Ø.B. Skrevet 16. september 2005 Del Skrevet 16. september 2005 1 kg til så er jeg under 80.Da er det feiring med burger Woah! Snart bare skinn og bein igjen av deg jo. Jaggu! Føler meg litt skrøpelig nå. Litt sånn fyrstikkhus Lenke til kommentar
danielsn Skrevet 16. september 2005 Del Skrevet 16. september 2005 Endelig hjemme Jeg og! og jeg sneik på bussen i dag Etter at jeg ble tatt i kontroll med feil type billett er jeg sykt redd for bilettkontroller, og tørr knapt å reise med buss/trikk/bane, og i såfall sitter jeg og engster meg for at noe er galt... Aldri vert bilettkontroll her Er bare å komme seg forbi bussjofføren og man har spart en tier Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 16. september 2005 Del Skrevet 16. september 2005 Å herregud, jeg ler så tårene triller: Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 16. september 2005 Del Skrevet 16. september 2005 Endelig hjemme Jeg og! og jeg sneik på bussen i dag Etter at jeg ble tatt i kontroll med feil type billett er jeg sykt redd for bilettkontroller, og tørr knapt å reise med buss/trikk/bane, og i såfall sitter jeg og engster meg for at noe er galt... Aldri vert bilettkontroll her Er bare å komme seg forbi bussjofføren og man har spart en tier Det regnes for nasking i juridisk forstand. Du stjeler ikke med deg en avis til ti kroner fra kiosken? Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 16. september 2005 Del Skrevet 16. september 2005 Hei OEB! *tapaa* ÆØÅæøå Gidder ikke... IGC er morsomt! Driver med tekstbehandling i word paa fransk Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 16. september 2005 Del Skrevet 16. september 2005 Hm, jeg er alene hjemme i helgen visstnok. Og ingen som ville besøke meg... *host,hark* Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 16. september 2005 Del Skrevet 16. september 2005 WT F ? Sjekk ut resten av bildene, noe av det morsomste jeg noensinne har sett. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 16. september 2005 Del Skrevet 16. september 2005 Den ene tøsa mi kom hjem klokken fem i natt! Hun kommer ned hit senere i dag, kanskje med dataen sin! Uansett om hun kommer eller ei får jeg besøk av en av de andre tøsene mine med data klokken ti i dag! Blir moro det. Vi hadde matteprøve i dag, fikk 40 minutter på oss. Ingen ble ferdige med den, er alltid slik. Nå er det uansett helg, og forhåpentligvis ikke mer skoleprat på meg før på mandag. Blablabla... Til saken, har du faatt brevet? Lenke til kommentar
danielsn Skrevet 16. september 2005 Del Skrevet 16. september 2005 Endelig hjemme Jeg og! og jeg sneik på bussen i dag Etter at jeg ble tatt i kontroll med feil type billett er jeg sykt redd for bilettkontroller, og tørr knapt å reise med buss/trikk/bane, og i såfall sitter jeg og engster meg for at noe er galt... Aldri vert bilettkontroll her Er bare å komme seg forbi bussjofføren og man har spart en tier Det regnes for nasking i juridisk forstand. Du stjeler ikke med deg en avis til ti kroner fra kiosken? Aviser stjeler jeg ikke, men 10 kr. for å komme seg hjem er ganske mye Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 16. september 2005 Del Skrevet 16. september 2005 (endret) 15 kroner for barn inntil seksten i Oslo, 30 for meg hvis jeg kjøper enkeltbillett. Så ikke klag her, du bor på landet, og bussen har mindre kundegrunnlag. Dessuten har du krav på transport innen kommunen hvis du bor mer enn fire km fra. Gjør du ikke det, får du klare å gå. Endret 16. september 2005 av JoachimR Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 16. september 2005 Del Skrevet 16. september 2005 Naa stikker jeg, hadet saa lenge! kos og klem Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 16. september 2005 Del Skrevet 16. september 2005 I Bergen koster det 12 for barn, og 23 for voksne... Lenke til kommentar
danielsn Skrevet 16. september 2005 Del Skrevet 16. september 2005 15 kroner for barn inntil seksten i Oslo, 30 for meg hvis jeg kjøper enkeltbillett. Så ikke klag her, du bor på landet, og bussen har mindre kundegrunnlag. Dessuten har du krav på transport innen kommunen hvis du bor mer enn fire km fra. Gjør du ikke det, får du klare å gå. Bor 3,85 km. fra skolen irritabelt! Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 16. september 2005 Del Skrevet 16. september 2005 15 kroner for barn inntil seksten i Oslo, 30 for meg hvis jeg kjøper enkeltbillett. Så ikke klag her, du bor på landet, og bussen har mindre kundegrunnlag. Dessuten har du krav på transport innen kommunen hvis du bor mer enn fire km fra. Gjør du ikke det, får du klare å gå. Bor 3,85 km. fra skolen irritabelt! Vet du hva? Det gjorde jeg også på ungdomsskolen. I følge gulesiders veibekskrivelse 4,3. Men jeg fikk ikke. Jeg gikk/syklet om vår og høst, og kjørte trikk og buss om vinteren eller ved dårlig vær. Mama og pappa betalte. Hva er problemet? Kan du ikke kjøpe månedskort eller ukeskort eller noe i stedet? Lenke til kommentar
danielsn Skrevet 16. september 2005 Del Skrevet 16. september 2005 15 kroner for barn inntil seksten i Oslo, 30 for meg hvis jeg kjøper enkeltbillett. Så ikke klag her, du bor på landet, og bussen har mindre kundegrunnlag. Dessuten har du krav på transport innen kommunen hvis du bor mer enn fire km fra. Gjør du ikke det, får du klare å gå. Bor 3,85 km. fra skolen irritabelt! Vet du hva? Det gjorde jeg også på ungdomsskolen. I følge gulesiders veibekskrivelse 4,3. Men jeg fikk ikke. Jeg gikk/syklet om vår og høst, og kjørte trikk og buss om vinteren eller ved dårlig vær. Mama og pappa betalte. Hva er problemet? Kan du ikke kjøpe månedskort eller ukeskort eller noe i stedet? Pleier det, men ble så bråkalt nå, så må vente til den første. Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 16. september 2005 Del Skrevet 16. september 2005 Da får du betale... Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 16. september 2005 Del Skrevet 16. september 2005 (endret) Første innlegg fra ny maskin. Jeg er så glad!! Bruner'n er her jo også! Endret 16. september 2005 av Tomat-Ulf Lenke til kommentar
danielsn Skrevet 16. september 2005 Del Skrevet 16. september 2005 Tror jeg legger meg litt nå jeg. Er litt trøtt! Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 16. september 2005 Del Skrevet 16. september 2005 Er småtrøtt jeg også. men kan ikke sove nå :\ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg