Gå til innhold

Siste Ordet 4, Spam/support=ban

b-real

Anbefalte innlegg

Halloen godt folk!

Har hatt 7 skole timer i dag.... :thumdown:

Først Sponfraskillende bearbeiding (teori)

IKT som jeg ble raskt ferdig med.

Så Sammenføyningsmetoder.

Drev med MIG sveising, trur det var det det het. Vertfall; laget en plate med sveis rundt og en "A" i midten, lagde derretter en annen sveis som så slik ut: A . S

Så sveiset jeg de to sammen :D Bare for morro skyld, vet ikke om jeg helt fikk lov med.. Kan ta bilde av det når jeg kommer hjem, så kan jeg laste det opp her.

Brant meg to plasser :thumbdown: En på tommelen av at jeg tok på sveiseplata etter sveising (med hanske på) :blush:

Den andre av att kobberstålet traff meg på albuen i et forsøk på å snu plata....

Vel, det var skoledagen min i dag...

PS: Stakkars han gutten som med et uhell hang seg etter den "Pirates of the Caribien", det burde stått "Do not try this at home :thumbup:" Hehe

Nå skal jeg snart hjem og spille Call of Duty :thumbs:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jaja stikker ut på min daglige trasketur jeg. Noen som har gått ned 7 kg siden ferien :mrgreen:

Jeg har gått ned 9 kg de 4 siste ukene. :(

Sykdom er noe ordentlig dritt...

ja ok. Tror ikke du har så godt av det som meg ;)

Har bare gått i et par uker jeg også, hjelper som faen og kutte ut brus og godteri.. :D

Edit: Halla Brun :)

Endret av Ø.B.
Lenke til kommentar
Jaja stikker ut på min daglige trasketur jeg. Noen som har gått ned 7 kg siden ferien :mrgreen:

Jeg har gått ned 9 kg de 4 siste ukene. :(

Sykdom er noe ordentlig dritt...

ja ok. Tror ikke du har så godt av det som meg ;)

Har bare gått i et par uker jeg også, hjelper som faen og kutte ut brus og godteri.. :D

Edit: Halla Brun :)

Hei OEB!!! *tapaa*

Lenke til kommentar

Den ene tøsa mi kom hjem klokken fem i natt! Hun kommer ned hit senere i dag, kanskje med dataen sin! :love: Uansett om hun kommer eller ei får jeg besøk av en av de andre tøsene mine med data klokken ti i dag! Blir moro det.

Vi hadde matteprøve i dag, fikk 40 minutter på oss. Ingen ble ferdige med den, er alltid slik. :roll: Nå er det uansett helg, og forhåpentligvis ikke mer skoleprat på meg før på mandag.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...