danielsn Skrevet 16. september 2005 Del Skrevet 16. september 2005 danielsn: Sove er med O, ikke med Å. Måtte si det én gang, lover at jeg aldri skal si det igjen Og våknet er med å, når vi først skal pirke. Folk skriver slik de skriver, trenger ikke å rette på skrivefeil. Lenke til kommentar
Passasjer Skrevet 16. september 2005 Del Skrevet 16. september 2005 Er det uvanlig å lengte etter skolen, og synes lørdag/søndag er kjipt unntat å sove til kl.8 i stedetfor 7 om morgenen? Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 16. september 2005 Del Skrevet 16. september 2005 (endret) Er det uvanlig å lengte etter skolen, og synes lørdag/søndag er kjipt unntat å sove til kl.8 i stedetfor 7 om morgenen? Hvorfor i helvete står du opp kl 8 i helga ? Ikke si du står opp så tidlig for å få mer tid med pc'en.. Endret 16. september 2005 av Ø.B. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 16. september 2005 Del Skrevet 16. september 2005 Er det uvanlig å lengte etter skolen, og synes lørdag/søndag er kjipt unntat å sove til kl.8 i stedetfor 7 om morgenen? Hvorfor i helvete står du opp kl 8 i helga ? Ikke si du står opp så tidlig for å få mer tid med pc'en.. Kanskje for ikke å ødelegge rytmen? Beats me. Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 16. september 2005 Del Skrevet 16. september 2005 http://www.goat.cx/ =D Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 16. september 2005 Del Skrevet 16. september 2005 http://www.goat.cx/ =D Hahe =P Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 16. september 2005 Del Skrevet 16. september 2005 En kompis og jeg hadde konkurranse om hvem som fikk flest tlf-nummer på byen i går. Hater når jeg drikker meg ekkel. Sannelig fikk jeg ikke melding av hun ene i dag også, så nå angrer jeg skikkelig. Jeg sørger i dag og gjentar helt sikkert en lignende bedrift i morgen. Lenke til kommentar
Jokko88 Skrevet 16. september 2005 Del Skrevet 16. september 2005 Nå er jeg i Bodø. Det er kaldt her Har det bra nå, har løpt et løp med tung sekk, spist middag, og sitter nå med en - endelig - PC og forum. PCen er til og med helt ny. I Bodø! Her jeg bor! Lenke til kommentar
Mala Skrevet 16. september 2005 Del Skrevet 16. september 2005 Alkohol konsumering i dag igjen, prates! Lenke til kommentar
b-real Skrevet 16. september 2005 Forfatter Del Skrevet 16. september 2005 En kompis og jeg hadde konkurranse om hvem som fikk flest tlf-nummer på byen i går. Hater når jeg drikker meg ekkel. Sannelig fikk jeg ikke melding av hun ene i dag også, så nå angrer jeg skikkelig. Jeg sørger i dag og gjentar helt sikkert en lignende bedrift i morgen. Jeg må vel begynne slik jeg også perhaps en dag...tar det neste helg Lenke til kommentar
Mirann Skrevet 16. september 2005 Del Skrevet 16. september 2005 En kompis og jeg hadde konkurranse om hvem som fikk flest tlf-nummer på byen i går. Hater når jeg drikker meg ekkel. Sannelig fikk jeg ikke melding av hun ene i dag også, så nå angrer jeg skikkelig. Jeg sørger i dag og gjentar helt sikkert en lignende bedrift i morgen. Hvem vant? Lenke til kommentar
b-real Skrevet 16. september 2005 Forfatter Del Skrevet 16. september 2005 En kompis og jeg hadde konkurranse om hvem som fikk flest tlf-nummer på byen i går. Hater når jeg drikker meg ekkel. Sannelig fikk jeg ikke melding av hun ene i dag også, så nå angrer jeg skikkelig. Jeg sørger i dag og gjentar helt sikkert en lignende bedrift i morgen. Hvem vant? Ja...godt spm Lenke til kommentar
phax Skrevet 16. september 2005 Del Skrevet 16. september 2005 Er det uvanlig å lengte etter skolen, og synes lørdag/søndag er kjipt unntat å sove til kl.8 i stedetfor 7 om morgenen? uhm... ja. hvilken skole går du på? og hva pleier du gjøre i helgene? Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 16. september 2005 Del Skrevet 16. september 2005 Spiller Heroes 3 online! The good old feeling has returned. Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 16. september 2005 Del Skrevet 16. september 2005 Lesbesex på Hotel Cæsar! Lenke til kommentar
Passasjer Skrevet 16. september 2005 Del Skrevet 16. september 2005 Er det uvanlig å lengte etter skolen, og synes lørdag/søndag er kjipt unntat å sove til kl.8 i stedetfor 7 om morgenen? Hvorfor i helvete står du opp kl 8 i helga ? Ikke si du står opp så tidlig for å få mer tid med pc'en.. Jeg står opp da, siden jeg ikke klarer å sove lenger, med mindre jeg legger meg veldig seint. Men la oss si jeg legger meg 2, så kan jeg sove til klokken 9. Så jeg legger meg heller litt tidlig, og står opp 8. Kanskje 7. Jeg står _ikke_ opp 8 i helgen for å få mer tid til pc. Lenke til kommentar
DurinVIII Skrevet 16. september 2005 Del Skrevet 16. september 2005 Er det uvanlig å lengte etter skolen, og synes lørdag/søndag er kjipt unntat å sove til kl.8 i stedetfor 7 om morgenen? Hvorfor i helvete står du opp kl 8 i helga ? Ikke si du står opp så tidlig for å få mer tid med pc'en.. Jeg står opp da, siden jeg ikke klarer å sove lenger, med mindre jeg legger meg veldig seint. Men la oss si jeg legger meg 2, så kan jeg sove til klokken 9. Så jeg legger meg heller litt tidlig, og står opp 8. Kanskje 7. Jeg står _ikke_ opp 8 i helgen for å få mer tid til pc. HVA? Herre, jeg klarer ikke å dra meg opp av senga før kl. 12 noen gang i helgene jeg...selv om jeg legger meg tidlig Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 16. september 2005 Del Skrevet 16. september 2005 HVA? Herre, jeg klarer ikke å dra meg opp av senga før kl. 12 noen gang i helgene jeg...selv om jeg legger meg tidlig Ikke jeg heller. Men så legger ikke jeg meg så alt for tidlig i helgene heller da. Lenke til kommentar
danielsn Skrevet 16. september 2005 Del Skrevet 16. september 2005 Jeg såv en gang til 1700 Lenke til kommentar
Litejk Skrevet 16. september 2005 Del Skrevet 16. september 2005 Jeg såv en gang til 1700 Samme her, ca klokken 5 om dagen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg