Kvammis Skrevet 17. september 2005 Del Skrevet 17. september 2005 Mirann! Bilen er grei den! Ikke mobb Uansett, holdte på å kjøre ned en bitteilten kattunge nedi veien her. Uff hjertebank ennå. Men det gikk nå bra. Du skulle kanskje hatt et bateri ekstra elns ? Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 17. september 2005 Del Skrevet 17. september 2005 Si meg, hvor bor du? Du vet vel det? Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 17. september 2005 Del Skrevet 17. september 2005 Mirann! Bilen er grei den! Ikke mobb Uansett, holdte på å kjøre ned en bitteilten kattunge nedi veien her. Uff hjertebank ennå. Men det gikk nå bra. He he...den høres ut som en bil med sjel i Uff.. stakkars katt og stakkars deg. Jeg hadde nok begynt å grine hvis jeg hadde kjørt på et dyr Eidt: ja, eller et menneske for den saks skyld Den hoppu uti veien og løp oppover langs kanten, rakk jo å bremse ned halvveis , men da jeg nesten var forbi så så den sikkert en flue på andre sida for da ville den over, men med mine manøvreringskunnskaper såh Så ut som en zebra den katten m3tro89 : kanskje det Lenke til kommentar
Mirann Skrevet 17. september 2005 Del Skrevet 17. september 2005 Den hoppu uti veien og løp oppover langs kanten, rakk jo å bremse ned halvveis , men da jeg nesten var forbi så så den sikkert en flue på andre sida for da ville den over, men med mine manøvreringskunnskaper såh Så ut som en zebra den katten m3tro89 : kanskje det Kattunger er så søte! Den fikk sikkert hjerteatakk når den sto face to face med en bilen din! Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 17. september 2005 Del Skrevet 17. september 2005 Så ut som en zebra den katten Ikke en grønn en med prikker vel? Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 17. september 2005 Del Skrevet 17. september 2005 Altså grevling er greit.. Men hadde jeg kjørt på en katte så hadde jeg tatt det seriøst tungt. Lenke til kommentar
Mirann Skrevet 17. september 2005 Del Skrevet 17. september 2005 Altså grevling er greit.. Men hadde jeg kjørt på en katte så hadde jeg tatt det seriøst tungt. Eller en hund :( Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 17. september 2005 Del Skrevet 17. september 2005 Altså grevling er greit.. Men hadde jeg kjørt på en katte så hadde jeg tatt det seriøst tungt. Eller en hund :( eller en hæst Hvorfor liker katta mi ekorn? Herregud den gjør ikke annet enn å knaske ekorn og bite av halen på de. Blir litt mye innimellom Lenke til kommentar
Mirann Skrevet 17. september 2005 Del Skrevet 17. september 2005 Altså grevling er greit.. Men hadde jeg kjørt på en katte så hadde jeg tatt det seriøst tungt. Eller en hund :( eller en hæst Hvorfor liker katta mi ekorn? Herregud den gjør ikke annet enn å knaske ekorn og bite av halen på de. Blir litt mye innimellom He he..skal vel litt til å kjøre på en hest! (Hvis du ikke kjører traktor da?) He he...ekorn? Du tuller nå, ja? Lenke til kommentar
b-real Skrevet 17. september 2005 Forfatter Del Skrevet 17. september 2005 Man skulle tro at man er mest ensom etter man har slått opp med noen, den tiden da, men man er faktisk mest ensom når man er over den man har slått opp med og innser at man er alene. Lenke til kommentar
Kvammis Skrevet 17. september 2005 Del Skrevet 17. september 2005 kanskje det Burde man ikke ha en kondensator elns også ? Husker ikke så godt akkurat nå.. Fredagskveld vetty Lenke til kommentar
Mirann Skrevet 17. september 2005 Del Skrevet 17. september 2005 Man skulle tro at man er mest ensom etter man har slått opp med noen, den tiden da, men man er faktisk mest ensom når man er over den man har slått opp med og innser at man er alene. Men sånn ellers så går det ikke så bra? Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 17. september 2005 Del Skrevet 17. september 2005 Mirann: Nei helt sant faktisk, den fanger ekorn. Bare halene er igjen. *Selge på qxl* Maestro: Seff er det kondensator: http://img253.imageshack.us/my.php?image=bil19px.jpg Lenke til kommentar
Mirann Skrevet 17. september 2005 Del Skrevet 17. september 2005 Mirann: Nei helt sant faktisk, den fanger ekorn. Bare halene er igjen. He he...sikker på det er katt du har? Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 17. september 2005 Del Skrevet 17. september 2005 Mirann: Nei helt sant faktisk, den fanger ekorn. Bare halene er igjen. He he...sikker på det er katt du har? jepp. Den andre katten kom hit med hoggorm. De er litt spesielle ja Lenke til kommentar
Mirann Skrevet 17. september 2005 Del Skrevet 17. september 2005 Mirann: Nei helt sant faktisk, den fanger ekorn. Bare halene er igjen. He he...sikker på det er katt du har? jepp. Den andre katten kom hit med hoggorm. De er litt spesielle ja Kanskje det er en blanding av katt og hoggorm? Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 17. september 2005 Del Skrevet 17. september 2005 http://img16.imagevenue.com/img.php?loc=lo...62_109_0980.JPG Ekornfangeren Lenke til kommentar
Mirann Skrevet 17. september 2005 Del Skrevet 17. september 2005 http://img16.imagevenue.com/img.php?loc=lo...62_109_0980.JPG Ekornfangeren Åhh..den var søt da! Har han hengt opp forbildene sine i bakgrunn? Lenke til kommentar
Kvammis Skrevet 17. september 2005 Del Skrevet 17. september 2005 http://img16.imagevenue.com/img.php?loc=lo...62_109_0980.JPG Ekornfangeren Alle her er enig om at den så freecky ut. Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 17. september 2005 Del Skrevet 17. september 2005 http://img16.imagevenue.com/img.php?loc=lo...62_109_0980.JPG Ekornfangeren Åhh..den var søt da! Har han hengt opp forbildene sine i bakgrunn? Ja det var kongekatten nr 1 det. Forrige eiern kalte den bare greven. Ble 10 år da, men fikk nyresvikt og måtte avlives. Slikt skjer Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg