Goophy Skrevet 16. september 2005 Del Skrevet 16. september 2005 Omg Kenneth, du er så wannbe-tøff med moderatorstatusen din og greier. Whiner! Lenke til kommentar
phax Skrevet 16. september 2005 Del Skrevet 16. september 2005 Din tennisklubb: Falleferdig bygning, nedtagget, innvandrergjenger på vei forbi, narkomane som leter etter blordårer utenfor. Min tennisklubb: Funkisbyggning, hvitmalt, ingen innvandrergjenger og narkomane er i såfall noen deprimerte "fruer" som koser seg med piller. hvem har de beste tennisspillerne da? Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 16. september 2005 Del Skrevet 16. september 2005 Hvis du sikter til meg nå så får du bare gi meg advarsel for den uttalsen der står jeg 100 % for Lenke til kommentar
Litejk Skrevet 16. september 2005 Del Skrevet 16. september 2005 Off jeg hater SMS og leet språk! faen meg irriterende når folk skriver; haha LOOOL faen å lame da osv i spill Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 16. september 2005 Del Skrevet 16. september 2005 Off jeg hater SMS og leet språk! faen meg irriterende når folk skriver; haha LOOOL faen å lame da osv i spill Lol @ u! Lenke til kommentar
Litejk Skrevet 16. september 2005 Del Skrevet 16. september 2005 Off jeg hater SMS og leet språk! faen meg irriterende når folk skriver; haha LOOOL faen å lame da osv i spill Lol @ u! Ja greit, jeg skrive LOL. men jeg overdriver det ikke Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 16. september 2005 Del Skrevet 16. september 2005 hvem har de beste tennisspillerne da? Spiller det noen rolle? Aner ikke. Så bare ut som om en av de respektive klubbene trengte kraftig oppgraderinger. Men vil ikke snakke nedsettende om andre brukere. Eller, du er moderator du, Kenneht! Er det lov da? Neida. Tror vi avslutter det der uansett jeg. Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 16. september 2005 Del Skrevet 16. september 2005 Men jeg skulle vel strengt tatt bort jeg. Byebye then Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 16. september 2005 Del Skrevet 16. september 2005 Jeg er fæl. Særlig vennene mine, lokker meg til og spille halo2 igjen. Faen TA Halo2 spillere som vil ha meg med i clan Lenke til kommentar
danielsn Skrevet 16. september 2005 Del Skrevet 16. september 2005 Klarte å sovne forran dataen. Legger meg jeg nå! Natta BaX, Litejk, MagE, Bundy, BurTMastA, Mirann, JoachimR, Share the pain, Ø.B., PiRANhA, robB Lenke til kommentar
diversity Skrevet 16. september 2005 Del Skrevet 16. september 2005 er trøtt.. hade alle småpusene Lenke til kommentar
Litejk Skrevet 16. september 2005 Del Skrevet 16. september 2005 Jeg er fæl. Særlig vennene mine, lokker meg til og spille halo2 igjen. Faen TA Halo2 spillere som vil ha meg med i clan Muhahaha, du er skikkelig evil Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 16. september 2005 Del Skrevet 16. september 2005 Jeg er fæl. Særlig vennene mine, lokker meg til og spille halo2 igjen. Faen TA Halo2 spillere som vil ha meg med i clan Muhahaha, du er skikkelig evil Mind controler. er jo ikke god engang Lenke til kommentar
Anette_ Skrevet 16. september 2005 Del Skrevet 16. september 2005 Da var man hjemme igjen.. Må legge meg straks siden jeg skal opp åtte og dra på jobb imorra. Det suger, men penger er penger. =) Lenke til kommentar
Litejk Skrevet 16. september 2005 Del Skrevet 16. september 2005 Da var man hjemme igjen.. Må legge meg straks siden jeg skal opp åtte og dra på jobb imorra. Det suger, men penger er penger. =) kjekt, hvor har du vert? jeg kjeder meg, er veldig få innpå msn, ellers gidder jeg ingenting, pluss at jeg er sulten, men gidder ikke å reise meg å gå til kjøkkenet for å lage meg mat Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 16. september 2005 Del Skrevet 16. september 2005 Klarte å sovne forran dataen.Legger meg jeg nå! Natta BaX, Litejk, MagE, Bundy, BurTMastA, Mirann, JoachimR, Share the pain, Ø.B., PiRANhA, robB Jeg hater deg. Lenke til kommentar
Orbo Skrevet 16. september 2005 Del Skrevet 16. september 2005 (endret) Klarte å sovne forran dataen.Legger meg jeg nå! Natta BaX, Litejk, MagE, Bundy, BurTMastA, Mirann, JoachimR, Share the pain, Ø.B., PiRANhA, robB God natt! Edit: Eid Tonio! Endret 16. september 2005 av BaX Lenke til kommentar
zyrex Skrevet 16. september 2005 Del Skrevet 16. september 2005 denne tråden går for fort for meg.. Lenke til kommentar
Litejk Skrevet 16. september 2005 Del Skrevet 16. september 2005 kjetil goes nynorsk for ei stund jaja, eg vart lei av å skrive bokmål, det er litt stress å skriva noko ein ikkje kan så godt, ikkje det at eg er så god på nokon av delane men kan no skriva nynorsk når det er det som er hovudmål på skulen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg