Kenneth Dammyr Skrevet 17. september 2005 Del Skrevet 17. september 2005 Flere som sitter med 55 fantastiske gram Bocca? Det lukter av de 70% med kakao. Mmmm Og til desert har vi 200g melkesjokolade med kjekskuler. It's show time Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 17. september 2005 Del Skrevet 17. september 2005 Huff, Tonioer er ikke lette å forstå seg på Jenter er ikke lette å forstå seg på nei! Men kan du ikke være min selv om du ligger i hore-gruppa? To av tre ligger i den gruppen.. Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 17. september 2005 Del Skrevet 17. september 2005 Merker ikke noe til Steffy fordi han spammer meg ned på russ.no. Typen min tror Steffy er gal. Steffy ER gal. Lenke til kommentar
ehs5 Skrevet 17. september 2005 Del Skrevet 17. september 2005 Var første dag på jobb i går, Clas Ohlson Strømmen. Gøy med penger. Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 17. september 2005 Del Skrevet 17. september 2005 Og hvis noen Oslofolk vet hva slags fyrverkeri som sendes opp nå, kan de svare på det også. Lenke til kommentar
Mirann Skrevet 17. september 2005 Del Skrevet 17. september 2005 LOL@RBK. *knis* Ikke rart de tapte, da. Molde er tross alt best Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 17. september 2005 Del Skrevet 17. september 2005 Og hvis noen Oslofolk vet hva slags fyrverkeri som sendes opp nå, kan de svare på det også. Fra hvor skytes det opp? Jeg har bare utsikt over deler av Oslo Vest. Lenke til kommentar
diversity Skrevet 17. september 2005 Del Skrevet 17. september 2005 - Jeg får bruke gaffateipen til absolutt hva jeg vil. Hvis jeg ikke tar helt feil så var det en eller annen som tok seg friheten til å gaffateipe fredrikrb :!: Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 17. september 2005 Del Skrevet 17. september 2005 - Jeg får bruke gaffateipen til absolutt hva jeg vil. Hvis jeg ikke tar helt feil så var det en eller annen som tok seg friheten til å gaffateipe fredrikrb :!: Var ikke det CFD som gjorde det? Finnes et bilde av det et eller annet sted på forumet. Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 17. september 2005 Del Skrevet 17. september 2005 Og hvis noen Oslofolk vet hva slags fyrverkeri som sendes opp nå, kan de svare på det også. Fra hvor skytes det opp? Jeg har bare utsikt over deler av Oslo Vest. Nå stilnet det, men hørte MASSE skudd. Så ikke noe til det herfra. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 17. september 2005 Forfatter Del Skrevet 17. september 2005 - Jeg får bruke gaffateipen til absolutt hva jeg vil. Hvis jeg ikke tar helt feil så var det en eller annen som tok seg friheten til å gaffateipe fredrikrb :!: Var ikke det CFD som gjorde det? Finnes et bilde av det et eller annet sted på forumet. Ja, _tror_ det var CFD vi teiptet med gaffa når han sovnet etter tur på byen Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 17. september 2005 Del Skrevet 17. september 2005 Ja, _tror_ det var CFD vi teiptet med gaffa når han sovnet etter tur på byen Jeg trodde det var CFD som teipa ned Fredrik. Hmm, dette må vi komme til bunns i! Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 17. september 2005 Del Skrevet 17. september 2005 Var ikke det CFD som gjorde det? Finnes et bilde av det et eller annet sted på forumet. Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 17. september 2005 Del Skrevet 17. september 2005 Aha, der var bildene ja! Takker. Så ufattelig bra. Er det ikke CFD på det øverste bildet? Lenke til kommentar
b-real Skrevet 17. september 2005 Forfatter Del Skrevet 17. september 2005 haha, stemmer stemmer Lenke til kommentar
Kenneth Dammyr Skrevet 17. september 2005 Del Skrevet 17. september 2005 Haha! Hvor var jeg da? Lenke til kommentar
diversity Skrevet 17. september 2005 Del Skrevet 17. september 2005 (endret) Var ikke det CFD som gjorde det? Finnes et bilde av det et eller annet sted på forumet. G]http://www.ocshoot.no/lbrun/tg05/dag4/gaffa01.jpg[/ ]http://www.ocshoot.no/lbrun/tg05/dag4/gaffa02.jpg[/ []http://www.ocshoot.no/lbrun/tg05/dag4/gaffa03.jpg[/img] pwned... @kd: jo, det er han Endret 17. september 2005 av diversity Lenke til kommentar
b-real Skrevet 17. september 2005 Forfatter Del Skrevet 17. september 2005 Nerder asss... nananana...de som sier det først er det selv Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 17. september 2005 Del Skrevet 17. september 2005 Bundy, din pikk.Jeg driver på kontoen til en annen, hilsen STP! Kråke! Faen, den jævla hamburgeren begynte å blø dressing, Gah! Vel, da kan jeg informere deg om at kontoen er personlig og at den ikke skal brukes av andre. Og jeg vil ikke at du skal kalle Bundy for en pikk Hva er vitsen med sånn skrå skrift? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg