Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Siste Ordet 4, Spam/support=ban

b-real

Anbefalte innlegg

Jeg har budsjettert 100 kroner per dag til "diverse utgifter" så femti kroner, antagelig tar det meg rundt femten-tyve minutter å komme med ned dit og tilbake... jeg vet ikke helt jeg... Vi får se når jeg er ferdig med å rydde opp i byråkratiet mitt på skrivebordet.

Hva med å be far eller mor om å ta dem med neste gang dem handler..?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Driver å leser ferdig norskbok idag jeg da, begynte på tirsdag og den skal være ferdig på fredag. Er 290 sider med ekle,gamle,gule ark fra 70-tallet med liten skrift som man nesten får vondt i hodet av. Var på side 130 da jeg begynte å lese istad, er på 221 nå. Fortsatt et stykke igjen..

Imorgen har jeg også historieframføring, OG jeg har noen mattelekser..

Lenke til kommentar
Driver å leser ferdig norskbok idag jeg da, begynte på tirsdag og den skal være ferdig på fredag. Er 290 sider med ekle,gamle,gule ark fra 70-tallet med liten skrift som man nesten får vondt i hodet av. Var på side 130 da jeg begynte å lese istad, er på 221 nå. Fortsatt et stykke igjen..

Åssen bok ?

Lenke til kommentar
Jeg har budsjettert 100 kroner per dag til "diverse utgifter" så femti kroner, antagelig tar det meg rundt femten-tyve minutter å komme med ned dit og tilbake... jeg vet ikke helt jeg... Vi får se når jeg er ferdig med å rydde opp i byråkratiet mitt på skrivebordet.

Hva med å be far eller mor om å ta dem med neste gang dem handler..?

Hva med at jeg ikke tjener noe på det? Hva med at mamma pleier å stikke inneom butikken hvis hun er der, og aldri drar for å handle? Mamma kjører ikke bil. Pappa er stort sett ikke hjemme, og tror vi har mer enn nok med de andre flaskene den ene gangen i måneden pappa får ut fingeren og drar oghandler..

Endret av JoachimR
Lenke til kommentar

Åssen bok ?

Lillelord, men nei jeg nekter å gjøre det på den lettvinne måten. Jeg SKAL lese hele boken på egenhånd. :)

Passet på å ikke ta det særemnet du har til salgs også. ;)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...