Gå til innhold

Siste Ordet 4, Spam/support=ban

b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Herregud - hva slags firma paps har rotet seg borti er utrolig.

*gi økonomiske råd til paps*

Problemer i paradis? :p

Telemarketing... :sick:

:roll: :!:

Jeg aner ikke hva han tenkte på da han tenkte å gå inn på eiersiden i noe sånt. Og hoveddelen av investfirmaet vårt ligger i høyrisiko allerede... Men men... Skal ikke skitne til SO med sånt, har alltids en blogg, som jeg er litt usikker på om virker, til sånt.

Lenke til kommentar
Jeg aner ikke hva han tenkte på da han tenkte å gå inn på eiersiden i noe sånt. Og hoveddelen av investfirmaet vårt ligger i høyrisiko allerede... Men men... Skal ikke skitne til SO med sånt, har alltids en blogg, som jeg er litt usikker på om virker, til sånt.

Vi vet om bloggen din, vil vi lese den så kan man selv lese det, ok?

Lenke til kommentar

Vi vet om bloggen din, vil vi lese den så kan man selv lese det, ok?

Wow, eksemplarisk oppførsel av en moderator. Har slått meg flere ganger hvor fiendtlig og nihilistisk du er.

Jeg har allerede luftet min mening om telemarketing over MSN, Joachim, så du vet vel hva jeg synes om det :p

Lenke til kommentar
tp kabel? :p

fjott :p

Wow, eksemplarisk oppførsel av en moderator. Har slått meg flere ganger hvor fiendtlig og nihilistisk du er.

Jeg har allerede luftet min mening om telemarketing over MSN, Joachim, så du vet vel hva jeg synes om det :p

Hvis han ikke kan tåle å bli kjeftet litt på om den reklamen han driver ovenfor tha famous "bloggen" sin så kan han ha det så godt.

Og hvor blir det av forumstyret?

Lenke til kommentar

JoachimR. Bare av ren nyskjerrighet. Hvor mye spiser du sånn i gjennsomsnitt i løpet av en dag? om det er greit at jeg spør.

Edit: Hvorfor er det sånn at omtrent alle veit hvem jeg er, og hva jeg heter på trinnet mitt? og jeg veit knapt hvem som går i klassen min ? ( er 60 stk delt opp i 4 grupper )

I dag var det ei jente jeg alldri har sett før :p som sa : "Ole Christian, veit du om bla bla bla bla.. osv "

Endret av Gohan
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...