Gå til innhold

Siste Ordet 4, Spam/support=ban

b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Steffy, lettsykkel eier PC anytime.

Lurer på hva du savner av lettsykkel og PC når vinterens snøbyger og lave temperaturer begynner å ture på... :p

Nei, nå legger jeg meg. God natt, alle sammen!

Savner seff lettsykkelen.

Altså, med en PC blir man sittende inne. Har man noen å kjøre med, og kjøre på, så er det utrolig morsomt å bare kjøre rundt, man treffer som regel kjente eller finner på noe.

PC er usosialt, MC er sosialt.

Lenke til kommentar

Hadde det ikke vært sjef om en bare kunne lage x antall tråder per y tid? Maks X tråder per uke/dag, kanskje innen kategoriene. Så slipper vi kanskje veritable flommer av lav-målstråder fra enkeltbrukere. Folk må faktisk tenke seg om før de lager en tråd, om det er dette de vil bruke kvoten på. Og så blir en tvunget til å heller poste i gamle tråder slik som en skal. Med rom for varierende regler fra kategori til kategori så klart.

Lenke til kommentar
Folk har for lite fritid i å sitte å lete opp gammle threads og le av dem.

Tror jeg skal ta meg en runde på dere alle sammen.

:innocent:

Jeg vet ikke om invictus har vært admin, men han har helt sikkert vært det.

Egentlig var det ikke så mange som var motstander av enkeltsmileyer, men hele smileypakken. Mente folk ville bli mer useriøs osv.

Spør du meg er alle forumene som har de gamle, ofte veldig useriøse, de som har de vi har er ofte mer seriøse. Men uantsett smileyer er ikke det viktigste i verden...

Lenke til kommentar
11 timer? :wow:

Ikkeno moro det skal jeg si deg. Var på skolen klokka kvart på ni i går, og etter jeg kom hjem begynte jeg å lese i boka. Ble ikke ferdig med særoppgaven om den før litt før 3 i natt.

*lære meg å gjøre oppgaver med en gang, istedefor å utsette alt*

Skal ha krl prøve i dag også, ikke øvd for mye :no:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...