Gå til innhold

Siste Ordet 4, Spam/support=ban

b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Endelig hjemme :D

Jeg og! og jeg sneik på bussen i dag :p

Etter at jeg ble tatt i kontroll med feil type billett er jeg sykt redd for bilettkontroller, og tørr knapt å reise med buss/trikk/bane, og i såfall sitter jeg og engster meg for at noe er galt...

Aldri vert bilettkontroll her :hmm:

Er bare å komme seg forbi bussjofføren og man har spart en tier :w00t:

Lenke til kommentar

Etter at jeg ble tatt i kontroll med feil type billett er jeg sykt redd for bilettkontroller, og tørr knapt å reise med buss/trikk/bane, og i såfall sitter jeg og engster meg for at noe er galt...

Det regnes for nasking i juridisk forstand. Du stjeler ikke med deg en avis til ti kroner fra kiosken?

Lenke til kommentar
Den ene tøsa mi kom hjem klokken fem i natt! Hun kommer ned hit senere i dag, kanskje med dataen sin! :love: Uansett om hun kommer eller ei får jeg besøk av en av de andre tøsene mine med data klokken ti i dag! Blir moro det.

Vi hadde matteprøve i dag, fikk 40 minutter på oss. Ingen ble ferdige med den, er alltid slik. :roll: Nå er det uansett helg, og forhåpentligvis ikke mer skoleprat på meg før på mandag.

Blablabla... Til saken, har du faatt brevet? :green:

Lenke til kommentar

Det regnes for nasking i juridisk forstand. Du stjeler ikke med deg en avis til ti kroner fra kiosken?

Aviser stjeler jeg ikke, men 10 kr. for å komme seg hjem er ganske mye

Lenke til kommentar

15 kroner for barn inntil seksten i Oslo, 30 for meg hvis jeg kjøper enkeltbillett. Så ikke klag her, du bor på landet, og bussen har mindre kundegrunnlag.

Dessuten har du krav på transport innen kommunen hvis du bor mer enn fire km fra. Gjør du ikke det, får du klare å gå.

Endret av JoachimR
Lenke til kommentar
15 kroner for barn inntil seksten i Oslo, 30 for meg hvis jeg kjøper enkeltbillett. Så ikke klag her, du bor på landet, og bussen har mindre kundegrunnlag.

Dessuten har du krav på transport innen kommunen hvis du bor mer enn fire km fra. Gjør du ikke det, får du klare å gå.

Bor 3,85 km. fra skolen :thumbdown:

irritabelt!

Lenke til kommentar

irritabelt!

Vet du hva? Det gjorde jeg også på ungdomsskolen. I følge gulesiders veibekskrivelse 4,3. Men jeg fikk ikke. Jeg gikk/syklet om vår og høst, og kjørte trikk og buss om vinteren eller ved dårlig vær. Mama og pappa betalte.

Hva er problemet? Kan du ikke kjøpe månedskort eller ukeskort eller noe i stedet?

Lenke til kommentar

irritabelt!

Vet du hva? Det gjorde jeg også på ungdomsskolen. I følge gulesiders veibekskrivelse 4,3. Men jeg fikk ikke. Jeg gikk/syklet om vår og høst, og kjørte trikk og buss om vinteren eller ved dårlig vær. Mama og pappa betalte.

Hva er problemet? Kan du ikke kjøpe månedskort eller ukeskort eller noe i stedet?

Pleier det, men ble så bråkalt nå, så må vente til den første.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...