Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Siste Ordet 4, Spam/support=ban

b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hvorfor tok du vaksine?

For at skolen min skal ta meg inn. Hadde tatt Hepatitt A før, så nå er jeg imun. men må ta Heptatitt B også - det er tre vaksiner som må tas... Slapp HIV-test, det er visst normalt...

Må også ta lunge x-ray fordi jeg er positiv mot tuberkolose etter at jeg tok vaksine for det. Legens ord er ikke godt nok, og jeg kan bli stoppet på grensen til US og beordret med til lege for å ta dette bildet hvis jeg ikke gjør det nå...

Lenke til kommentar
Wee, da har jeg fått regulering, skal få under også snart. Enda lavere selfølelse FTW!

Når kommer toget? :mrgreen:

17.35., Hurtigruta. Skal kaste meg rett foran.

Been there, done that. Reguleringa stopper toget

Tenk hvis jeg skal fly, får inn radioen. Slipper scanneren min :D

*Skru på reguleringa etter politi frekvenser*

EDIT

: Kan jo bruke mobilantenne til radioen der.

Endret av Bundy
Lenke til kommentar
Hvorfor tok du vaksine?

For at skolen min skal ta meg inn. Hadde tatt Hepatitt A før, så nå er jeg imun. men må ta Heptatitt B også - det er tre vaksiner som må tas... Slapp HIV-test, det er visst normalt...

Må også ta lunge x-ray fordi jeg er positiv mot tuberkolose etter at jeg tok vaksine for det. Legens ord er ikke godt nok, og jeg kan bli stoppet på grensen til US og beordret med til lege for å ta dette bildet hvis jeg ikke gjør det nå...

Det er vel fordi du er ung eller noe?

Husker ikke om jeg måtte ta HIV når jeg skulle til USA, men lungescan og vaksiner måtte jeg i alle fall ta.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...