Gå til innhold

Siste Ordet 4, Spam/support=ban

b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
jeg sliter...

skulle egentlig lest til norsk muntlig i dag men har istedetfor spilla diablo fra jeg kom hjem sånn ca 11 til nå

Jeg har matte tentamen i morgen, og jeg har ikke øvd særlig godt.

Men det er jo grunnet at jeg er slapp og syk.

Lenke til kommentar
yay! Fikk sommerjobb i dag :) Skal fikse vinkelslipere og gjøre ting med elektronikk, aner enda ikke heelt hva jobben innebærer :blush:

Men har bokmåltentamen i morgen :( Må lese litt før jeg sovner.

/me er trøtt

Grattis! Sikkert digg å kunne tjene litt penger i sommerferien. Skal begynne på "sommerjobben" på onsdag jeg. :thumbup:

Lenke til kommentar
yay! Fikk sommerjobb i dag :) Skal fikse vinkelslipere og gjøre ting med elektronikk, aner enda ikke heelt hva jobben innebærer :blush:

/me er trøtt

Et tips: dropp t-endelsene du har en tendens til å ha. Veldigt, kjedeligt og slikt. :)

Lenke til kommentar
Grattis! Sikkert digg å kunne tjene litt penger i sommerferien. Skal begynne på "sommerjobben" på onsdag jeg. :thumbup:

Takker :) Kan hende jeg også begynner litt før :)

Har et "dilemma". Om jeg får sommerjobb, skal jeg ha pc (blir min første) eller lett-mc, om jeg ikke får sommejobb/arbeidstiden crasher med sydenturen, skal jeg begynne å skrike... Har litt lyst på pc.. har også litt lyst på lett-mc... Håper jeg får sommerjobb. Får vite det 5. juni :ermm:

Mitt første innlegg i SO4 :love:

Lenke til kommentar

/me er trøtt

Et tips: dropp t-endelsene du har en tendens til å ha. Veldigt, kjedeligt og slikt. :)

Takk, en blanding av dialekt og dårlige skrivekunnskaper :(

Lenke til kommentar
Har et "dilemma". Om jeg får sommerjobb, skal jeg ha pc (blir min første) eller lett-mc, om jeg ikke får sommejobb/arbeidstiden crasher med sydenturen, skal jeg begynne å skrike... Har litt lyst på pc.. har også litt lyst på lett-mc... Håper jeg får sommerjobb. Får vite det 5. juni :ermm:

Mitt første innlegg i SO4 :love:

Skal du først kjøpe sykkel er det like greit å begynne på mekanisk og få den 15-år gamle kjæresten din gravid med en gang, så har du full lowlife-pakke.

Jeg hadde valgt PC.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...