Gå til innhold

Siste Ordet 4, Spam/support=ban

b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg hadde mareritt i natt. Om sosialistene! :p

Endelig en med litt kvalitetsvås. :love:

*våse med*

Joachims blogg[/url]]Jeg må bare fortelle om natten min. Jeg våknet opp med mareritt. Og ikke et hvilket som helst mareritt. Et politisk mareritt. Åslaug Haga og noen bønder kom, "Nu har me fått så mykje meire telskudd tel garden vårres, så nu vil me ha villa i by'n" sa de, og åpnet en koffert med 25 millioner og la på bordet. "Hva pokker skal dere med denne villaen" sier jeg, og Kristin Halvorsen kommer og "Dere kan jo ihvertfall ikke bo her! Dere har for stor formue, så imorra bor dere i en tre-roms leilighet på Thorshov". Åslaug fortsetter: "Dessa bønda har arbeida for Norge mens dere bare har utnytta arbeidera".

"Men Åslaug da!" forsetter Kristin, "skal du betale dem for villaen? Du må ha misforstått! Den kofferten skal gå til motstandsbevegelsen i Irak, så de amerikanera får smake si ega medisin!"

Securitas svarte ikke når jeg ringte i drømmen, og jeg våknet svett som aldri før.

Muligens noe usannsynlig, men ingen koselig drøm å ha...

EDIT: Thorshov. :)

EDITII: Torshov uten th? Jaja. Unnskyld da...

Endret av JoachimR
Lenke til kommentar
Parodi på Kjendisparty hvor de mobber Steinerskolen. også kjenner jeg gutta :p

Tolk det forresten ikke dithen at jeg har noe imot steinerskolen.. Jeg kjenner mange som har gått der.

Steinarskolen i Haugesund? Kjøre forbi den hver eneste skoledag...

___

Var hos eksen til nesten 2 i natt.... ;)

Satt og såg på TV... Uff, savne hu sånn... :cry:

Lenke til kommentar
Jeg hadde mareritt i natt. Om sosialistene! :p

Endelig en med litt kvalitetsvås. :love:

*våse med*

Joachims blogg[/url]]Jeg må bare fortelle om natten min. Jeg våknet opp med mareritt. Og ikke et hvilket som helst mareritt. Et politisk mareritt. Åslaug Haga og noen bønder kom, "Nu har me fått så mykje meire telskudd tel garden vårres, så nu vil me ha villa i by'n" sa de, og åpnet en koffert med 25 millioner og la på bordet. "Hva pokker skal dere med denne villaen" sier jeg, og Kristin Halvorsen kommer og "Dere kan jo ihvertfall ikke bo her! Dere har for stor formue, så imorra bor dere i en tre-roms leilighet på Thorshov". Åslaug fortsetter: "Dessa bønda har arbeida for Norge mens dere bare har utnytta arbeidera".

"Men Åslaug da!" forsetter Kristin, "skal du betale dem for villaen? Du må ha misforstått! Den kofferten skal gå til motstandsbevegelsen i Irak, så de amerikanera får smake si ega medisin!"

Securitas svarte ikke når jeg ringte i drømmen, og jeg våknet svett som aldri før.

Muligens noe usannsynlig, men ingen koselig drøm å ha...

EDIT: Thorshov. :)

EDITII: Torshov uten th? Jaja. Unnskyld da...

Jaja. Landet rocks, byen sucks.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...