Share the pain Skrevet 17. september 2005 Del Skrevet 17. september 2005 Kanskje det er en blanding av katt og hoggorm? Bs! Katten min kom hjem med en død hoggorm i munnen! 100% skogkatt! Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 17. september 2005 Del Skrevet 17. september 2005 Det viktigste med katter er at de er søte, som min! Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 17. september 2005 Del Skrevet 17. september 2005 (endret) Kanskje det er en blanding av katt og hoggorm? Bs! Katten min kom hjem med en død hoggorm i munnen! 100% skogkatt! Gjorde min også. tenger ikke å være skogskatt for det vettu http://img21.imagevenue.com/img.php?loc=lo...6d_IMG_0863.jpg der er begge to, de lever i beste velgående fortsatt. Han største er litt farlig da men Førøvrig helt lik Tonio sin, bare ikke på dette bildet Endret 17. september 2005 av Ø.B. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 17. september 2005 Del Skrevet 17. september 2005 Huff, kamerat kommer tilig i morgen, god natt. Lenke til kommentar
Mirann Skrevet 17. september 2005 Del Skrevet 17. september 2005 http://img16.imagevenue.com/img.php?loc=lo...62_109_0980.JPG Ekornfangeren Åhh..den var søt da! Har han hengt opp forbildene sine i bakgrunn? Ja det var kongekatten nr 1 det. Forrige eiern kalte den bare greven. Ble 10 år da, men fikk nyresvikt og måtte avlives. Slikt skjer 10 år er ganske gammelt.. men lell...trist når sånt skjer Hunden min er 12 år nå. Kommer til å grine i 3 døgn når den dør Lenke til kommentar
Mirann Skrevet 17. september 2005 Del Skrevet 17. september 2005 Kanskje det er en blanding av katt og hoggorm? Bs! Katten min kom hjem med en død hoggorm i munnen! 100% skogkatt! He he..tingen var bare at katten drev å samlet på ekorn!! Litt spesielt Lenke til kommentar
Mirann Skrevet 17. september 2005 Del Skrevet 17. september 2005 Natta.. nå går jeg og legger meg Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 17. september 2005 Del Skrevet 17. september 2005 Grr! Min er søtest! EOD! Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 17. september 2005 Del Skrevet 17. september 2005 (endret) Selvfølgelig ligner denne på Tone sin Jeg kunne ha bytta og hun hadde ikke merka det hmmm har ikke spist kveldsmat jeg.. edit: godnatt mirann. og share the pain, tøff katt! Ligner på rusken. Rip. Endret 17. september 2005 av Ø.B. Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 17. september 2005 Del Skrevet 17. september 2005 Jeg er nesten sikker på at din mjauer mindre og er mer kosete enn min.. Det eneste hun gjør er å mjaue og ete. Noen ganger fanger a mus. Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 17. september 2005 Del Skrevet 17. september 2005 Jeg er nesten sikker på at din mjauer mindre og er mer kosete enn min.. Det eneste hun gjør er å mjaue og ete. Noen ganger fanger a mus. han der burde ikke tirre for å si det slik, sykehusbesøk med engang Men jeg har kjapp reaksjonsevne så overlever som oftest Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 17. september 2005 Del Skrevet 17. september 2005 Jeg er nesten sikker på at din mjauer mindre og er mer kosete enn min.. Det eneste hun gjør er å mjaue og ete. Noen ganger fanger a mus. han der burde ikke tirre for å si det slik, sykehusbesøk med engang Men jeg har kjapp reaksjonsevne så overlever som oftest Men ikke alltid. Har sett deg dævve, og ikke bare én gang. Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 17. september 2005 Del Skrevet 17. september 2005 Jeg er nesten sikker på at din mjauer mindre og er mer kosete enn min.. Det eneste hun gjør er å mjaue og ete. Noen ganger fanger a mus. han der burde ikke tirre for å si det slik, sykehusbesøk med engang Men jeg har kjapp reaksjonsevne så overlever som oftest Men ikke alltid. Har sett deg dævve, og ikke bare én gang. Det har lite med katta å gjøre. Dævver som regel av andre ting Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 17. september 2005 Del Skrevet 17. september 2005 (endret) Ahh. Men katta har noe å si innimellom vil jeg tro. edit: Tror jeg burde legge meg, i alle fall om jeg skal orke å gå på mattesaken i morgen klokken 09:00 (frivillig). Så derfor sier jeg riktig god natt til alle sammen. Særlig Ø.B. Ha en fortsatt fin senaften. Endret 17. september 2005 av ZLatzman Lenke til kommentar
Share the pain Skrevet 17. september 2005 Del Skrevet 17. september 2005 God natt! Tone, ringer du, så blir jeg nødt til å bite deg. Lenke til kommentar
Kvammis Skrevet 17. september 2005 Del Skrevet 17. september 2005 God natt! Natta Lenke til kommentar
thomasr Skrevet 17. september 2005 Del Skrevet 17. september 2005 Av en eller annen grunn fikk jeg en uggen følelse av at planen min om å legge meg tidlig i kveld har gått litt i vasken... Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 17. september 2005 Del Skrevet 17. september 2005 Av en eller annen grunn fikk jeg en uggen følelse av at planen min om å legge meg tidlig i kveld har gått litt i vasken... Du kan si at du legger deg tidlig på morningen Lenke til kommentar
Kvammis Skrevet 17. september 2005 Del Skrevet 17. september 2005 Bajs.. Tom for drikke allerede Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg