Share the pain Skrevet 16. september 2005 Del Skrevet 16. september 2005 Herregud - hva slags firma paps har rotet seg borti er utrolig. *gi økonomiske råd til paps* Økonomiske råd? Gutt, gi han ei rifle! Lenke til kommentar
MagE Skrevet 16. september 2005 Del Skrevet 16. september 2005 Jeg venter på at limpistolen skal bli varm. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 16. september 2005 Forfatter Del Skrevet 16. september 2005 Herregud - hva slags firma paps har rotet seg borti er utrolig. *gi økonomiske råd til paps* Problemer i paradis? Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 16. september 2005 Del Skrevet 16. september 2005 Herregud - hva slags firma paps har rotet seg borti er utrolig. *gi økonomiske råd til paps* Problemer i paradis? Telemarketing... Lenke til kommentar
MagE Skrevet 16. september 2005 Del Skrevet 16. september 2005 Da har jeg lagd min første vannblokk, som er limt med limpistol og har en alt for liten ID. Sikkert greit nok til NB Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 16. september 2005 Del Skrevet 16. september 2005 Herregud - hva slags firma paps har rotet seg borti er utrolig. *gi økonomiske råd til paps* Problemer i paradis? Telemarketing... :!: Jeg aner ikke hva han tenkte på da han tenkte å gå inn på eiersiden i noe sånt. Og hoveddelen av investfirmaet vårt ligger i høyrisiko allerede... Men men... Skal ikke skitne til SO med sånt, har alltids en blogg, som jeg er litt usikker på om virker, til sånt. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 16. september 2005 Forfatter Del Skrevet 16. september 2005 Jeg aner ikke hva han tenkte på da han tenkte å gå inn på eiersiden i noe sånt. Og hoveddelen av investfirmaet vårt ligger i høyrisiko allerede... Men men... Skal ikke skitne til SO med sånt, har alltids en blogg, som jeg er litt usikker på om virker, til sånt. Vi vet om bloggen din, vil vi lese den så kan man selv lese det, ok? Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 16. september 2005 Del Skrevet 16. september 2005 B|Real i skrivesuget i dag? Lenke til kommentar
b-real Skrevet 16. september 2005 Forfatter Del Skrevet 16. september 2005 B|Real i skrivesuget i dag? Neieh...er på jobb og er lite kunder som ringer.. Lenke til kommentar
MagE Skrevet 16. september 2005 Del Skrevet 16. september 2005 Min lillebror på fem greide og ødlegge kabelen på pappas headsett. *fikse* Lenke til kommentar
Litejk Skrevet 16. september 2005 Del Skrevet 16. september 2005 Min lillebror på fem greide og ødlegge kabelen på pappas headsett. *fikse* En drittonge på 4 år mistet lekebilen sinn oppå nettverkskabelen teip! Lenke til kommentar
b-real Skrevet 16. september 2005 Forfatter Del Skrevet 16. september 2005 Min lillebror på fem greide og ødlegge kabelen på pappas headsett. *fikse* En drittonge på 4 år mistet lekebilen sinn oppå nettverkskabelen teip! Hva er slags kabel som ikke tåler trykk da? :-| Lenke til kommentar
Litejk Skrevet 16. september 2005 Del Skrevet 16. september 2005 Min lillebror på fem greide og ødlegge kabelen på pappas headsett. *fikse* En drittonge på 4 år mistet lekebilen sinn oppå nettverkskabelen teip! Hva er slags kabel som ikke tåler trykk da? :-| Jeg kan love deg, en nettverskabel tåler LITE!! Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 16. september 2005 Del Skrevet 16. september 2005 Jeg aner ikke hva han tenkte på da han tenkte å gå inn på eiersiden i noe sånt. Og hoveddelen av investfirmaet vårt ligger i høyrisiko allerede... Men men... Skal ikke skitne til SO med sånt, har alltids en blogg, som jeg er litt usikker på om virker, til sånt. Vi vet om bloggen din, vil vi lese den så kan man selv lese det, ok? Wow, eksemplarisk oppførsel av en moderator. Har slått meg flere ganger hvor fiendtlig og nihilistisk du er. Jeg har allerede luftet min mening om telemarketing over MSN, Joachim, så du vet vel hva jeg synes om det Lenke til kommentar
Propaganda Skrevet 16. september 2005 Del Skrevet 16. september 2005 ferdig med andre dag på jobb... er i dårlig form etter å ha slaska i 1.5 år ass ... blir fort sliten nå...men det er digg ... jobb for teh win! Lenke til kommentar
b-real Skrevet 16. september 2005 Forfatter Del Skrevet 16. september 2005 tp kabel? fjott Wow, eksemplarisk oppførsel av en moderator. Har slått meg flere ganger hvor fiendtlig og nihilistisk du er.Jeg har allerede luftet min mening om telemarketing over MSN, Joachim, så du vet vel hva jeg synes om det Hvis han ikke kan tåle å bli kjeftet litt på om den reklamen han driver ovenfor tha famous "bloggen" sin så kan han ha det så godt. Og hvor blir det av forumstyret? Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 16. september 2005 Del Skrevet 16. september 2005 Jeg kan love deg, en nettverskabel tåler LITE!! Cat-5 UTP kabelen min tålte å ligge over et stearinlyst i et par minutter. Ble bare litt smeltet etterpå, men fungerer like fint. Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 16. september 2005 Del Skrevet 16. september 2005 Og hvor blir det av forumstyret? Ja - det lurer jeg også på, har desverre ikke hørt fra dem selv. Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 16. september 2005 Del Skrevet 16. september 2005 (endret) JoachimR. Bare av ren nyskjerrighet. Hvor mye spiser du sånn i gjennsomsnitt i løpet av en dag? om det er greit at jeg spør. Edit: Hvorfor er det sånn at omtrent alle veit hvem jeg er, og hva jeg heter på trinnet mitt? og jeg veit knapt hvem som går i klassen min ? ( er 60 stk delt opp i 4 grupper ) I dag var det ei jente jeg alldri har sett før som sa : "Ole Christian, veit du om bla bla bla bla.. osv " Endret 16. september 2005 av Gohan Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg