Gå til innhold

Siste Ordet 4, Spam/support=ban

b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
... Være fysisk aktiv. Med det mener jeg ikke å gå på SATS to ganger i uka ...

Men er vel ikke noe galt i å trene på treningsstuido da? er jo kjempeflott treningsform det. Noen liker jo det også. :)

Selvsagt greit det også, men det alene tror jeg ikke at holder deg i superform. Vi hadde küper-testen på skolen forrige uke. I gymklassen min er det mange som er den typen som går på SATS to ganger i uka og løfter vekter. Jeg slo nest beste mann med 4 runder. Ikke fordi jeg har så jævla god kondis, men fordi de andre ikke er i noe toppform. Selvom det kanskje ser sånn ut, med flotte biseps osv.

Det med alder og sånn kan godt være, det vet jeg lite om.

Lenke til kommentar
... Være fysisk aktiv. Med det mener jeg ikke å gå på SATS to ganger i uka ...

Men er vel ikke noe galt i å trene på treningsstuido da? er jo kjempeflott treningsform det. Noen liker jo det også. :)

Selvsagt greit det også, men det alene tror jeg ikke at holder deg i superform. Vi hadde küper-testen på skolen forrige uke. I gymklassen min er det mange som er den typen som går på SATS to ganger i uka og løfter vekter. Jeg slo nest beste mann med 4 runder. Ikke fordi jeg har så jævla god kondis, men fordi de andre ikke er i noe toppform. Selvom det kanskje ser sånn ut, med flotte biseps osv.

Det med alder og sånn kan godt være, det vet jeg lite om.

Kan man spørre om to ting: Hvor langt løp du? Har dere 200-metersrunder?

Lenke til kommentar
Rundt i gymsalen, den er like stor som en basketbane. En titt på caplex tilsier at det er ca.85 meter.

85*39=3315m fordelt på 12min. Sånn ca

Ikke dårlig det nei. Fortere enn jeg løp i alle fall. Vi hadde 200-metersrunder rundt en sports / parkeringsplass i skolegården, asfaltdekke. Fikk aldri tatt testen på løpebane, altså 400-meter, slake svinger og deilig underlag.

I tilfelle dere ikke lurer så kan jeg si at jeg ikke løp lenger enn 3000 meter. Men jeg ble syk midt i perioden der jeg hadde størst potensiale (3000-metern på 11:20, med en del i reserve) så da ble det ikke så bra på cooper. Når vi endelig skulle teste på løpebane hadde jeg ødelagt kneet. Irriterende.

Lenke til kommentar

lol@bundy

Bare så eid der :p

Jeg lånte en manual til en kompis av meg...altså...jeg har to manualer...hvorfor ikke låne begge 2? Nei det gikk ikke...treng bare den ene....

Nå plager vi han for at venstrehanda har blitt litt slapp siden han har vært singel så lenge :mrgreen:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...