phax Skrevet 16. september 2005 Del Skrevet 16. september 2005 så flink dere er, alle vet jo hvor vanskelig det er å sove.. Lenke til kommentar
danielsn Skrevet 16. september 2005 Del Skrevet 16. september 2005 Vi burde prøve å sette guinnes rekord i såving Lenke til kommentar
Litejk Skrevet 16. september 2005 Del Skrevet 16. september 2005 så flink dere er, alle vet jo hvor vanskelig det er å sove.. Er ikke lett når du ikke er trøtt Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 16. september 2005 Del Skrevet 16. september 2005 sove i 24 timer er no problem, så lenge man er trøtt nok. Lenke til kommentar
Anette_ Skrevet 16. september 2005 Del Skrevet 16. september 2005 Har hatt 7 skole timer i dag.... :thumdown: wow jeg også. Men nå spiser jeg popcorn Jeg har hatt 9 + elevrådsmøte.. Jaja, var og så på en russebil i Horten etter skolen. Vi syntes ikke så mye om den og tenkte at det var endel å fikse på den. Den var bl.a. blitt gjort innbrudd på og prøvd tjuvkobla, dårlig innredning ++ Menmen, de fikk nettop 11k cash av noen som hadde med en mekaniker.. Nesten så jeg angra Men finner nok en bil =) Er slappe-av-fredag idag for meg, har stressa med diverse hele uka. Men nå er Lillelord lest ferdig, alt av russekort og klær bestillinger er levert, russebilen har vi fått sett på osv. Imorra derimot blir det fest Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 16. september 2005 Del Skrevet 16. september 2005 Vi burde prøve å sette guinnes rekord i såving Rekord i hvaforno? Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 16. september 2005 Del Skrevet 16. september 2005 Haha øb.Hvor er zlatsman når man trenger ham? Jeg sliter med matten Jeg har blitt husket i perioden jeg var borte!! Sove er litt for behagelig, går utover skolearbeidet. Det gjør forumet også forresten. Lenke til kommentar
Orbo Skrevet 16. september 2005 Del Skrevet 16. september 2005 Aww, jeg får ikke stipend Har det noe å si at jeg har to andre søsken som får stipend? Han ene broren min får bortebóerstipend også. Lenke til kommentar
Anette_ Skrevet 16. september 2005 Del Skrevet 16. september 2005 Sove er litt for behagelig, går utover skolearbeidet. Det gjør forumet også forresten. Synes heller forum og lite søvn går utover skolen jeg. :/ Har vært dødstrøtt i hele dag og bare susa rundt på skolen. Hadde to timer regnskap hvor jeg ikke gjorde noe i det heletatt, annet enn at Øyunn og jeg planla russebilting.. Så kom læreren på slutten av timen og spurte hvordna det gikk, innrømte at det gikk heller dårlig pga arbeidsinnsatsen vår. Men skal gjøre de oppgavene i lekse til tirsdag da.. Lenke til kommentar
MagE Skrevet 16. september 2005 Del Skrevet 16. september 2005 jeg har lagd en vannblokk i dag. Tipper den suger ganske bra med tanke på at det bare er en aluminium bit med et hull og et kobberrør gjennom. Men vi får se hvordan den yter. Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 16. september 2005 Del Skrevet 16. september 2005 (endret) Men finner nok en bil =) *Montere sikkerhetsbelter i den vi har* Men film, ha en flotters kveld Endret 16. september 2005 av Ø.B. Lenke til kommentar
Jubelsau Skrevet 16. september 2005 Del Skrevet 16. september 2005 Vi burde prøve å sette guinnes rekord i såving Rekord i hvaforno? Soving. Do'h! Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 16. september 2005 Del Skrevet 16. september 2005 Sove er litt for behagelig, går utover skolearbeidet. Det gjør forumet også forresten. Synes heller forum og lite søvn går utover skolen jeg. :/ Hmm. Du har vel kanskje rett i det når det gjelder hverdager. Men i helgene sover jeg i den tiden jeg burde brukt på lekser. Kan også nevne at jeg pleier å sove litt vel lenge om morgenen, noe som medfører at forelesningene blir besøkt litt seinere enn planlagt. Lenke til kommentar
Anette_ Skrevet 16. september 2005 Del Skrevet 16. september 2005 Men finner nok en bil =) *Montere sikkerhetsbelter i den vi har* Men film, ha en flotters kveld Gjør det så kjøper vi den for ti! Lenke til kommentar
b-real Skrevet 16. september 2005 Forfatter Del Skrevet 16. september 2005 Skjera baggera? Lenke til kommentar
Litejk Skrevet 16. september 2005 Del Skrevet 16. september 2005 Her skjer det ingeting :!: Lenke til kommentar
Anette_ Skrevet 16. september 2005 Del Skrevet 16. september 2005 Skjera baggera? Svarer jeg Skjer ganske lite i kveld, men er hos typen og skal lage litt taco nå. Etter det skal jeg såise gele som vi kjøpte på meny Også skal jeg hjem og legge meg siden jeg skal jobbe imorra. Wee.. Hva driver resten av folket med da? Lenke til kommentar
b-real Skrevet 16. september 2005 Forfatter Del Skrevet 16. september 2005 Her skjer det ingeting :!: Ser det tingeling Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 16. september 2005 Del Skrevet 16. september 2005 Herregud - hva slags firma paps har rotet seg borti er utrolig. *gi økonomiske råd til paps* Lenke til kommentar
Litejk Skrevet 16. september 2005 Del Skrevet 16. september 2005 Her skjer det ingeting :!: Ser det tingeling kanskje jeg skal finne på noe plingeling Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg