sofarot Skrevet 25. mai 2005 Del Skrevet 25. mai 2005 Noen som har noen bra "hate-Vålerenga-slagord"? Kunne trengt noen nå! Lenke til kommentar
TSP Skrevet 25. mai 2005 Del Skrevet 25. mai 2005 Utrolig hva man finner...Man var faktisk motstander av smileyen ! Lurer på om de som posta i den tråden den gangen har de samme meningene om overgangen nå? Det ville sjokkere meg... Lenke til kommentar
robB Skrevet 25. mai 2005 Del Skrevet 25. mai 2005 jeg sliter... skulle egentlig lest til norsk muntlig i dag men har istedetfor spilla diablo fra jeg kom hjem sånn ca 11 til nå Jeg har matte tentamen i morgen, og jeg har ikke øvd særlig godt. Men det er jo grunnet at jeg er slapp og syk. Lenke til kommentar
Neptun_ Skrevet 25. mai 2005 Del Skrevet 25. mai 2005 Utrolig hva man finner...Man var faktisk motstander av smileyen ! Hmm, har invictus vært Admin før? Noen som vet? Lenke til kommentar
scoot Skrevet 25. mai 2005 Del Skrevet 25. mai 2005 (endret) " " er en genial smiley! Endret 25. mai 2005 av Sc0oT Lenke til kommentar
MagE Skrevet 25. mai 2005 Del Skrevet 25. mai 2005 yay! Fikk sommerjobb i dag Skal fikse vinkelslipere og gjøre ting med elektronikk, aner enda ikke heelt hva jobben innebærer Men har bokmåltentamen i morgen Må lese litt før jeg sovner. /me er trøtt Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 25. mai 2005 Del Skrevet 25. mai 2005 yay! Fikk sommerjobb i dag Skal fikse vinkelslipere og gjøre ting med elektronikk, aner enda ikke heelt hva jobben innebærer Men har bokmåltentamen i morgen Må lese litt før jeg sovner. /me er trøtt Grattis! Sikkert digg å kunne tjene litt penger i sommerferien. Skal begynne på "sommerjobben" på onsdag jeg. Lenke til kommentar
robB Skrevet 25. mai 2005 Del Skrevet 25. mai 2005 Nei, *gå og legge seg* Ønske meg lykke til i morgen. Lenke til kommentar
MagE Skrevet 25. mai 2005 Del Skrevet 25. mai 2005 (endret) Grattis! Sikkert digg å kunne tjene litt penger i sommerferien. Skal begynne på "sommerjobben" på onsdag jeg. Takker Kan hende jeg også begynner litt før Endret 25. mai 2005 av MagE Lenke til kommentar
b-real Skrevet 25. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 25. mai 2005 Folk har for lite fritid i å sitte å lete opp gammle threads og le av dem. Tror jeg skal ta meg en runde på dere alle sammen. Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 25. mai 2005 Del Skrevet 25. mai 2005 haddis + 14'iser + msn + webcam = Fun Screenshots! Too late... Men i morgen Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 25. mai 2005 Del Skrevet 25. mai 2005 Folk har for lite fritid i å sitte å lete opp gammle threads og le av dem. Tror jeg skal ta meg en runde på dere alle sammen. Skrevet: 30/11/2001 : 09:33 Prøv heller KaZa. Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 25. mai 2005 Del Skrevet 25. mai 2005 Klikka "designet" på forumet nå? Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 25. mai 2005 Del Skrevet 25. mai 2005 yay! Fikk sommerjobb i dag Skal fikse vinkelslipere og gjøre ting med elektronikk, aner enda ikke heelt hva jobben innebærer Men har bokmåltentamen i morgen Må lese litt før jeg sovner. /me er trøtt Et tips: dropp t-endelsene du har en tendens til å ha. Veldigt, kjedeligt og slikt. Lenke til kommentar
the_fire Skrevet 25. mai 2005 Del Skrevet 25. mai 2005 Grattis! Sikkert digg å kunne tjene litt penger i sommerferien. Skal begynne på "sommerjobben" på onsdag jeg. Takker Kan hende jeg også begynner litt før Har et "dilemma". Om jeg får sommerjobb, skal jeg ha pc (blir min første) eller lett-mc, om jeg ikke får sommejobb/arbeidstiden crasher med sydenturen, skal jeg begynne å skrike... Har litt lyst på pc.. har også litt lyst på lett-mc... Håper jeg får sommerjobb. Får vite det 5. juni Mitt første innlegg i SO4 Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 25. mai 2005 Del Skrevet 25. mai 2005 Jeg venter fortsatt på filmenen mine. Håper ikke posten har gjort en bommert. Loppekassa neste! Lenke til kommentar
MagE Skrevet 25. mai 2005 Del Skrevet 25. mai 2005 yay! Fikk sommerjobb i dag Skal fikse vinkelslipere og gjøre ting med elektronikk, aner enda ikke heelt hva jobben innebærer Men har bokmåltentamen i morgen Må lese litt før jeg sovner. /me er trøtt Et tips: dropp t-endelsene du har en tendens til å ha. Veldigt, kjedeligt og slikt. Takk, en blanding av dialekt og dårlige skrivekunnskaper Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 25. mai 2005 Del Skrevet 25. mai 2005 MagE, du får starte å tenke på det når du skriver, så venner du deg av med det etter hvert. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 25. mai 2005 Del Skrevet 25. mai 2005 Har et "dilemma". Om jeg får sommerjobb, skal jeg ha pc (blir min første) eller lett-mc, om jeg ikke får sommejobb/arbeidstiden crasher med sydenturen, skal jeg begynne å skrike... Har litt lyst på pc.. har også litt lyst på lett-mc... Håper jeg får sommerjobb. Får vite det 5. juni Mitt første innlegg i SO4 Skal du først kjøpe sykkel er det like greit å begynne på mekanisk og få den 15-år gamle kjæresten din gravid med en gang, så har du full lowlife-pakke. Jeg hadde valgt PC. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg