Chasseur Skrevet 17. september 2005 Del Skrevet 17. september 2005 Wazzup, dawgs? Jeg er trøtt. 4+3 timer med søvn på to dager, før jeg skal på semina idag. Jess da Lenke til kommentar
danielsn Skrevet 17. september 2005 Del Skrevet 17. september 2005 Edit: Eid Tonio! Hmm, jeg eier da Daniel. Visste du ikke det? Han er bare sur fordi jeg ikke har han i signaturen min! Eier du meg Og er jeg sur på deg Tror ikke det. Men det er da ganske gøy å plage deg Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 17. september 2005 Del Skrevet 17. september 2005 (endret) God morgen. la meg liksom halv 11 i går siden jeg var så trøtt skolen tar på. Edit: msn funker ikke Endret 17. september 2005 av Gohan Lenke til kommentar
Coke lovin chick Skrevet 17. september 2005 Del Skrevet 17. september 2005 Oh yeah! kom meg opp tidlig, skal på jobb no...sløse vekk pengene etterpå og så..fest! god morgen jah.. Lenke til kommentar
danielsn Skrevet 17. september 2005 Del Skrevet 17. september 2005 Jeg måtte stå opp nå for å dra til lillestrøm på en eller ana camping-messe Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 17. september 2005 Del Skrevet 17. september 2005 Faen så kjedelig det er på morran. ingen er våkne eller noe Lenke til kommentar
danielsn Skrevet 17. september 2005 Del Skrevet 17. september 2005 Faen så kjedelig det er på morran. ingen er våkne eller noe Jeg veit! MEn jeg er vertfall våken Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 17. september 2005 Del Skrevet 17. september 2005 Tenkte først og fremst på venner jeg da. Siden jeg blir trøtt av skolen sovner jeg alltid tidlig på fredagskvelden nå og da ender det med at jeg våkner grytidlig. Lenke til kommentar
danielsn Skrevet 17. september 2005 Del Skrevet 17. september 2005 Tenkte først og fremst på venner jeg da.Siden jeg blir trøtt av skolen sovner jeg alltid tidlig på fredagskvelden nå og da ender det med at jeg våkner grytidlig. Trodde alle vi her på hw var venner/familie jeg Lenke til kommentar
Eline Skrevet 17. september 2005 Del Skrevet 17. september 2005 Jeg måtte stå opp nå for å dra til lillestrøm på en eller ana camping-messe Er du på sånn messe hele tiden? Syns du stadig vekk er på noe sånt... Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 17. september 2005 Del Skrevet 17. september 2005 grattis med dagen folden. Lenke til kommentar
DurinVIII Skrevet 17. september 2005 Del Skrevet 17. september 2005 Gjett hvem som sovna klokka 9 i går kveld!! Lenge siden jeg har stått opp så tidlig på en lørdag før Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 17. september 2005 Del Skrevet 17. september 2005 Sovna vel nærmere 4 jeg. Nå foregår den frivillige matteundervisningen på skolen, men uten meg. Tror jeg skal dra ned snart, må bare spise opp maten min og sånn. Lenke til kommentar
diversity Skrevet 17. september 2005 Del Skrevet 17. september 2005 Da er jeg oppe.. litt for tidlig.. Nå skal jeg male en kommode Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 17. september 2005 Del Skrevet 17. september 2005 Da stakk jeg til skolen for å gjøre matte. Ikke søl maling på gulvet da diversity, ganske fort gjort. Mamma for eksepmel velta hele malingsboksen utover gulvet, da ble det relativt rødt nede i gangen. Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 17. september 2005 Del Skrevet 17. september 2005 Da stakk jeg til skolen for å gjøre matte. Ikke søl maling på gulvet da diversity, ganske fort gjort. Mamma for eksepmel velta hele malingsboksen utover gulvet, da ble det relativt rødt nede i gangen. God morgen og god tur *Butikken* Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 17. september 2005 Del Skrevet 17. september 2005 Morn ja. Kjøp noe godt da . Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg