Marvil Skrevet 15. september 2005 Rapporter Del Skrevet 15. september 2005 Jeg har budsjettert 100 kroner per dag til "diverse utgifter" så femti kroner, antagelig tar det meg rundt femten-tyve minutter å komme med ned dit og tilbake... jeg vet ikke helt jeg... Vi får se når jeg er ferdig med å rydde opp i byråkratiet mitt på skrivebordet. Hva med å be far eller mor om å ta dem med neste gang dem handler..? Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 15. september 2005 Rapporter Del Skrevet 15. september 2005 Eid. Jeg blir sytten. Jeh, jeg blir eid av smårollinger Lenke til kommentar
Anette_ Skrevet 15. september 2005 Rapporter Del Skrevet 15. september 2005 Driver å leser ferdig norskbok idag jeg da, begynte på tirsdag og den skal være ferdig på fredag. Er 290 sider med ekle,gamle,gule ark fra 70-tallet med liten skrift som man nesten får vondt i hodet av. Var på side 130 da jeg begynte å lese istad, er på 221 nå. Fortsatt et stykke igjen.. Imorgen har jeg også historieframføring, OG jeg har noen mattelekser.. Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 15. september 2005 Rapporter Del Skrevet 15. september 2005 Driver å leser ferdig norskbok idag jeg da, begynte på tirsdag og den skal være ferdig på fredag. Er 290 sider med ekle,gamle,gule ark fra 70-tallet med liten skrift som man nesten får vondt i hodet av. Var på side 130 da jeg begynte å lese istad, er på 221 nå. Fortsatt et stykke igjen.. Imorgen har jeg også historieframføring, OG jeg har noen mattelekser.. Åssen bok ? Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 15. september 2005 Rapporter Del Skrevet 15. september 2005 (endret) Jeg har budsjettert 100 kroner per dag til "diverse utgifter" så femti kroner, antagelig tar det meg rundt femten-tyve minutter å komme med ned dit og tilbake... jeg vet ikke helt jeg... Vi får se når jeg er ferdig med å rydde opp i byråkratiet mitt på skrivebordet. Hva med å be far eller mor om å ta dem med neste gang dem handler..? Hva med at jeg ikke tjener noe på det? Hva med at mamma pleier å stikke inneom butikken hvis hun er der, og aldri drar for å handle? Mamma kjører ikke bil. Pappa er stort sett ikke hjemme, og tror vi har mer enn nok med de andre flaskene den ene gangen i måneden pappa får ut fingeren og drar oghandler.. Endret 15. september 2005 av JoachimR Lenke til kommentar
Anette_ Skrevet 15. september 2005 Rapporter Del Skrevet 15. september 2005 Driver å leser ferdig norskbok idag jeg da, begynte på tirsdag og den skal være ferdig på fredag. Er 290 sider med ekle,gamle,gule ark fra 70-tallet med liten skrift som man nesten får vondt i hodet av. Var på side 130 da jeg begynte å lese istad, er på 221 nå. Fortsatt et stykke igjen.. Imorgen har jeg også historieframføring, OG jeg har noen mattelekser.. Åssen bok ? Lillelord, men nei jeg nekter å gjøre det på den lettvinne måten. Jeg SKAL lese hele boken på egenhånd. Passet på å ikke ta det særemnet du har til salgs også. Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 15. september 2005 Rapporter Del Skrevet 15. september 2005 læreren min på ungdomsskolen anbefalte meg å lese den... Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 15. september 2005 Rapporter Del Skrevet 15. september 2005 og tror vi har mer enn nok med de andre flaskene den ene gangen i måneden pappa får ut fingeren og drar oghandler.. Øhm en pose ekstra er ikke akkurat noe stort problem.. Men men Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 15. september 2005 Rapporter Del Skrevet 15. september 2005 Ikke tenk penger, tenk miljø. Lenke til kommentar
thomasr Skrevet 15. september 2005 Rapporter Del Skrevet 15. september 2005 Hvis noen har lyst til å tjene penger og hjelpe miljøet, er de hjertelig velkomne til å hente tomflasker hos meg, si, én gang i måneden? Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 15. september 2005 Rapporter Del Skrevet 15. september 2005 og tror vi har mer enn nok med de andre flaskene den ene gangen i måneden pappa får ut fingeren og drar oghandler.. Øhm en pose ekstra er ikke akkurat noe stort problem.. Men men Det er tre poser det jeg har. Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 15. september 2005 Rapporter Del Skrevet 15. september 2005 Jeg simpelthen elsker min lille nano! Lenke til kommentar
thomasr Skrevet 15. september 2005 Rapporter Del Skrevet 15. september 2005 Har du fått den allerede? Maksimalt urettferdig, TNT har fortsatt min. Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 15. september 2005 Rapporter Del Skrevet 15. september 2005 Den er så utrolig liten... Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 15. september 2005 Rapporter Del Skrevet 15. september 2005 og tror vi har mer enn nok med de andre flaskene den ene gangen i måneden pappa får ut fingeren og drar oghandler.. Øhm en pose ekstra er ikke akkurat noe stort problem.. Men men Det er tre poser det jeg har. Kan ikke du være med pappaen din på butikken med de tre posene? Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 15. september 2005 Rapporter Del Skrevet 15. september 2005 Har du fått den allerede? Maksimalt urettferdig, TNT har fortsatt min. Har du ringt 81000810? Lenke til kommentar
diversity Skrevet 15. september 2005 Rapporter Del Skrevet 15. september 2005 Arrgh.. sliter med å finne vors Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 15. september 2005 Rapporter Del Skrevet 15. september 2005 Au, faen. Bet meg i tungen. *grine* Lenke til kommentar
thomasr Skrevet 15. september 2005 Rapporter Del Skrevet 15. september 2005 Har du ringt 81000810? Alt er i orden, det har seg bare slik at jeg bor på feil side av fjellene, så den kommer nok temmelig snart. Jeg var nede på Eplehuset i dag for å kjøpe litt diverse småting, så litt på den da, herlig sak. Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 15. september 2005 Rapporter Del Skrevet 15. september 2005 SAM&MAX2!!kek Yessss! En gledens dag. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg