Gå til innhold

Siste Ordet 4, Spam/support=ban

b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Har hatt 7 skole timer i dag.... :thumdown:

wow :ohmy:

jeg også. Men nå spiser jeg popcorn :D

Jeg har hatt 9 + elevrådsmøte..

Jaja, var og så på en russebil i Horten etter skolen. Vi syntes ikke så mye om den og tenkte at det var endel å fikse på den. Den var bl.a. blitt gjort innbrudd på og prøvd tjuvkobla, dårlig innredning ++ Menmen, de fikk nettop 11k cash av noen som hadde med en mekaniker.. Nesten så jeg angra :p

Men finner nok en bil =) Er slappe-av-fredag idag for meg, har stressa med diverse hele uka. Men nå er Lillelord lest ferdig, alt av russekort og klær bestillinger er levert, russebilen har vi fått sett på osv. Imorra derimot blir det fest :D

Lenke til kommentar
Sove er litt for behagelig, går utover skolearbeidet. Det gjør forumet også forresten.

Synes heller forum og lite søvn går utover skolen jeg. :/ Har vært dødstrøtt i hele dag og bare susa rundt på skolen. Hadde to timer regnskap hvor jeg ikke gjorde noe i det heletatt, annet enn at Øyunn og jeg planla russebilting.. Så kom læreren på slutten av timen og spurte hvordna det gikk, innrømte at det gikk heller dårlig pga arbeidsinnsatsen vår. Men skal gjøre de oppgavene i lekse til tirsdag da..

Lenke til kommentar
Sove er litt for behagelig, går utover skolearbeidet. Det gjør forumet også forresten.

Synes heller forum og lite søvn går utover skolen jeg. :/

Hmm. Du har vel kanskje rett i det når det gjelder hverdager. Men i helgene sover jeg i den tiden jeg burde brukt på lekser.

Kan også nevne at jeg pleier å sove litt vel lenge om morgenen, noe som medfører at forelesningene blir besøkt litt seinere enn planlagt.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...