Cerb89 Skrevet 15. september 2005 Rapporter Del Skrevet 15. september 2005 god morgen folkens Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 15. september 2005 Rapporter Del Skrevet 15. september 2005 god morgen folkens Sier du noensinne noe annet enn "god morgen" og "god natt"? Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 15. september 2005 Rapporter Del Skrevet 15. september 2005 Da har jeg hatt matte. Sitter nå i datasalen og skal leke med CSS for første gang. Lenke til kommentar
Cerb89 Skrevet 15. september 2005 Rapporter Del Skrevet 15. september 2005 Ja, men har ikke vært så aktiv her i det siste, så det har gått mest i det i det siste.. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 15. september 2005 Rapporter Del Skrevet 15. september 2005 Måtte forlate forelesningen i dag pga utsulta nachspiel form, alkohol inntaket var stoort, men var ikkje dårlig føg e satta meg i ro å _prøvde_ følge med. Offameg så ræva dag det blir noen timer fremover Og i morra er det bånngass igjen Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 15. september 2005 Rapporter Del Skrevet 15. september 2005 Stikker over til byen en tur jeg. *Ta en runde å late som jeg spiller mujaffa spillet* Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 15. september 2005 Rapporter Del Skrevet 15. september 2005 Tier på at jeg slår Marvil i pokerkonkurranse på nett om 25 min. HÅH! Du leker med livet. Ikke min feil at jeg kom på et bord med flaks-horer.. Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 15. september 2005 Rapporter Del Skrevet 15. september 2005 god morgen folkens Sier du noensinne noe annet enn "god morgen" og "god natt"? http://forum.hardware.no/index.php?s=&act=...sult_type=posts Lenke til kommentar
embark Skrevet 15. september 2005 Rapporter Del Skrevet 15. september 2005 Jeg klarer ikke konsentrere meg lenger. Er så sulten, er så trøtt. Kollapser snart. Og det er fortsatt over 1 time igjen. Lenke til kommentar
applemania Skrevet 15. september 2005 Rapporter Del Skrevet 15. september 2005 Har fri i dag også jeg. Må lade opp til revyfesten i kveld. Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 15. september 2005 Rapporter Del Skrevet 15. september 2005 Fikk den nye data'n min i går. Det var orntlig koslig.. Nettet kommer vel snart det også. Gleder meg til å komme hjem. Noen som vet om noen programmer jeg bør ha på den nye maskinen? Nå har jeg muligheten til å laste ned. (Bare ikke så store). Lenke til kommentar
Anette_ Skrevet 15. september 2005 Rapporter Del Skrevet 15. september 2005 Ny data er alltid gøy =) Min har nettop vært ute av drift et halvt år så var litt digg å sette den igang igjen forrige uke Stefan terroriserer meg maks på russ.no Er bare forumfolk som har skrivd i gjesteboka mi, men er jo kos deg da Lenke til kommentar
applemania Skrevet 15. september 2005 Rapporter Del Skrevet 15. september 2005 Stefan terroriserer meg maks på russ.no Er bare forumfolk som har skrivd i gjesteboka mi, men er jo kos deg da Ikke mange av vennene mine har registrert seg enda, så har ikke vært så mange gjestebokmld nei. Men masse post har jeg fått Stefan terroriserer ikke meg *snufs* Lenke til kommentar
Mysil Skrevet 15. september 2005 Rapporter Del Skrevet 15. september 2005 god morgen folkens Sier du noensinne noe annet enn "god morgen" og "god natt"? Sier du noensinne noe annet enn "Rapportert!" ? Lenke til kommentar
Cerb89 Skrevet 15. september 2005 Rapporter Del Skrevet 15. september 2005 god morgen folkens Sier du noensinne noe annet enn "god morgen" og "god natt"? Sier du noensinne noe annet enn "Rapportert!" ? borsett fra at jeg nesten ikke rapporter går det bra.. Lenke til kommentar
Mysil Skrevet 15. september 2005 Rapporter Del Skrevet 15. september 2005 bortsett fra at jeg mente @kd Lenke til kommentar
Anette_ Skrevet 15. september 2005 Rapporter Del Skrevet 15. september 2005 Har skrevet i gjesteboken din og nå Burde vel kanskje legge igjen noe hos Stefan og. Lenke til kommentar
Cerb89 Skrevet 15. september 2005 Rapporter Del Skrevet 15. september 2005 bortsett fra at jeg mente @kd ok, trodde du menet meg. Sorry Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 15. september 2005 Rapporter Del Skrevet 15. september 2005 Mysil: Ordet som du har nederst i din avatar, altså Patrulien. Skrives ikke det Patruljen? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg