Shikaru Skrevet 17. september 2005 Del Skrevet 17. september 2005 (endret) nå har jeg sitti med det en beinet i samma stilling i 30 min ellerno:P har snart ikke følelse i beinet edit: flytta på beinet nå. er digg, fordi det føles liksom som om jeg lar beinet "puste" igjen. Endret 17. september 2005 av Gohan Lenke til kommentar
cheeplix Skrevet 17. september 2005 Del Skrevet 17. september 2005 Hei og hopp. I dag skal jeg dele ut kataloger for Biltema. Er det ikke noen her på forumet som jobber der? Lenke til kommentar
Propaganda Skrevet 17. september 2005 Del Skrevet 17. september 2005 god mornen folkens...skal snart dra å vaske ned leiligheten min jeg Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 17. september 2005 Del Skrevet 17. september 2005 god mornen folkens...skal snart dra å vaske ned leiligheten min jeg Me too, får første foreldrebesøk i dag. Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 17. september 2005 Del Skrevet 17. september 2005 Hei og hopp. I dag skal jeg dele ut kataloger for Biltema. Er det ikke noen her på forumet som jobber der? AnAnAs? Lenke til kommentar
Kenneth Dammyr Skrevet 17. september 2005 Del Skrevet 17. september 2005 Mmmmmm.... Varme rundstykker Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 17. september 2005 Del Skrevet 17. september 2005 Tone, ringer du, så blir jeg nødt til å bite deg. Hvorfor skulle jeg ringt deg? Sov uansett når du skrev det der jeg. Men det er da ganske gøy å plage deg Hyggelig å vite... Nå skal jeg ut å henge opp klær, faren min er så søt. -.- Lenke til kommentar
Propaganda Skrevet 17. september 2005 Del Skrevet 17. september 2005 god mornen folkens...skal snart dra å vaske ned leiligheten min jeg Me too, får første foreldrebesøk i dag. den er kjip Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 17. september 2005 Del Skrevet 17. september 2005 Jeg hadde mareritt i natt. Om sosialistene! Lenke til kommentar
hylo Skrevet 17. september 2005 Del Skrevet 17. september 2005 Jeg hadde mareritt i natt. Om sosialistene! Endelig en med litt kvalitetsvås. *våse med* Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 17. september 2005 Del Skrevet 17. september 2005 Haha One Piece - Hi Ho Ready Go! *sang* niku niku niku niku Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 17. september 2005 Del Skrevet 17. september 2005 God morgen... I dag er det fint vær. Får kanskje møte noen venner da... Lenke til kommentar
Share the pain Skrevet 17. september 2005 Del Skrevet 17. september 2005 Tone, ringer du, så blir jeg nødt til å bite deg. Hvorfor skulle jeg ringt deg? Sov uansett når du skrev det der jeg. Gjorde du faen ikke! Lenke til kommentar
Kenneth Dammyr Skrevet 17. september 2005 Del Skrevet 17. september 2005 God morgen... I dag er det fint vær. Får kanskje møte noen venner da... Har du ikke ny PC da? Får nesten bli inne med den da Nei, kanskje det var en god idé å gå ut. Sikte litt på mål på lilleborgbanen Farvel! *Høre på Gay sang: Hanson - MMMBop * Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 17. september 2005 Del Skrevet 17. september 2005 (endret) Jeg hadde mareritt i natt. Om sosialistene! Endelig en med litt kvalitetsvås. *våse med* Joachims blogg[/url]]Jeg må bare fortelle om natten min. Jeg våknet opp med mareritt. Og ikke et hvilket som helst mareritt. Et politisk mareritt. Åslaug Haga og noen bønder kom, "Nu har me fått så mykje meire telskudd tel garden vårres, så nu vil me ha villa i by'n" sa de, og åpnet en koffert med 25 millioner og la på bordet. "Hva pokker skal dere med denne villaen" sier jeg, og Kristin Halvorsen kommer og "Dere kan jo ihvertfall ikke bo her! Dere har for stor formue, så imorra bor dere i en tre-roms leilighet på Thorshov". Åslaug fortsetter: "Dessa bønda har arbeida for Norge mens dere bare har utnytta arbeidera". "Men Åslaug da!" forsetter Kristin, "skal du betale dem for villaen? Du må ha misforstått! Den kofferten skal gå til motstandsbevegelsen i Irak, så de amerikanera får smake si ega medisin!" Securitas svarte ikke når jeg ringte i drømmen, og jeg våknet svett som aldri før. Muligens noe usannsynlig, men ingen koselig drøm å ha... EDIT: Thorshov. EDITII: Torshov uten th? Jaja. Unnskyld da... Endret 17. september 2005 av JoachimR Lenke til kommentar
Kenneth Dammyr Skrevet 17. september 2005 Del Skrevet 17. september 2005 TORSHOV MED ENKELT V!! TorshoV TorshoV TorshoV TorshoV TorshoV TorshoV TorshoV TorshoV TorshoV TorshoV TorshoV Snart får du 10% av meg for det der Lenke til kommentar
Skogli Skrevet 17. september 2005 Del Skrevet 17. september 2005 Parodi på Kjendisparty hvor de mobber Steinerskolen. også kjenner jeg gutta Tolk det forresten ikke dithen at jeg har noe imot steinerskolen.. Jeg kjenner mange som har gått der. Steinarskolen i Haugesund? Kjøre forbi den hver eneste skoledag... ___ Var hos eksen til nesten 2 i natt.... Satt og såg på TV... Uff, savne hu sånn... Lenke til kommentar
hylo Skrevet 17. september 2005 Del Skrevet 17. september 2005 Jeg hadde mareritt i natt. Om sosialistene! Endelig en med litt kvalitetsvås. *våse med* Joachims blogg[/url]]Jeg må bare fortelle om natten min. Jeg våknet opp med mareritt. Og ikke et hvilket som helst mareritt. Et politisk mareritt. Åslaug Haga og noen bønder kom, "Nu har me fått så mykje meire telskudd tel garden vårres, så nu vil me ha villa i by'n" sa de, og åpnet en koffert med 25 millioner og la på bordet. "Hva pokker skal dere med denne villaen" sier jeg, og Kristin Halvorsen kommer og "Dere kan jo ihvertfall ikke bo her! Dere har for stor formue, så imorra bor dere i en tre-roms leilighet på Thorshov". Åslaug fortsetter: "Dessa bønda har arbeida for Norge mens dere bare har utnytta arbeidera". "Men Åslaug da!" forsetter Kristin, "skal du betale dem for villaen? Du må ha misforstått! Den kofferten skal gå til motstandsbevegelsen i Irak, så de amerikanera får smake si ega medisin!" Securitas svarte ikke når jeg ringte i drømmen, og jeg våknet svett som aldri før. Muligens noe usannsynlig, men ingen koselig drøm å ha... EDIT: Thorshov. EDITII: Torshov uten th? Jaja. Unnskyld da... Jaja. Landet rocks, byen sucks. Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 17. september 2005 Del Skrevet 17. september 2005 Skulle ta ut en side til en søknad, og endte med å skrive ut samtlige søknadspapirerer, klarte bare å stoppe siste side. Altså 25 unødvendige utskrevne sider... Faen! : Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 17. september 2005 Del Skrevet 17. september 2005 (endret) Srikker over å kjøper litt nachosingredienser jeg Church of the flying spagetti monster: http://www.venganza.org/ ! Endret 17. september 2005 av Ø.B. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg