har langt større makt enn noen av oss noensinne vil våge å tenke på.

Jau.

Altså, en venn av meg er påvirket av reklamen, og andre folk. Hun liker ikke mineralvannet, men det er ''kult''.

Men, men.. At reklame er skummelt, til tider, er det ingen tvil om!

Og bonaqua er bare møkk. Det er en sånn blanding av schweppes og Farris, synes jeg!

Lenke til kommentar

Men det finnes grenser på hvor mye reklame kan påvirke deg som menneske! Man er rett og slett naiv om man tror at reklame får alle mennesker til å utføre visse handlinger. Man må ikke undervurdere dømmekraften til folk, selv ikke når man er full som f...

Lenke til kommentar
PiRANhA, JoachimR og diverse andre; dere burde ta og lese dere litt opp på markedsføring så vil dere sannsynligvis få dere noen overraskelser! :)

Det er lite rundt oss som er så tilfeldig som det virker.

Så dersom jeg leser om Markedsføring vil jeg lære at mennekser praktisk talt ikke kan bestemme selv? Jeg er selvf. enig i at reklame påvirker folk, spørsmålet er bare i hvilken grad. Men jeg har store vanskeligheter for å forstå at noen kan kjøpe en mineralvann som smaker piss kun pga reklamens påvirkning og fordi det bestemte merke er "in". Da snakker vi ikke påvirkning, da snakker vi ren desperasjon hos det individet.

Lenke til kommentar
Er skurupu jente og jobber på 7-11?

Japp, skikkelig heit jente også.

Er ofte innom jobben der for å se på henne. :dribble:

Var på 7-eleven ovenfor togbanen liksom i lillestrøm i stad. kjøpte en pizzating. var ei ganske pen jente i kassa. noen som har et bilde? kan sjekke om det var hu.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...