Tonio Skrevet 17. september 2005 Del Skrevet 17. september 2005 Faen, avslørt Harharhar.. Jeg er eldre enn deg, også. Harharharhar Jeg også! harhaharharhar Nesten alle er eldre enn Bundy. Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 17. september 2005 Del Skrevet 17. september 2005 I kveld kjem det bilde i rpp av meg uten skjegg tror jeg Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 17. september 2005 Del Skrevet 17. september 2005 (endret) La meg dø. Stille og fredelig. De e ikje aldern som gjeld. de e helsa! Ø.B.: Seriøst? *Ringe TusenTipset* Endret 17. september 2005 av Bundy Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 17. september 2005 Del Skrevet 17. september 2005 Ø.B.: Seriøst? *Ringe TusenTipset* you should. Blir trist Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 17. september 2005 Del Skrevet 17. september 2005 I kveld kjem det bilde i rpp av meg uten skjegg tror jeg Har du tatt skjegget?! Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 17. september 2005 Del Skrevet 17. september 2005 I kveld kjem det bilde i rpp av meg uten skjegg tror jeg Har du tatt skjegget?! Tenkte å ta det i kveld Iallefall genmodifisere det litt. Men jeg tror hu dama på esso liker det hehe , men jeg stikker bort en tur. hareem Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 17. september 2005 Del Skrevet 17. september 2005 I kveld kjem det bilde i rpp av meg uten skjegg tror jeg Da må jeg gråte meg i søvn, jeg kommer aldri til å tilgi deg om du barberer det vekk! Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 17. september 2005 Del Skrevet 17. september 2005 Tenkte å ta det i kveld Iallefall genmodifisere det litt. Men jeg tror hu dama på esso liker det hehe , men jeg stikker bort en tur. hareem Faen heller mann. Skal hvertfall ikke ta skjegget før jul. Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 17. september 2005 Del Skrevet 17. september 2005 (endret) Tenkte å ta det i kveld Iallefall genmodifisere det litt. Men jeg tror hu dama på esso liker det hehe , men jeg stikker bort en tur. hareem Faen heller mann. Skal hvertfall ikke ta skjegget før jul. Du har et poeng. Julenisse uten fake skjegg hadde vært genialt Men du, du som er jethro tull freak, åssen cd burde jeg kjøpe av de? jeg har bare aqualong eller hva den heter. Tonio: Jau det blir nok hardt for deg:P eller skal jeg bare la det være? må høre på glint Endret 17. september 2005 av Ø.B. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 17. september 2005 Del Skrevet 17. september 2005 I kveld kjem det bilde i rpp av meg uten skjegg tror jeg Da må jeg gråte meg i søvn, jeg kommer aldri til å tilgi deg om du barberer det vekk! Han må jø først klippe vekk store deler Lenke til kommentar
Share the pain Skrevet 17. september 2005 Del Skrevet 17. september 2005 I kveld kjem det bilde i rpp av meg uten skjegg tror jeg Da må jeg gråte meg i søvn, jeg kommer aldri til å tilgi deg om du barberer det vekk! Han må jø først klippe vekk store deler Ingen som har hørt om lighter? Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 17. september 2005 Del Skrevet 17. september 2005 Men du, du som er jethro tull freak, åssen cd burde jeg kjøpe av de? jeg har bare aqualong eller hva den heter. eller skal jeg bare la det være? må høre på glint Songs From The Wood, Minstrel In The Gallery (min favoritt), Catfish Rising, Thick As A Brick, Rock Island. Mange bra tilbud på cdon.no nå. Hør på Glint ja. Tar du skjegget skal jeg sørge for at alle bensinstasjoner i 10mils omkrets rundt deg ikke får inn pølser/hamburgere de neste 5 årene. Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 17. september 2005 Del Skrevet 17. september 2005 eller skal jeg bare la det være? må høre på glint Visst pokker skal du høre på meg! "Every time you shave your beard, God kills a kitten." Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 17. september 2005 Del Skrevet 17. september 2005 Skjegg bør vekk. Lenke til kommentar
MagE Skrevet 17. september 2005 Del Skrevet 17. september 2005 Le litt av bundy jeg også. deilig å ikke gjøre en drit på en hel dag. Skulle bare hatt litt 10mm slange slik at jeg kunne ha gamet litt i dag. Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 17. september 2005 Del Skrevet 17. september 2005 (endret) Songs From The Wood, Minstrel In The Gallery (min favoritt), Catfish Rising, Thick As A Brick, Rock Island. Mange bra tilbud på cdon.no nå. Hør på Glint ja. Tar du skjegget skal jeg sørge for at alle bensinstasjoner i 10mils omkrets rundt deg ikke får inn pølser/hamburgere de neste 5 årene. Takker. Har slutta med burgere og slik uansett, inntil videre OK da så beholder jeg detta skjegget noen dager tel da. Joachim: Din stemme telles ikke Endret 17. september 2005 av Ø.B. Lenke til kommentar
Sovietpig Skrevet 17. september 2005 Del Skrevet 17. september 2005 (endret) Skjegg bør vekk. sjegg er kult jeg har moped sjegg ¨ edit: sjegg? Endret 17. september 2005 av kfz Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 17. september 2005 Del Skrevet 17. september 2005 Når Joachim mener det bør vekk, da vet en at det skal bli! Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 17. september 2005 Del Skrevet 17. september 2005 Innen jeg er tilbake burde det være opprettet en poll om jeg skal ta det vekk eller ikke mkey bbl Lenke til kommentar
Share the pain Skrevet 17. september 2005 Del Skrevet 17. september 2005 Skjegg bør vekk. Nei. Gjem deg i en kleskurv. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg