Gå til innhold

Siste Ordet 4, Spam/support=ban

b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

SO var ganske kjedelig idag..

Får vel øve til norskprøve istedet.

Fikk laptop hjemme i går da, digg :love: Sitter på den nå, men kan ikke legge inn "masse dritt" som pappa sier. Siden han skal bruke den i jobbsammenheng. Men kanskje vi kjøper en vi kan ha som hjemmepc istedet for nye stasjonær...

Lenke til kommentar
De første innleggene dine ligner mer på norsk stiler. Ganske lange.

Min første. Måtte jo bare trykke på de farge og størrelse knappene. :p

Nå har jeg lenge sett etter en billig, holdbar telefon som duger. For en stund siden Fikke en kamerat av meg seg en 3200. Lurer på, duger den??? Er det noen andre billige kamera-telefoner som er så billige og enda bedre??? 

haha, første inlegget mitt var ikke så dårlig:

Har joina nå  :D

Det er forresten skrevet 2 måneder etter at jeg registrerte meg, lurer på hvorfor jeg registrerte meg om jeg bare skulle lese rundt de første månedene :hmm:

Lenke til kommentar

Har fått låne en bok av pappa... Heter "Harddisken" og er fra 1986... Handler om hvordan man skal bruke en winchester hdd, dos og sånnt... Morsomt...

Winchester, 140MB koster 65000 kroner :p

EDIT:

Zed-smeltelim, man ha jo fordeler av å være medlem ;)

EDIT: Hjem å støvsuge! *løpe*

Endret av Blackslash
Lenke til kommentar

Vi hadde masse sjokolade melk eller noe. Så var fritt forsyning for meg. :wee:

Anyway, den hadde jo blitt dårlig og skolen hadde sløst penger! :D

EDIT: Drakk kanskje 5 av de 30 stykkene :p

Var sånne halv liters greier.

Ikke drukket sjokolademelk siden da.

Endret av Bundy
Lenke til kommentar

Grrr, skal ha muntlig høring i Geografi i morgen, men har funnet ut at jeg ikke mestrer å lese. Når jeg setter meg ned for å lese, begynner jeg å tenke på sommerferien. Og hvis jeg ikke tenker på sommerferie, da tenker jeg på siste nytt fra hw-forummet :roll: *skjerpings* :shrug:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...