Mala Skrevet 15. september 2005 Rapporter Del Skrevet 15. september 2005 Såg net The Manson Family, sjuk sjuk film om en sjuk sann historie... Lenke til kommentar
sablabra Skrevet 15. september 2005 Rapporter Del Skrevet 15. september 2005 Tre brødre, som ikke er brødre var genialt . *Lete i dos etter internettsiden* Lenke til kommentar
danielsn Skrevet 15. september 2005 Rapporter Del Skrevet 15. september 2005 Tre brødre, som ikke er brødre var genialt . *Lete i dos etter internettsiden* Me ikkeno overgikk theam antonsen Men lete i dosen, var bra ja Lenke til kommentar
sablabra Skrevet 15. september 2005 Rapporter Del Skrevet 15. september 2005 Tre brødre, som ikke er brødre var genialt . *Lete i dos etter internettsiden* Me ikkeno overgikk theam antonsen Men lete i dosen, var bra ja Enig, så langt ser det ikke ut til å overgå team antonsen, men det var jo bare første episoden da Lenke til kommentar
danielsn Skrevet 15. september 2005 Rapporter Del Skrevet 15. september 2005 Ekstrajoker nord var prikken over i,en Lenke til kommentar
Share the pain Skrevet 15. september 2005 Rapporter Del Skrevet 15. september 2005 Pantera - A new level Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 15. september 2005 Rapporter Del Skrevet 15. september 2005 Tre brødre, som ikke er brødre var genialt . *Lete i dos etter internettsiden* For et tragisk program. De tre eldre herremennene prøver forgjeves å fornye seg selv, men det blir dog kun de samme gamle vitsene over and over nok en gang igjen og igjen. Stakkarslig. Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 15. september 2005 Rapporter Del Skrevet 15. september 2005 Jævlig dårlig episode synes jeg da men, håper det bedrer seg Lenke til kommentar
Mala Skrevet 15. september 2005 Rapporter Del Skrevet 15. september 2005 Tre brødre, som ikke er brødre var genialt . *Lete i dos etter internettsiden* For et tragisk program. De tre eldre herremennene prøver forgjeves å fornye seg selv, men det blir dog kun de samme gamle vitsene over and over nok en gang igjen og igjen. Stakkarslig. FIkk ikkje sett det sjøl, men hørte at det var litt sånn halvgjertet ja Tror eg kommer til å like det men! Lenke til kommentar
MagE Skrevet 15. september 2005 Rapporter Del Skrevet 15. september 2005 Jeg snakker på msn med en venn av meg som er i usa nå. Har ikke snakt med han siden han dro Lenke til kommentar
Knofle Skrevet 15. september 2005 Rapporter Del Skrevet 15. september 2005 tre brødre var ikke på høyde med det de har prestert før i tiden. Ut i vår hage var det beste de har laget. Synes jeg Kanskje med unntak av enkelte åpen post- og lille lørdag episoder. Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 15. september 2005 Rapporter Del Skrevet 15. september 2005 *Kommet hjem fra Kornkonsert* Litt døv nå ja. Tror jeg skal lage meg litt mat. Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 15. september 2005 Rapporter Del Skrevet 15. september 2005 Hvordan var konserten!? :O Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 15. september 2005 Rapporter Del Skrevet 15. september 2005 Nå sitter jeg for lenge oppe igjen. Auditorieøving i matte i morgen tidlig klokken 08:15. Hvorfor kan jeg ikke lære? Lenke til kommentar
DurinVIII Skrevet 15. september 2005 Rapporter Del Skrevet 15. september 2005 Bare meg eller er dagens episode av Angel litt mer creepy enn vanlig? Hater småjenter Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 15. september 2005 Rapporter Del Skrevet 15. september 2005 Huff, har fått dilla på Funky truck 4wd Akkurat som bmx backflips... Lenke til kommentar
Nodland Skrevet 15. september 2005 Rapporter Del Skrevet 15. september 2005 ÅJE! Spanskprøve i mårra, vi får lov til å ha med bøkene Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 15. september 2005 Rapporter Del Skrevet 15. september 2005 Nå sitter jeg for lenge oppe igjen. Auditorieøving i matte i morgen tidlig klokken 08:15. Hvorfor kan jeg ikke lære? akkurat det samme som meg... jeg har forelesning kl 9 og må opp 0730.. blir alltid for sent. nå MÅ jeg nesten løsrive meg fra winamp & internett og legge meg..... natta.. Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 15. september 2005 Rapporter Del Skrevet 15. september 2005 Nintendo avslører Revolution-kontrollen på pressekonferansen som starter 04:00 norsk tid. Orker ikke være oppe så lenge, men gleder meg til i morgen tidlig. Natta. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 15. september 2005 Rapporter Del Skrevet 15. september 2005 Nintendo avslører Revolution-kontrollen på pressekonferansen som starter 04:00 norsk tid. Orker ikke være oppe så lenge, men gleder meg til i morgen tidlig. Natta. Kanal?! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg