Gå til innhold

Siste Ordet 4, Spam/support=ban

b-real

Anbefalte innlegg

Aggregat på 1800 watt, maks 2200 watt, ikke med elektrisk start, 211 c/c, 15 liters tank, 1 stk 12 volt/8.3A uttak, 1 stk 230 volt uttak, brennstoff blyfri 95, Er utstyrt med oljevakt. Olje: ca 0,6 liter SAE 10W-40 lydstøynivå 72 desibel, lydpressnivå 94 desibel, Forbruk 1 liter/pr time Har en generator som er asynkron. Tennplugg type NGK BPR 6 ES Vekt på 39 kg Mål Høyde 450mm, Bredde 430mm, Lengde 600mm.

EDIT: Fy søren så yfyselig kult! :w00t:

Endret av kennethdammyr
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hva skal den brukes til på stranda?

Jeg skulle brukt den til strøm på filmlocation. Da ville det åpnet seg mange nye muligheter. :w00t:

ja vi skal bruke det til filming inni skauen og sikkert. :)

Må nå ha noe musikk nedpå stranda da. Det er slik årlig tradisjon og feire st.hans der. Blir bra

Lenke til kommentar
Aggregat på 1800 watt, maks 2200 watt, ikke med elektrisk start, 211 c/c, 15 liters tank, 1 stk 12 volt/8.3A uttak, 1 stk 230 volt uttak, brennstoff blyfri 95, Er utstyrt med oljevakt. Olje: ca 0,6 liter SAE 10W-40 lydstøynivå 72 desibel, lydpressnivå 94 desibel, Forbruk 1 liter/pr time Har en generator som er asynkron. Tennplugg type NGK BPR 6 ES Vekt på 39 kg Mål Høyde 450mm, Bredde 430mm, Lengde 600mm.

EDIT: Fy søren så yfyselig kult! :w00t:

Bør jeg ha det på telttur? :) VI har snakket om det. Er det lett å frakte?

Lenke til kommentar
jeg sliter...

skulle egentlig lest til norsk muntlig i dag men har istedetfor spilla diablo fra jeg kom hjem sånn ca 11 til nå

I dag har jeg jobbet med muntlig som jeg skal ha i morgen, og i morgen må jeg jobbe med NOM prosjekt..

Det som irriterer meg er at det jeg gjør ikke skal brukes til noe.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...