Liquid Crystal Skrevet 17. september 2005 Del Skrevet 17. september 2005 Weo, da er Ocean's eleven sett ferdig og digget spist opp. Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 17. september 2005 Del Skrevet 17. september 2005 Er så kjedelig å ikke kunne feste, men vil ikke ødelegge meg selv med alkohol sånn som det er nå... Og nesten alle vennene mine er på rypejakt nå.. Synd pappa ikke synes noe om jakt. Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 17. september 2005 Del Skrevet 17. september 2005 Men folkens: Jeg starter opp en overtalingskampanje for å få med TSP på TG. Her er det snakk om gruppepress på høyt nivå! Er det en spesiell grunn til at du vil ha han med eller? Du kan nok ikke få han, for han er allerede min! Lenke til kommentar
TSP Skrevet 17. september 2005 Del Skrevet 17. september 2005 (endret) Men folkens: Jeg starter opp en overtalingskampanje for å få med TSP på TG. Her er det snakk om gruppepress på høyt nivå! Jaja, du får vel starte gruppepress da, men skal ikke gjøre det enkelt for dere . Er det en spesiell grunn til at du vil ha han med eller? Du kan nok ikke få han, for han er allerede min! Du Tonio, nå får du jaggu bestemme deg... Du har selv sagt at jeg ligger i horegruppa di på msn eller noe slikt, og at du mer eller mindre hater meg til tider (avatar og lite snakking med deg) men nå... Huff, Tonioer er ikke lette å forstå seg på Endret 17. september 2005 av The Strategy-player Lenke til kommentar
ehs5 Skrevet 17. september 2005 Del Skrevet 17. september 2005 ...Og der kom jeg hjem fra Harestua. Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 17. september 2005 Del Skrevet 17. september 2005 Nå har jeg sett Crash, en flott film! Anmeldelse kommer sikkert i kveld/i morgen. -- Hvordan går det med dere? Håper alle har det bra. Kenneth har fått ny og skummel avatar, ser jeg. Huff. Jaja, nå er det "grændis" på meg. Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 17. september 2005 Del Skrevet 17. september 2005 Huff, Tonioer er ikke lette å forstå seg på *skrive under på* Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 17. september 2005 Del Skrevet 17. september 2005 Kan noen fortelle meg noe om Tore fra Mess-TV, og kanskje finne et bilde til meg? Lenke til kommentar
MagE Skrevet 17. september 2005 Del Skrevet 17. september 2005 Jeg har ryddet på rommet mitt i dag. Mye bedre, men fremdeles rotete. På mandag skal jeg lage en ny hylle og kjøpe slange Lenke til kommentar
b-real Skrevet 17. september 2005 Forfatter Del Skrevet 17. september 2005 Du Tonio, nå får du jaggu bestemme deg... Du har selv sagt at jeg ligger i horegruppa di på msn eller noe slikt, og at du mer eller mindre hater meg til tider (avatar og lite snakking med deg) men nå... Huff, Tonioer er ikke lette å forstå seg på Love and hate.... Lenke til kommentar
diversity Skrevet 17. september 2005 Del Skrevet 17. september 2005 Kan noen fortelle meg noe om Tore fra Mess-TV, og kanskje finne et bilde til meg? http://www.tvnorge.no/programmer/messtv/ansatte ingen tore der Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 17. september 2005 Del Skrevet 17. september 2005 Jeg starter opp en overtalingskampanje for å få med TSP på TG. Her er det snakk om gruppepress på høyt nivå! Og jeg som vurderte å dra. Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 17. september 2005 Del Skrevet 17. september 2005 Visstnok en tidligere programleder der... Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 17. september 2005 Del Skrevet 17. september 2005 Kan noen fortelle meg noe om Tore fra Mess-TV, og kanskje finne et bilde til meg? Han er en blond og svært feminin homo, så vidt jeg vet. Han går også veldig ofte med caps. Lenke til kommentar
diversity Skrevet 17. september 2005 Del Skrevet 17. september 2005 Jeg starter opp en overtalingskampanje for å få med TSP på TG. Her er det snakk om gruppepress på høyt nivå! Og jeg som vurderte å dra. Skal jeg lage en overtalingskampanje for deg? Lenke til kommentar
Kenneth Dammyr Skrevet 17. september 2005 Del Skrevet 17. september 2005 Har dere merket at Fredrik og Steffy ikke har vært her i det siste. Fredrik er visst lei... Litt forundra over at jeg ikke merka det jeg. Lenke til kommentar
Poor Leno Skrevet 17. september 2005 Del Skrevet 17. september 2005 Hooray... Then Leno is the popular one!! Lenke til kommentar
applemania Skrevet 17. september 2005 Del Skrevet 17. september 2005 Har dere merket at Fredrik og Steffy ikke har vært her i det siste. Fredrik er visst lei... Litt forundra over at jeg ikke merka det jeg. Merker ikke noe til Steffy fordi han spammer meg ned på russ.no. Typen min tror Steffy er gal. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 17. september 2005 Del Skrevet 17. september 2005 Skal jeg lage en overtalingskampanje for deg? Jeg drar om disse kravene blir oppfylt: - Bos5e får ha med epletreet sitt. - Tonio stiller med vaselin. - Jeg får bruke gaffateipen til absolutt hva jeg vil. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg