Mysil Skrevet 15. september 2005 Rapporter Del Skrevet 15. september 2005 i dont fucking know Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 15. september 2005 Rapporter Del Skrevet 15. september 2005 Hvis du skal drive å klage på andres skrivefeil da det kommer til orddeling burde du kanskje undersøke om du selv skriver riktig. Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 15. september 2005 Rapporter Del Skrevet 15. september 2005 (endret) Mysil: Dersom du skal rette andres feil, er det jo kanskje en idé å skrive "patrulje" riktig? Edit: ...og der ble jeg slått på målstreken, gitt! Endret 15. september 2005 av PiRANhA Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 15. september 2005 Rapporter Del Skrevet 15. september 2005 *pssst* PiRANhA; Jeg har allerede skrevet det Lenke til kommentar
Mysil Skrevet 15. september 2005 Rapporter Del Skrevet 15. september 2005 ikke gå offtopic nå da Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 15. september 2005 Rapporter Del Skrevet 15. september 2005 Off topic i SO? hahe.. lykke til Lenke til kommentar
Mysil Skrevet 15. september 2005 Rapporter Del Skrevet 15. september 2005 hEAHHEAHEhhhhheHEHEheheheHEhAEAH Lenke til kommentar
thomasr Skrevet 15. september 2005 Rapporter Del Skrevet 15. september 2005 Hvis du skal drive å klage på andres skrivefeil da det kommer til orddeling burde du kanskje undersøke om du selv skriver riktig. Ikke for å være pirkete eller noe, det kunne aldri falle meg inn, men den gode gamle klassikeren 'den gang da, hver gang når' bør i aller høyeste grad vurderes som høyst relevant i dette tilfellet, -- orddelingsfeil er knappest et engangstilfelle i dagens samfunn (nå skal jeg slutte, før jeg begynner å høres ut som oldefaren min som beklager seg over at enkelte til og med har sluttet å gå med slips på jobb -- uhørt!). Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 15. september 2005 Rapporter Del Skrevet 15. september 2005 Ikke for å være pirkete eller noe, det kunne aldri falle meg inn, men den gode gamle klassikeren 'den gang da, hver gang når' bør i aller høyeste grad vurderes som høyst relevant i dette tilfellet, -- orddelingsfeil er knappest et engangstilfelle i dagens samfunn (nå skal jeg slutte, før jeg begynner å høres ut som oldefaren min som beklager seg over at enkelte til og med har sluttet å gå med slips på jobb -- uhørt!). Det er jo klart, men alikevel blir det for dumt å begynne å klage på andres Orddelingsfeil når man er så flink til å skrive normale ordfeil selv Lenke til kommentar
thomasr Skrevet 15. september 2005 Rapporter Del Skrevet 15. september 2005 Det er ingen uenighet mellom oss der, jeg prøvde ikke å implisere det. Egentlig fant jeg ut at det var rimelig bortkastet å stå opp i dag, det hadde nesten vært like greit å sove over hele uken når jeg først hadde kommet så godt i gang. Det lønner seg å sjekke forelesningsnotater på forhånd, ingenting er så kjedelig som å halvsove til stoff du kan latterlig godt. Lenke til kommentar
janfredrik Skrevet 15. september 2005 Rapporter Del Skrevet 15. september 2005 Ikke for å være pirkete eller noe, det kunne aldri falle meg inn, men den gode gamle klassikeren 'den gang da, hver gang når' bør i aller høyeste grad vurderes som høyst relevant i dette tilfellet, -- orddelingsfeil er knappest et engangstilfelle i dagens samfunn (nå skal jeg slutte, før jeg begynner å høres ut som oldefaren min som beklager seg over at enkelte til og med har sluttet å gå med slips på jobb -- uhørt!). Det er jo klart, men alikevel blir det for dumt å begynne å klage på andres Orddelingsfeil når man er så flink til å skrive normale ordfeil selv Men hvorfor har du plutselig stor Forbokstav i en setning? Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 15. september 2005 Rapporter Del Skrevet 15. september 2005 også leste jeg innlegget ditt, tenkte meg om og skjønte hva du mente.. Akkurat da/når har jeg aldri orka å lære meg ordentlig og tar heller bare det ordet som høres best ut når jeg skal skrive det. Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 15. september 2005 Rapporter Del Skrevet 15. september 2005 Men hvorfor har du plutselig stor Forbokstav i en setning? Fordi jeg ville gi andre sjansen til å komme inn og kverulere på bagateller Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 15. september 2005 Rapporter Del Skrevet 15. september 2005 Men hvorfor har du plutselig stor Forbokstav i en setning? Fordi jeg ville gi andre sjansen til å komme inn og kverulere på bagateller Fine, I'm here. Hvorfor har du en stor forbokstav i midten av en setning? Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 15. september 2005 Rapporter Del Skrevet 15. september 2005 Vaksine tatt, blodprøve tatt, diverse henvisninger fikset. Er jeg død? Ja. Lenke til kommentar
Rostad Skrevet 15. september 2005 Rapporter Del Skrevet 15. september 2005 Hvorfor tok du vaksine? Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 15. september 2005 Rapporter Del Skrevet 15. september 2005 Wee, da har jeg fått regulering, skal få under også snart. Enda lavere selfølelse FTW! Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 15. september 2005 Rapporter Del Skrevet 15. september 2005 Wee, da har jeg fått regulering, skal få under også snart. Enda lavere selfølelse FTW! Har hatt det selv. Nå er tennene mine, perfekte, da. Lenke til kommentar
Poor Leno Skrevet 15. september 2005 Rapporter Del Skrevet 15. september 2005 Får på mandag jeg, og jeg er 16 år.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg