Torjus Skrevet 11. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 11. mai 2005 Ikke diss fuzzy når han ikke har det bra da! Hav er i veien Fuzzy? She said no Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 11. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 11. mai 2005 His caps lock is stuck :!: :!: :!: Anette_ : Skjekk deppetråden Lenke til kommentar
cheeplix Skrevet 11. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 11. mai 2005 Jeg skal til London i morgen! Lenke til kommentar
Anette_ Skrevet 11. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 11. mai 2005 LEste der nå, stakkars gutt da. Kjærligheten er ikke alltid liek lett, ikke gidd å whine bare fordi dere må sidescrolle.. Lenke til kommentar
bortevekk Skrevet 11. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 11. mai 2005 Jeg skal til London i morgen! heldigris skal du være lenge? Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 11. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 11. mai 2005 Første post her nå Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 11. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 11. mai 2005 Mamma kom opp og sa jeg må klippe plenen nå.... SAAAAAAAATAAAAAAAAN Holdt på å slå til henne!! brb, henger meg Lenke til kommentar
cheeplix Skrevet 11. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 11. mai 2005 Jeg skal til London i morgen! heldigris skal du være lenge? Bare til 16. mai. Det er klassetur. Gleder meg noe sinnsykt! Lenke til kommentar
Pels Skrevet 11. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 11. mai 2005 Mamma kom opp og sa jeg må klippe plenen nå.... SAAAAAAAATAAAAAAAAN Holdt på å slå til henne!! brb, henger meg En bruker mindre. neida Lenke til kommentar
bortevekk Skrevet 11. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 11. mai 2005 Jeg skal til London i morgen! heldigris skal du være lenge? Bare til 16. mai. Det er klassetur. Gleder meg noe sinnsykt! hørtes artig ut!håper du får en knall tur Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 11. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 11. mai 2005 bakemesterharepus: Det som skjedde idag var bare en test for å se hvor mye melk og hvor mye tid som skal til. Det som skjer på fredag blir hakket mer hardcore. Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 11. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 11. mai 2005 PC'en min vil ikke formatere xD Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 11. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 11. mai 2005 Mamma kom opp og sa jeg må klippe plenen nå.... SAAAAAAAATAAAAAAAAN Holdt på å slå til henne!! brb, henger meg Skal du henge deg bare for å teste siden du kommer tilbake? Lenke til kommentar
cheeplix Skrevet 11. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 11. mai 2005 Vurderer å lage en tråd som heter "Klubben for de som hater alle klubbene". Den kunne slått an. (?) Lenke til kommentar
Carl M Skrevet 11. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 11. mai 2005 bakemesterharepus: Det som skjedde idag var bare en test for å se hvor mye melk og hvor mye tid som skal til. Det som skjer på fredag blir hakket mer hardcore. Reker er også en sikker vinner. Lenke til kommentar
Thunder1 Skrevet 11. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 11. mai 2005 Nei, men for svarte da, er det virkelig så viktig at det skal stå noe kjempeinteressant og engasjerende i hver eneste post? Greit, "jeg venter på middagen nå" er da virkelig unødvendig å skrive, men det meste som skrives her er jo "dritt" uansett. Spam er enkelt sagt unødvendige innlegg på forumet. Ja, nettopp. Er innleggene i SO4 nødvendige for noen? For et whine.... Lurer på hva man egentlig skal skrive i denne tråden jeg, har aldri sett et innlegg her som er til nytte for noen. Må ikke glemme at denne tråden ligger i kategorien Off-topic. (og et latterlig navn som "OT-baren" ) Siden du trekker fram barnehagen, så kan jeg vel kalle deg "Pelle politibil" ? Du er jo "spam-politiet" Så, Pelle, vet du prøver å ta en veldig voksen tone nå, for å heve deg over meg, og vise at du kan være mer voksen enn meg osv. *Vente på et par poster med ekstrem whining* btw: I dont care. jeg er kjipt pro da hmmm seff Lenke til kommentar
b-real Skrevet 11. mai 2005 Forfatter Rapporter Del Skrevet 11. mai 2005 :!: Tenkte på deg da jeg så posten. IV ftw! Er det personhets å ha: ¤ Det finnes søppel, og det finnes unyttig søppel, og det finnes @kd. La oss holde oss til førstnevnte" i signatur? Ja, det der er personhets. Lenke til kommentar
porcelaiN Skrevet 11. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 11. mai 2005 PC'en min vil ikke formatere xD :!: :!: Det skal da også være noen måter å "ødelegge" hardisken din så den automatisk skal formatere? Lenke til kommentar
SupremeX Skrevet 11. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 11. mai 2005 Vurderer å lage en tråd som heter "Klubben for de som hater alle klubbene". Den kunne slått an. (?) Ikke egentlig, det ville bare slått tilbake på deg selv. Lenke til kommentar
-Teddy- Skrevet 11. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 11. mai 2005 Rename SO4 til SO5! Føssi tar av her ser jeg, mon tro om jeg klarer å slå han på hvem som får første warn i SO4? Konkurranse på gang, dette liker jeg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg