Propaganda Skrevet 15. september 2005 Rapporter Del Skrevet 15. september 2005 skulle gjerne ha sitti å gjort oppgaver jeg ... gruer meg til første dag på jobb Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 15. september 2005 Rapporter Del Skrevet 15. september 2005 Vi har vikar i engelsken, skikkelig "koz". Vi skal bare gjøre masse idiotiske oppgaver, som ingen gidder å gjøre uansett. Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 15. september 2005 Rapporter Del Skrevet 15. september 2005 Yay! Nå sitter jeg og har én time til jeg må dra til skolen. Fulgte cybbes råd og tar ex-phil på "fritiden". Lenke til kommentar
phax Skrevet 15. september 2005 Rapporter Del Skrevet 15. september 2005 WOHO!! nå har jeg nettopp sagt opp halve jobben min her! nettselger er ikke stas, fra nå av blir det bare grafisk produksjon. fra og med 15 okt hvertfall. Lenke til kommentar
thomasr Skrevet 15. september 2005 Rapporter Del Skrevet 15. september 2005 I dag kom jeg meg opp! Riktignok er det torsdag i dag, og dette blir første dag jeg har sjans til å rekke å komme på skolen denne uken, men jeg er så overrasket over at jeg klarte å stå opp at jeg ikke engang gidder å tenke på å skulle være forbannet fordi det er en kald, trøtt og ellers grusomt ekkel morgen. Lenke til kommentar
phax Skrevet 15. september 2005 Rapporter Del Skrevet 15. september 2005 I dag kom jeg meg opp! Riktignok er det torsdag i dag, og dette blir første dag jeg har sjans til å rekke å komme på skolen denne uken, men jeg er så overrasket over at jeg klarte å stå opp at jeg ikke engang gidder å tenke på å skulle være forbannet fordi det er en kald, trøtt og ellers grusomt ekkel morgen. flink bisk. Lenke til kommentar
embark Skrevet 15. september 2005 Rapporter Del Skrevet 15. september 2005 Kom for sent til skolen i dag. Kom meg bare ikke ut av senga. Lenke til kommentar
Kenneth Dammyr Skrevet 15. september 2005 Rapporter Del Skrevet 15. september 2005 Kom for sent til skolen i dag. Kom meg bare ikke ut av senga. Ditto. Naturfagprøve! Let's do some ecologi! Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 15. september 2005 Rapporter Del Skrevet 15. september 2005 At dere kom for sent til skooohvaforno? Skobutikk? Skomesse? Hva er denne "le" typen sko jeg hører så mange snakker om? Lenke til kommentar
Propaganda Skrevet 15. september 2005 Rapporter Del Skrevet 15. september 2005 ha en fin dag folkens,da må jeg stikke...første dag på jobb *grue seg* Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 15. september 2005 Rapporter Del Skrevet 15. september 2005 God morgen alle sammen. I dette tilfelle deg Kenneth Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 15. september 2005 Rapporter Del Skrevet 15. september 2005 Jeg har bare en ting å si; vulkanisationsgeschwindigkeit. Med andre ord, jeg har tysk. "Gøy". Lenke til kommentar
the_fire Skrevet 15. september 2005 Rapporter Del Skrevet 15. september 2005 Gutenmorgen jeder! Wie Sie tuend? Lenke til kommentar
SupremeX Skrevet 15. september 2005 Rapporter Del Skrevet 15. september 2005 Jeg HATER HATER HATER HATER midttimer. Nå kunne jeg ha vært hjemme og sovet, men neida, matte må man ha. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 15. september 2005 Rapporter Del Skrevet 15. september 2005 Jeg HATER HATER HATER HATER midttimer. Nå kunne jeg ha vært hjemme og sovet, men neida, matte må man ha. Lal, har senga rett ved siden av meg her. Nettop stått opp. Hard kveld Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 15. september 2005 Rapporter Del Skrevet 15. september 2005 Tannlegen min husket meg da jeg ringte!!! Gud ass, har ikke vært hos henne på halvannet år, og hun har nærmere 2000 klienter.... Jøss Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 15. september 2005 Rapporter Del Skrevet 15. september 2005 Hvorfor er det så jævli kjedelig her nå? jo, fordi vi driver med kullting, og lærern er en bajs. brannalarmen gikk nettopp i stad. Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 15. september 2005 Rapporter Del Skrevet 15. september 2005 Tannlegen min husket meg da jeg ringte! Gud ass, har ikke vært hos henne på halvannet år, og hun har nærmere 2000 klienter.... Jøss Du må ha gjort et inntrykk da Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 15. september 2005 Rapporter Del Skrevet 15. september 2005 Tannlegen min husket meg da jeg ringte! Gud ass, har ikke vært hos henne på halvannet år, og hun har nærmere 2000 klienter.... Jøss Du må ha gjort et inntrykk da Når jeg tenker meg om, har jeg jo klart å spy der engang for leeeenge lenge siden, og det er vel ikke alle klienter som trenger et helt tannlege-team for en operasjon. Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 15. september 2005 Rapporter Del Skrevet 15. september 2005 Tannlegen min husket meg da jeg ringte! Gud ass, har ikke vært hos henne på halvannet år, og hun har nærmere 2000 klienter.... Jøss Du må ha gjort et inntrykk da Tihi. I shall say no more. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg