PlatinumFlyer Skrevet 17. september 2005 Del Skrevet 17. september 2005 Nei, merkelig... Vet hvem butikksjefen i Bergen er da. Lenke til kommentar
Kenneth Dammyr Skrevet 17. september 2005 Del Skrevet 17. september 2005 ... Være fysisk aktiv. Med det mener jeg ikke å gå på SATS to ganger i uka ... Men er vel ikke noe galt i å trene på treningsstuido da? er jo kjempeflott treningsform det. Noen liker jo det også. Selvsagt greit det også, men det alene tror jeg ikke at holder deg i superform. Vi hadde küper-testen på skolen forrige uke. I gymklassen min er det mange som er den typen som går på SATS to ganger i uka og løfter vekter. Jeg slo nest beste mann med 4 runder. Ikke fordi jeg har så jævla god kondis, men fordi de andre ikke er i noe toppform. Selvom det kanskje ser sånn ut, med flotte biseps osv. Det med alder og sånn kan godt være, det vet jeg lite om. Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 17. september 2005 Del Skrevet 17. september 2005 (endret) Jeg flytter neste år til et sted med gjennomsnittstempratur om vinteren på 21 grader celsius. EDIT:Men i januar bare 18!! Uff! *fryse* Endret 17. september 2005 av JoachimR Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 17. september 2005 Del Skrevet 17. september 2005 ... Være fysisk aktiv. Med det mener jeg ikke å gå på SATS to ganger i uka ... Men er vel ikke noe galt i å trene på treningsstuido da? er jo kjempeflott treningsform det. Noen liker jo det også. Selvsagt greit det også, men det alene tror jeg ikke at holder deg i superform. Vi hadde küper-testen på skolen forrige uke. I gymklassen min er det mange som er den typen som går på SATS to ganger i uka og løfter vekter. Jeg slo nest beste mann med 4 runder. Ikke fordi jeg har så jævla god kondis, men fordi de andre ikke er i noe toppform. Selvom det kanskje ser sånn ut, med flotte biseps osv. Det med alder og sånn kan godt være, det vet jeg lite om. Kan man spørre om to ting: Hvor langt løp du? Har dere 200-metersrunder? Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 17. september 2005 Del Skrevet 17. september 2005 En runde er vel 400 meter?! Lenke til kommentar
Kenneth Dammyr Skrevet 17. september 2005 Del Skrevet 17. september 2005 Rundt i gymsalen, den er like stor som en basketbane. En titt på caplex tilsier at det er ca.85 meter. 85*39=3315m fordelt på 12min. Sånn ca Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 17. september 2005 Del Skrevet 17. september 2005 Rundt i gymsalen, den er like stor som en basketbane. En titt på caplex tilsier at det er ca.85 meter.85*39=3315m fordelt på 12min. Sånn ca Ikke dårlig det nei. Fortere enn jeg løp i alle fall. Vi hadde 200-metersrunder rundt en sports / parkeringsplass i skolegården, asfaltdekke. Fikk aldri tatt testen på løpebane, altså 400-meter, slake svinger og deilig underlag. I tilfelle dere ikke lurer så kan jeg si at jeg ikke løp lenger enn 3000 meter. Men jeg ble syk midt i perioden der jeg hadde størst potensiale (3000-metern på 11:20, med en del i reserve) så da ble det ikke så bra på cooper. Når vi endelig skulle teste på løpebane hadde jeg ødelagt kneet. Irriterende. Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 17. september 2005 Del Skrevet 17. september 2005 Hvordan visste dere at det var 200meter?... Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 17. september 2005 Del Skrevet 17. september 2005 Hvordan visste dere at det var 200meter?... Lærerne hadde målt opp en gang i tiden så vidt jeg vet. Var markert i asfalten hvor banen gikk og hvor keglene skulle stå. Vi elever var overbevist om at banen var litt mer enn 200-meter . Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 17. september 2005 Del Skrevet 17. september 2005 Jeg satser på skikkelig stadion! Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 17. september 2005 Del Skrevet 17. september 2005 Jeg satser på skikkelig stadion! Det er fornuftig. Mye sunnere for knær. Sprett i underlaget. Slipper skarpe svinger. Banen er garantert 400 meter lang. Ulempen viser seg om det er vind, for å løpe en hel langside i motvind er utrolig tungt. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 17. september 2005 Forfatter Del Skrevet 17. september 2005 lol@bundy Bare så eid der Jeg lånte en manual til en kompis av meg...altså...jeg har to manualer...hvorfor ikke låne begge 2? Nei det gikk ikke...treng bare den ene.... Nå plager vi han for at venstrehanda har blitt litt slapp siden han har vært singel så lenge Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 17. september 2005 Del Skrevet 17. september 2005 Spørs på stadionen. Har løpt på stadioner med grus, ikke særlig fornøyd. Men er det sånn plast-asfalt eller hva man nå enn måtte kalle det går det jo så det suser. Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 17. september 2005 Del Skrevet 17. september 2005 Kims tips for å løpe fort: Start relativt rolig, men stadig ganske fort. Sett opp et mål og hold rundetider etter det. Juster målet etter hvert som du merker om du ligger under eller over "skjema". Løp med lette sko! Tunge joggesko er utrolig hemmende for å løpe fort. Lenke til kommentar
Mirann Skrevet 17. september 2005 Del Skrevet 17. september 2005 2 - 0 til Molde... Regner med dere ser kampen, folkens Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 17. september 2005 Del Skrevet 17. september 2005 Regner med dere ser kampen, folkens Selvsagt. RBK må ned i 1. divisjon. Lenke til kommentar
Mirann Skrevet 17. september 2005 Del Skrevet 17. september 2005 Regner med dere ser kampen, folkens Selvsagt. RBK må ned i 1. divisjon. De skal iallfall tape i dag Lenke til kommentar
Kenneth Dammyr Skrevet 17. september 2005 Del Skrevet 17. september 2005 2 - 0 til Molde... Regner med dere ser kampen, folkens Søren klype. (Heia rosenborg) Men jeg kan ikke se på grunna av denne svære norskprøva. Brukt en time på to spørsmål nesten. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 17. september 2005 Del Skrevet 17. september 2005 Iskald pils og The OC - kan det bli bedre? I think not. Lenke til kommentar
Kenneth Dammyr Skrevet 17. september 2005 Del Skrevet 17. september 2005 Iskald pils og The OC - kan det bli bedre? I think not. Iskald cola og 24/LOST Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg