Skogli Skrevet 16. september 2005 Del Skrevet 16. september 2005 Halloen godt folk! Har hatt 7 skole timer i dag.... :thumdown: Først Sponfraskillende bearbeiding (teori) IKT som jeg ble raskt ferdig med. Så Sammenføyningsmetoder. Drev med MIG sveising, trur det var det det het. Vertfall; laget en plate med sveis rundt og en "A" i midten, lagde derretter en annen sveis som så slik ut: A . S Så sveiset jeg de to sammen Bare for morro skyld, vet ikke om jeg helt fikk lov med.. Kan ta bilde av det når jeg kommer hjem, så kan jeg laste det opp her. Brant meg to plasser En på tommelen av at jeg tok på sveiseplata etter sveising (med hanske på) Den andre av att kobberstålet traff meg på albuen i et forsøk på å snu plata.... Vel, det var skoledagen min i dag... PS: Stakkars han gutten som med et uhell hang seg etter den "Pirates of the Caribien", det burde stått "Do not try this at home " Hehe Nå skal jeg snart hjem og spille Call of Duty Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 16. september 2005 Del Skrevet 16. september 2005 Har hatt 7 skole timer i dag.... :thumdown: wow Lenke til kommentar
Liquid Crystal Skrevet 16. september 2005 Del Skrevet 16. september 2005 Har hatt 7 skole timer i dag.... :thumdown: wow jeg også. Men nå spiser jeg popcorn Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 16. september 2005 Del Skrevet 16. september 2005 NP: Aaks, Onkl E & Kembo D - Steinerparty Festlig sang Lenke til kommentar
Skogli Skrevet 16. september 2005 Del Skrevet 16. september 2005 Har 8 på mandagen og torsdagen,,, begynte kloken 09.55 i dag Forbanna skolesystem.. bussen er ikke i rute for det.... Lenke til kommentar
Liquid Crystal Skrevet 16. september 2005 Del Skrevet 16. september 2005 NP: Aaks, Onkl E & Kembo D - Steinerparty Festlig sang hørtes litt sær ut Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 16. september 2005 Del Skrevet 16. september 2005 (endret) Parodi på Kjendisparty hvor de mobber Steinerskolen. også kjenner jeg gutta Tolk det forresten ikke dithen at jeg har noe imot steinerskolen.. Jeg kjenner mange som har gått der. Endret 16. september 2005 av SnittLeif Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 16. september 2005 Del Skrevet 16. september 2005 Har 8 på mandagen og torsdagen,,, begynte kloken 09.55 i dag Forbanna skolesystem.. bussen er ikke i rute for det.... og likevel syter du over 7-timersdager? Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 16. september 2005 Del Skrevet 16. september 2005 Jaja stikker ut på min daglige trasketur jeg. Noen som har gått ned 7 kg siden ferien Jeg har gått ned 9 kg de 4 siste ukene. Sykdom er noe ordentlig dritt... Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 16. september 2005 Del Skrevet 16. september 2005 (endret) Jaja stikker ut på min daglige trasketur jeg. Noen som har gått ned 7 kg siden ferien Jeg har gått ned 9 kg de 4 siste ukene. Sykdom er noe ordentlig dritt... ja ok. Tror ikke du har så godt av det som meg Har bare gått i et par uker jeg også, hjelper som faen og kutte ut brus og godteri.. Edit: Halla Brun Endret 16. september 2005 av Ø.B. Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 16. september 2005 Del Skrevet 16. september 2005 ja ok. Tror ikke du har så godt av det som meg Hehe, neh, burde heller gå opp. ^^ Men gåturer hjelper veldig egentlig. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 16. september 2005 Del Skrevet 16. september 2005 God dag alle sammen. Naa har jeg IGC igjen. Kommer bare innom en snartur for aa si hei, maa snart jobbe ferdig. Fransk er vanskelig! Jeg kommer til aa doe her nede! Tonio, har du faatt brevet mitt? Naar faar jeg svar? Naa kommer laereren og jeg maa stikke. *kosemassepaaallesammen* Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 16. september 2005 Del Skrevet 16. september 2005 Jaja stikker ut på min daglige trasketur jeg. Noen som har gått ned 7 kg siden ferien Jeg har gått ned 9 kg de 4 siste ukene. Sykdom er noe ordentlig dritt... ja ok. Tror ikke du har så godt av det som meg Har bare gått i et par uker jeg også, hjelper som faen og kutte ut brus og godteri.. Edit: Halla Brun Hei OEB!!! *tapaa* Lenke til kommentar
figure_02 Skrevet 16. september 2005 Del Skrevet 16. september 2005 Endelig hjemme Lenke til kommentar
danielsn Skrevet 16. september 2005 Del Skrevet 16. september 2005 Endelig hjemme Jeg og! og jeg sneik på bussen i dag Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 16. september 2005 Del Skrevet 16. september 2005 Hei OEB! *tapaa* ÆØÅæøå Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 16. september 2005 Del Skrevet 16. september 2005 ja ok. Tror ikke du har så godt av det som meg Hehe, neh, burde heller gå opp. ^^ Men gåturer hjelper veldig egentlig. 1 kg til så er jeg under 80. Da er det feiring med burger Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 16. september 2005 Del Skrevet 16. september 2005 Den ene tøsa mi kom hjem klokken fem i natt! Hun kommer ned hit senere i dag, kanskje med dataen sin! Uansett om hun kommer eller ei får jeg besøk av en av de andre tøsene mine med data klokken ti i dag! Blir moro det. Vi hadde matteprøve i dag, fikk 40 minutter på oss. Ingen ble ferdige med den, er alltid slik. Nå er det uansett helg, og forhåpentligvis ikke mer skoleprat på meg før på mandag. Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 16. september 2005 Del Skrevet 16. september 2005 1 kg til så er jeg under 80.Da er det feiring med burger Woah! Snart bare skinn og bein igjen av deg jo. Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 16. september 2005 Del Skrevet 16. september 2005 Endelig hjemme Jeg og! og jeg sneik på bussen i dag Etter at jeg ble tatt i kontroll med feil type billett er jeg sykt redd for bilettkontroller, og tørr knapt å reise med buss/trikk/bane, og i såfall sitter jeg og engster meg for at noe er galt... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg