Bruker-33331 Skrevet 15. september 2005 Rapporter Del Skrevet 15. september 2005 Nederste tenna mine er tenner bak osv.. Langt bak. Blir et hælvette Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 15. september 2005 Rapporter Del Skrevet 15. september 2005 Da gadd jeg ikke gjøre mer matte. Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 15. september 2005 Rapporter Del Skrevet 15. september 2005 Wee, da har jeg fått regulering, skal få under også snart. Enda lavere selfølelse FTW! Når kommer toget? Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 15. september 2005 Rapporter Del Skrevet 15. september 2005 Wee, da har jeg fått regulering, skal få under også snart. Enda lavere selfølelse FTW! Når kommer toget? 17.35., Hurtigruta. Skal kaste meg rett foran. Lenke til kommentar
kimman Skrevet 15. september 2005 Rapporter Del Skrevet 15. september 2005 regulering og matte.. huff.. virkelig nerdete forum her, gitt.. Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 15. september 2005 Rapporter Del Skrevet 15. september 2005 Wee, da har jeg fått regulering, skal få under også snart. Enda lavere selfølelse FTW! Når kommer toget? 17.35., Hurtigruta. Skal kaste meg rett foran. Been there, done that. Reguleringa stopper toget Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 15. september 2005 Rapporter Del Skrevet 15. september 2005 Wee, da har jeg fått regulering, skal få under også snart. Enda lavere selfølelse FTW! Når kommer toget? 17.35., Hurtigruta. Skal kaste meg rett foran. Du kan modde reguleringen Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 15. september 2005 Rapporter Del Skrevet 15. september 2005 Hvorfor tok du vaksine? For at skolen min skal ta meg inn. Hadde tatt Hepatitt A før, så nå er jeg imun. men må ta Heptatitt B også - det er tre vaksiner som må tas... Slapp HIV-test, det er visst normalt... Må også ta lunge x-ray fordi jeg er positiv mot tuberkolose etter at jeg tok vaksine for det. Legens ord er ikke godt nok, og jeg kan bli stoppet på grensen til US og beordret med til lege for å ta dette bildet hvis jeg ikke gjør det nå... Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 15. september 2005 Rapporter Del Skrevet 15. september 2005 (endret) Wee, da har jeg fått regulering, skal få under også snart. Enda lavere selfølelse FTW! Når kommer toget? 17.35., Hurtigruta. Skal kaste meg rett foran. Been there, done that. Reguleringa stopper toget Tenk hvis jeg skal fly, får inn radioen. Slipper scanneren min *Skru på reguleringa etter politi frekvenser* EDIT : Kan jo bruke mobilantenne til radioen der. Endret 15. september 2005 av Bundy Lenke til kommentar
danielsn Skrevet 15. september 2005 Rapporter Del Skrevet 15. september 2005 Jeg får av min regulering om under en måned Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 15. september 2005 Rapporter Del Skrevet 15. september 2005 Hvorfor tok du vaksine? For at skolen min skal ta meg inn. Hadde tatt Hepatitt A før, så nå er jeg imun. men må ta Heptatitt B også - det er tre vaksiner som må tas... Slapp HIV-test, det er visst normalt... Må også ta lunge x-ray fordi jeg er positiv mot tuberkolose etter at jeg tok vaksine for det. Legens ord er ikke godt nok, og jeg kan bli stoppet på grensen til US og beordret med til lege for å ta dette bildet hvis jeg ikke gjør det nå... Det er vel fordi du er ung eller noe? Husker ikke om jeg måtte ta HIV når jeg skulle til USA, men lungescan og vaksiner måtte jeg i alle fall ta. Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 15. september 2005 Rapporter Del Skrevet 15. september 2005 Jeg får av min regulering om under en måned Har aldri hatt regulering jeg, men mange som tror det, siden de er så fine. I dag startet vikaren våres å gråte fordi vi bråkte, vi slapp ti minutter tidligere. Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 15. september 2005 Rapporter Del Skrevet 15. september 2005 Hadde jeg vært en professor på 59 hadde jeg måttet gjøre akkurat det samme, bortsett fra at jeg kanskje hadde hatt litt vaksiner fra før. Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 15. september 2005 Rapporter Del Skrevet 15. september 2005 Mente at du slapp HIV fordi du er så ung, dårlig formulering av meg. Lenke til kommentar
Anette_ Skrevet 15. september 2005 Rapporter Del Skrevet 15. september 2005 Jeg får av min regulering om under en måned Har aldri hatt regulering jeg, men mange som tror det, siden de er så fine. word Men er ikke fornøyd selv, ville hatt de litt mer rette sånn at de hadde vært perfekte. Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 15. september 2005 Rapporter Del Skrevet 15. september 2005 Mente at du slapp HIV fordi du er så ung, dårlig formulering av meg. Nja, tror ikke det har noe med saken å gjøre, men kan jo selvfølgelig hende. Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 15. september 2005 Rapporter Del Skrevet 15. september 2005 Jeg hadde regulering på barneskolen. Tok den av i 6 klasse mener jeg å huske. Jeg hadde ca dobbelt så stort mellomrom som Kurt ca. Det var saker det. menneh *mat* Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 15. september 2005 Rapporter Del Skrevet 15. september 2005 Skulle legge ved et lite opptak fra politi radioen min. men fikk ikke spilt det av i winamp eller media player osv. Skulle si : Jøss, jeg får inn purkeradio! *lydklipp* Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 15. september 2005 Rapporter Del Skrevet 15. september 2005 Endelig hjemme. var litt morro med "det man fant" kaste krig med ei jente og en annen kar jeg kjenner hu blei visst rød av rognebær på gensern elns. Lenke til kommentar
applemania Skrevet 15. september 2005 Rapporter Del Skrevet 15. september 2005 Har hatt regulering i fire år, jeg. Har det fortsatt også (bak så de ikke synes). Må ha det til jeg er 22 elns. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg