Gå til innhold

Siste Ordet 4, Spam/support=ban

b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Mirann! Bilen er grei den! Ikke mobb ;)

Uansett, holdte på å kjøre ned en bitteilten kattunge nedi veien her. Uff hjertebank ennå.

Men det gikk nå bra.

He he...den høres ut som en bil med sjel i ;)

Uff.. stakkars katt og stakkars deg. Jeg hadde nok begynt å grine hvis jeg hadde kjørt på et dyr :(

Eidt: ja, eller et menneske for den saks skyld :p

Den hoppu uti veien og løp oppover langs kanten, rakk jo å bremse ned halvveis , men da jeg nesten var forbi så så den sikkert en flue på andre sida for da ville den over, men med mine manøvreringskunnskaper såh :p Så ut som en zebra den katten :love:

m3tro89 : kanskje det :D

Lenke til kommentar

Den hoppu uti veien og løp oppover langs kanten, rakk jo å bremse ned halvveis , men da jeg nesten var forbi så så den sikkert en flue på andre sida for da ville den over, men med mine manøvreringskunnskaper såh :p Så ut som en zebra den katten :love:

m3tro89 : kanskje det :D

Kattunger er så søte! Den fikk sikkert hjerteatakk når den sto face to face med en bilen din! ;)

Lenke til kommentar
Altså grevling er greit.. Men hadde jeg kjørt på en katte så hadde jeg tatt det seriøst tungt.

Eller en hund :( :(

eller en hæst ;)

Hvorfor liker katta mi ekorn? Herregud den gjør ikke annet enn å knaske ekorn og bite av halen på de. Blir litt mye innimellom

He he..skal vel litt til å kjøre på en hest!

(Hvis du ikke kjører traktor da?) ;)

He he...ekorn? Du tuller nå, ja?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...