Gå til innhold

Siste Ordet 4, Spam/support=ban

b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Driver å leser ferdig norskbok idag jeg da, begynte på tirsdag og den skal være ferdig på fredag. Er 290 sider med ekle,gamle,gule ark fra 70-tallet med liten skrift som man nesten får vondt i hodet av. Var på side 130 da jeg begynte å lese istad, er på 221 nå. Fortsatt et stykke igjen..

Imorgen har jeg også historieframføring, OG jeg har noen mattelekser..

Åssen bok ?

Lillelord, men nei jeg nekter å gjøre det på den lettvinne måten. Jeg SKAL lese hele boken på egenhånd. :)

Passet på å ikke ta det særemnet du har til salgs også. ;)

Haha, jeg enser at du disser meg.. :D

Uansett, har funnet ut at å lese sammendrag fra Internet er mye mer praktisk. Hver gang vi skulle lese bøker på VGS, fant jeg og en kamerat noen sammendrag og leste disse, og når vi hadde oppgaver fra bøkene, så var vi de eneste som klarte noe som helst. Mindre jobb, og lærern var fabelaktig imponert. :p

Endret av Marvil
Lenke til kommentar
Så de har fått stæsj til den på Macbutikkene rundt om!?

Nei, ikke stort så vidt jeg vet, de skulle visst få inn Nanoen i morgen, men det jeg kjøpte var ikke til den.

Hva kjøpte du? :p

Trådløst tastatur til iMacen, et høytallersett og litt kabler. :) I tillegg var jeg farlig nær ved å få de til å bestille inn en 30" LCD for meg, men jeg tok (heldigvis?) til vettet (har sett meg nødt til å kjøpe en windows-PC, og må ha en skjerm til denne...).

Lenke til kommentar

Huffda, hva skal du med en Windows-PC! Neida, må nok innrømme at jeg også bruker Windows. Ang. den skjermen du vurderte å kjøpe - du vet du må ha et big-ass grafikkort for å få det til å fungere? Har også vurdert den skjermen, men da jeg fikk vite hva slags skjermkort jeg trengte ble jeg :O

Lenke til kommentar
Har hatt regulering i fire år, jeg. Har det fortsatt også (bak så de ikke synes).  :( Må ha det til jeg er 22 elns.

Kjipern.

Tviler det er noe foum for dette:

Hvordan er markedet for en skilpadde?

Hadde tenkt og gi bort en fullvoksen skilpadde med akvarie og litt f'or. :hmm:

Du kan alltids høre på http://reptilfreaks.no/index.php,men det kan være vanskelig å få gitt bort en skilpadde,for det er så mange som gir dem bort fra før... lykke til da,men sørg for at eieren er grundig interesert i sånne dyr,og gir den masse kjærlighet og stell :)

Lenke til kommentar
Har hatt regulering i fire år, jeg. Har det fortsatt også (bak så de ikke synes).  :( Må ha det til jeg er 22 elns.

Kjipern.

Tviler det er noe foum for dette:

Hvordan er markedet for en skilpadde?

Hadde tenkt og gi bort en fullvoksen skilpadde med akvarie og litt f'or. :hmm:

Du kan alltids høre på http://reptilfreaks.no/index.php,men det kan være vanskelig å få gitt bort en skilpadde,for det er så mange som gir dem bort fra før... lykke til da,men sørg for at eieren er grundig interesert i sånne dyr,og gir den masse kjærlighet og stell :)

Takk :)

Har hørt med en kompis som alltid tar ut skilpadda fra buret og vil mate den osv. Også tar den på fanget osv :wee:

Kanskje han vi ha den, han passa jo på den i sommerferien for meg! :love:

Lenke til kommentar
Huffda, hva skal du med en Windows-PC! Neida, må nok innrømme at jeg også bruker Windows. Ang. den skjermen du vurderte å kjøpe - du vet du må ha et big-ass grafikkort for å få det til å fungere? Har også vurdert den skjermen, men da jeg fikk vite hva slags skjermkort jeg trengte ble jeg :O

Har du sett den Dell-reklamen på TV der det er en som spiller kabal på en passelig heftig PC? Det er meg, rent bortsett fra at jeg så meg nødt til å bestille en litt mer ekstrem variant (4GB minne, 6 disker...). Dessuten har jeg ennå ikke funnet snake til Mac, og så finnes det så få fine skjermbeskyttere til Macen, store mangler altså. Nei, men det hender bare jeg blir litt irritert over at jeg ikke har en Windows-maskin i nærheten, når jeg må kjøre noen sære programmer.

Jeg er klar over det med skjermkortet -- ender antakeligvis opp med en 23" SONY-skjerm (samme panel som i Apples 23", men med litt flere innstillingsmuligheter).

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...