Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Siste Ordet 4, Spam/support=ban

b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hvis du skal drive å klage på andres skrivefeil da det kommer til orddeling burde du kanskje undersøke om du selv skriver riktig.

Ikke for å være pirkete eller noe, det kunne aldri falle meg inn, men den gode gamle klassikeren 'den gang da, hver gang når' bør i aller høyeste grad vurderes som høyst relevant i dette tilfellet, -- orddelingsfeil er knappest et engangstilfelle i dagens samfunn (nå skal jeg slutte, før jeg begynner å høres ut som oldefaren min som beklager seg over at enkelte til og med har sluttet å gå med slips på jobb -- uhørt!).

Lenke til kommentar
Ikke for å være pirkete eller noe, det kunne aldri falle meg inn, men den gode gamle klassikeren 'den gang da, hver gang når' bør i aller høyeste grad vurderes som høyst relevant i dette tilfellet, -- orddelingsfeil er knappest et engangstilfelle i dagens samfunn (nå skal jeg slutte, før jeg begynner å høres ut som oldefaren min som beklager seg over at enkelte til og med har sluttet å gå med slips på jobb -- uhørt!).

Det er jo klart, men alikevel blir det for dumt å begynne å klage på andres Orddelingsfeil når man er så flink til å skrive normale ordfeil selv

Lenke til kommentar

Det er ingen uenighet mellom oss der, jeg prøvde ikke å implisere det.

Egentlig fant jeg ut at det var rimelig bortkastet å stå opp i dag, det hadde nesten vært like greit å sove over hele uken når jeg først hadde kommet så godt i gang. Det lønner seg å sjekke forelesningsnotater på forhånd, ingenting er så kjedelig som å halvsove til stoff du kan latterlig godt.

Lenke til kommentar

Det er jo klart, men alikevel blir det for dumt å begynne å klage på andres Orddelingsfeil når man er så flink til å skrive normale ordfeil selv

Men hvorfor har du plutselig stor Forbokstav i en setning?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...