Mirann Skrevet 16. september 2005 Del Skrevet 16. september 2005 Mørkt blir det og, og jeg som er mørkredd Mørkeredd ? Kjipt.. Jeg blir nesten redd når jeg kjører i mørket. Frontlyset er ødelagt.. For å ikke nevne sty6ret og girpedalen,. Ja, litt kjipt. Derfor bruker jeg å tvinge meg til å gå på mørke steder og sånn.. For å prøve å komme over frykten Lenke til kommentar
Mirann Skrevet 16. september 2005 Del Skrevet 16. september 2005 Hvor vanlig er HIV i Norge? Begynner å bekymre meg for prøven min... Hvorfor tror du at du har HIV? Liten sjanse for å bli smittet da *berolige* han bare maser om det for å breife om at han har hatt seg Med en gutt da eller?? (Ikke frekt ment altså) Lenke til kommentar
Litejk Skrevet 16. september 2005 Del Skrevet 16. september 2005 Faen , no kom det der bokmålen igjen Jaja, kor lenge skal folk sitta oppe i natt då? Lenke til kommentar
Mirann Skrevet 16. september 2005 Del Skrevet 16. september 2005 Har alle lagt seg nå? Jeg vil ikke sove, da filmer Stine meg og ler av meg. Du får sørge for at hun sovner først, da Lenke til kommentar
Mirann Skrevet 16. september 2005 Del Skrevet 16. september 2005 Faen , no kom det der bokmålen igjen Jaja, kor lenge skal folk sitta oppe i natt då? Bokmål er best! Jeg skal være oppe lenge Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 16. september 2005 Del Skrevet 16. september 2005 Lysene blir dårligere når jeg skrur opp volumet i bilen *esso* Lenke til kommentar
Litejk Skrevet 16. september 2005 Del Skrevet 16. september 2005 Lysene blir dårligere når jeg skrur opp volumet i bilen *esso* Råbra! God natt :!: Lenke til kommentar
Kvammis Skrevet 16. september 2005 Del Skrevet 16. september 2005 (endret) Ja, litt kjipt. Derfor bruker jeg å tvinge meg til å gå på mørke stederog sånn.. For å prøve å komme over frykten Greit at du ikke bare feiger ut da ! Men hva gjør folket på en fredagskveld ? Endret 16. september 2005 av m3tro89 Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 16. september 2005 Del Skrevet 16. september 2005 Hvor vanlig er HIV i Norge? Begynner å bekymre meg for prøven min... Har du vært bortpå så mange tvilsomme folk da? Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 16. september 2005 Del Skrevet 16. september 2005 Hvor vanlig er HIV i Norge? Begynner å bekymre meg for prøven min... Hvorfor tror du at du har HIV? Liten sjanse for å bli smittet da *berolige* Jeg tok sånn HIV-test i går, og begynner å bekymre meg. Men tyder på at det er lite utbredt her tillands. Og godt er det... Nei, ikke hatt meg med noen gutt. Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 16. september 2005 Del Skrevet 16. september 2005 Hvor vanlig er HIV i Norge? Begynner å bekymre meg for prøven min... Har du vært bortpå så mange tvilsomme folk da? Forhåpentligvis ikke. Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 16. september 2005 Del Skrevet 16. september 2005 Har alle lagt seg nå? Jeg vil ikke sove, da filmer Stine meg og ler av meg. Du får sørge for at hun sovner først, da Hun sover lett. Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 16. september 2005 Del Skrevet 16. september 2005 Forhåpentligvis ikke. Da tror jeg du kan slutte å bekymre deg. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 16. september 2005 Del Skrevet 16. september 2005 Har alle lagt seg nå? Jeg vil ikke sove, da filmer Stine meg og ler av meg. Du får sørge for at hun sovner først, da Hun sover lett. Mvu-hahhaha! Si meg, hvor bor du? Lenke til kommentar
Mirann Skrevet 17. september 2005 Del Skrevet 17. september 2005 Hvor vanlig er HIV i Norge? Begynner å bekymre meg for prøven min... Hvorfor tror du at du har HIV? Liten sjanse for å bli smittet da *berolige* Jeg tok sånn HIV-test i går, og begynner å bekymre meg. Men tyder på at det er lite utbredt her tillands. Og godt er det... Nei, ikke hatt meg med noen gutt. Hvis det er ubeskyttet sex-ting du bekymrer deg for, så bør du kanskje være mer redd for kjønnsykdommer enn HIV Lenke til kommentar
Mirann Skrevet 17. september 2005 Del Skrevet 17. september 2005 Hun sover lett. Flaks for deg Lenke til kommentar
Mirann Skrevet 17. september 2005 Del Skrevet 17. september 2005 Lysene blir dårligere når jeg skrur opp volumet i bilen *esso* He he..høres ut som en bra bil Lenke til kommentar
Kvammis Skrevet 17. september 2005 Del Skrevet 17. september 2005 Hun sover lett. Det er jo bare kos Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 17. september 2005 Del Skrevet 17. september 2005 Mirann! Bilen er grei den! Ikke mobb Uansett, holdte på å kjøre ned en bitteilten kattunge nedi veien her. Uff hjertebank ennå. Men det gikk nå bra. Lenke til kommentar
Mirann Skrevet 17. september 2005 Del Skrevet 17. september 2005 (endret) Mirann! Bilen er grei den! Ikke mobb Uansett, holdte på å kjøre ned en bitteilten kattunge nedi veien her. Uff hjertebank ennå. Men det gikk nå bra. He he...den høres ut som en bil med sjel i Uff.. stakkars katt og stakkars deg. Jeg hadde nok begynt å grine hvis jeg hadde kjørt på et dyr Eidt: ja, eller et menneske for den saks skyld Endret 17. september 2005 av Mirann Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg