Anette_ Skrevet 17. september 2005 Del Skrevet 17. september 2005 .Løp med lette sko! Tunge joggesko er utrolig hemmende for å løpe fort. Asics sine verstinger veier 100 gram Lenke til kommentar
Share the pain Skrevet 17. september 2005 Del Skrevet 17. september 2005 Iskald pils og The OC - kan det bli bedre? I think not. Jeg så på profilen din for litt siden.. Er ikke det personlige bildet litt stort? Lenke til kommentar
Mirann Skrevet 17. september 2005 Del Skrevet 17. september 2005 (endret) Søren klype. (Heia rosenborg) Men jeg kan ikke se på grunna av denne svære norskprøva. Brukt en time på to spørsmål nesten. Jeg kan holde deg oppdatert Lykke til med norsken Edit: Mål til Rbk (Men det var et fint mål, da) Edit 2: 3 - 1 HURRA Endret 17. september 2005 av Mirann Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 17. september 2005 Del Skrevet 17. september 2005 lol@bundy Bare så eid der Jeg lånte en manual til en kompis av meg...altså...jeg har to manualer...hvorfor ikke låne begge 2? Nei det gikk ikke...treng bare den ene.... Nå plager vi han for at venstrehanda har blitt litt slapp siden han har vært singel så lenge Nei, jeg ble leid. Spist 2 liter med suppe nå, tror jeg sprekker. Fanden ta grønnsaksuppe. Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 17. september 2005 Del Skrevet 17. september 2005 .Løp med lette sko! Tunge joggesko er utrolig hemmende for å løpe fort. Asics sine verstinger veier 100 gram Jeg har gitt opp Asics. Derimot er det et japsemerke som har utrolig gode løpesko, som bruker noe silikopnplater istedet for air/gel som deper. Lette og fine er de også. Men antagelig et japsemerke. Lenke til kommentar
Kenneth Dammyr Skrevet 17. september 2005 Del Skrevet 17. september 2005 Jeg har gitt opp Asics. Derimot er det et japsemerke som har utrolig gode sverd, som bruker noe silikopnplater istedet for air/gel som dreper. Lette og fine er de også. Men antagelig et japsemerke. Derfor er det lett å bli avslørt. Har alltid hatt lyst til å si: Fixed. *Høre på gamle backstreet boys* Lenke til kommentar
riktig Skrevet 17. september 2005 Del Skrevet 17. september 2005 Greetings from Atlanta! Sola steiker helt sinnsykt her, og det er skikkelig digg. Lenke til kommentar
Dr3as Skrevet 17. september 2005 Del Skrevet 17. september 2005 Greeting from Kolbotn Sola steiker og det er 10 grader skikkelig kaldt.. Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 17. september 2005 Del Skrevet 17. september 2005 Greetings from Atlanta!Sola steiker helt sinnsykt her, og det er skikkelig digg. Atlanta er bra da, var der en tur i sommer. Juli 2006 - Jocke er på plass i AZ! Og blir der! Til sosialistene er vekk!! Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 17. september 2005 Del Skrevet 17. september 2005 Se på han søte gutten der, en sånn sønn vil jeg ha! Joachim Blazer-junior den yngre. Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 17. september 2005 Del Skrevet 17. september 2005 (endret) Ligner iallefall på deg Tenker det heller blir noe ala han her jeg http://www.heimsnet.is/siggimus/geymsla/Bl...inBjossason.jpg Endret 17. september 2005 av Ø.B. Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 17. september 2005 Del Skrevet 17. september 2005 Jeg er blond da. Hadde han vært blond ville han vært perfect! Lenke til kommentar
Kenneth Dammyr Skrevet 17. september 2005 Del Skrevet 17. september 2005 Greeting from Kolbotn Sola steiker og det er 10 grader skikkelig kaldt.. Haha :!: Hmm... Tok en liten ordtelling i word, har skrevet en drøy A4 side. 3545 tegn(med mellomrom). Det er ganske mange hvis man tenker over det. Tenk hvor mange ganger dere må trykke hvis dere skal telle alle gangene manuelt. Tenk hvis man fikk en krone for hvert tastetrykk. *Dina - For evig din* Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 17. september 2005 Del Skrevet 17. september 2005 Tenk hvis man fikk en krone for hvert tastetrykk. Tenk hvis man fikk fem trillioner for hvert tastetrykk.... Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 17. september 2005 Del Skrevet 17. september 2005 skal se charlie and the chokolate factory etterpå. sikkert bortkasta penger :\ Lenke til kommentar
brd Skrevet 17. september 2005 Del Skrevet 17. september 2005 skal se charlie and the chokolate factory etterpå. sikkert bortkasta penger :\ trur nok det ja Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 17. september 2005 Del Skrevet 17. september 2005 skal se charlie and the chokolate factory etterpå. sikkert bortkasta penger :\ Så ikke se den da. Lenke til kommentar
Jonnar Skrevet 17. september 2005 Del Skrevet 17. september 2005 skal se charlie and the chokolate factory etterpå. sikkert bortkasta penger :\ Den gleder jeg meg faktisk til å se. Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 17. september 2005 Del Skrevet 17. september 2005 Ligner iallefall på deg Tenker det heller blir noe ala han her jeg http://www.heimsnet.is/siggimus/geymsla/Bl...inBjossason.jpg HVA?! Han tjukke eklingen der? Nei fy av meg. Jeg fikk rent lyst til å bli pappa jeg, når jeg så det søte bildet av han gutten. (tror nok vi venter litt.... ) Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 17. september 2005 Del Skrevet 17. september 2005 (endret) Skal ikke du adoptere fra Afrkia da Joachim? Endret 17. september 2005 av Joakim. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg