MrLeftfield Skrevet 15. september 2005 Rapporter Del Skrevet 15. september 2005 Holy crap! Søskenbarnet mitt har bestemt seg for å selge Volvo 240'en sin, med V8 5,7L 350HK! *høytykksprutendeorgasme* fy faen. V8 det må lyde litt ja Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 15. september 2005 Rapporter Del Skrevet 15. september 2005 Søskenbarnet mitt har bestemt seg for å selge Volvo 240'en sin, med V8 5,7L 350HK! På tide, 240 er og blir en traktor-wannabe. Lenke til kommentar
Kvammis Skrevet 15. september 2005 Rapporter Del Skrevet 15. september 2005 Otto på tv2 Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 15. september 2005 Rapporter Del Skrevet 15. september 2005 Holy crap! Søskenbarnet mitt har bestemt seg for å selge Volvo 240'en sin, med V8 5,7L 350HK! *høytykksprutendeorgasme* fy faen. V8 det må lyde litt ja Den låter orgasmisk! Lenke til kommentar
random_wannabe Skrevet 15. september 2005 Rapporter Del Skrevet 15. september 2005 En stund siden jeg var i OT-Baren nå.. Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 15. september 2005 Rapporter Del Skrevet 15. september 2005 Otto Jespersen på tv2!! Lenke til kommentar
MrLeftfield Skrevet 15. september 2005 Rapporter Del Skrevet 15. september 2005 Holy crap! Søskenbarnet mitt har bestemt seg for å selge Volvo 240'en sin, med V8 5,7L 350HK! *høytykksprutendeorgasme* fy faen. V8 det må lyde litt ja Den låter orgasmisk! ta opp med mic please Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 15. september 2005 Rapporter Del Skrevet 15. september 2005 (endret) Holy crap! Søskenbarnet mitt har bestemt seg for å selge Volvo 240'en sin, med V8 5,7L 350HK! *høytykksprutendeorgasme* fy faen. V8 det må lyde litt ja Den låter orgasmisk! ta opp med mic please Har det http://www.suldal.gs.rl.no/jelsa/TG/V8.wav.wav EDIT: Beklager dårlig kvalitet, tatt opp med crappy telefon.. Endret 15. september 2005 av ketchez Lenke til kommentar
danielsn Skrevet 15. september 2005 Rapporter Del Skrevet 15. september 2005 Jeg vil flytte! Lei av dette hølet nå Lenke til kommentar
phax Skrevet 15. september 2005 Rapporter Del Skrevet 15. september 2005 Jeg vil flytte! Lei av dette hølet nå ja er vel bare å finne et annet forum det da Lenke til kommentar
danielsn Skrevet 15. september 2005 Rapporter Del Skrevet 15. september 2005 Jeg vil flytte! Lei av dette hølet nå ja er vel bare å finne et annet forum det da Er ikke lei HW Men hater denne møkkakommunen jeg bor i Lenke til kommentar
Pels Skrevet 15. september 2005 Rapporter Del Skrevet 15. september 2005 Har det http://www.suldal.gs.rl.no/jelsa/TG/V8.wav.wav EDIT: Beklager dårlig kvalitet, tatt opp med crappy telefon.. Dårlig indeed Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 15. september 2005 Rapporter Del Skrevet 15. september 2005 Natta, surpomper! Lenke til kommentar
Kenneth Dammyr Skrevet 15. september 2005 Rapporter Del Skrevet 15. september 2005 Kom til Oslo Daniel Du kan sove på hverandaen min Advarsel: Minner alle om "Tre bødre" på NRK nå. Atle Antonsen, Bård Tufte og Harald Eia. Minner dere på det som en liten takk for alle gangene jeg har blitt minnet på ting. Lenke til kommentar
hylo Skrevet 15. september 2005 Rapporter Del Skrevet 15. september 2005 Natta, surpomper! *kosepå* Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 15. september 2005 Rapporter Del Skrevet 15. september 2005 Natta, surpomper! God natt. Lenke til kommentar
Anette_ Skrevet 15. september 2005 Rapporter Del Skrevet 15. september 2005 Haha! Snakker med en drita bergenser på msn. Underholdning på høyt nivå.. Han lirker av seg de verste dårligste sjekketriksene William *Party!!* sier:wow.. stilig.. om eg kjenner en som heter stefan.. er ikkje sikker.. kjenner sikkert en som heter stefan når eg e full.. men vet ikkje om han finnes.. William *Party!!* sier: køødar.. ..sorry..kjennar ikkje stefan.. William *Party!!* sier: Og forresten.. digger sånn østlandsk dialkt ass bestefar var fra oslo... Anette sier: hehe, ok William *Party!!* sier: Ikke meningen å mase men du er den enestre søyte østlanskdamen her... ser jo stjerner jeg eg nå¨... er du bare søt eller har eg fått sukker på øynene Anette sier: Nei du har nok bare sølt litt sukker på deg William *Party!!* sier: viste ikke det fantes så søtt sukker jeg... William *Party!!* sier: eller gikk jeg glipp av å få et kilo farin overmmeg= William *Party!!* sier: tror du bare er bjuuuutiFULL jeg Anette sier: Jeg er ikke full du er full William *Party!!* sier: må bare si at, mellom meg og deg søta.. hvis det gregnar i bergen en gang du kommar her.. så skal eg komme løpende me en paraply te deg, og hvis du e snill noen hvite roser.. for synes hvite er fine.. William *Party!!* sier: e eg fulll William *Party!!* sier: HEY William *Party!!* sier: eg esjæ full.. haha William *Party!!* sier: nneeeejhe Fulle mennesker er underholdende Lenke til kommentar
danielsn Skrevet 15. september 2005 Rapporter Del Skrevet 15. september 2005 Kom til Oslo Daniel Du kan sove på hverandaen min Advarsel: Minner alle om "Tre bødre" på NRK nå. Atle Antonsen, Bård Tufte og Harald Eia. Minner dere på det som en liten takk for alle gangene jeg har blitt minnet på ting. Værandaen din hadde vert kos Men ja! Oslo hadde vert fint Lenke til kommentar
MrLeftfield Skrevet 15. september 2005 Rapporter Del Skrevet 15. september 2005 Haha! Snakker med en drita bergenser på msn. Underholdning på høyt nivå.. Han lirker av seg de verste dårligste sjekketriksene Long story Fulle mennesker er underholdende http://www.nattguiden.no/reportasjer/1649 Er vel en grunn til det. Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 15. september 2005 Rapporter Del Skrevet 15. september 2005 Da var nooblig1.pdf ferdig. Takk til sim\ for vital hjelp. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg