Kenneth Dammyr Skrevet 14. september 2005 Rapporter Del Skrevet 14. september 2005 og der svidde jeg av 5820,- så får man nå bare se på økonomien fremover om det egentlig var så veldig lurt..! De var tøffe Du har en real sub, eller skal på kanskje? Lenke til kommentar
danielsn Skrevet 14. september 2005 Rapporter Del Skrevet 14. september 2005 nå går jeg og legger meg, har jo skole imorra. natta folkens word..! Natta folkens =) Jeg å (?) Natta dD., SupremeX, jonsen, JoachimR, Luchy, Joakim. Du og! =) Orker ikke ramse opp navn for da glemmer jeg bare noen. Eller nei! Giddder ikke det før jeg må Men jeg pleier bare å kopiere listen over de som leser so4, ramser egentlig ikke opp jeg heller. Da sitter jeg til... tja 0100 (?) Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 14. september 2005 Rapporter Del Skrevet 14. september 2005 Nå er det faenta meg 19 grader her på rommet mitt. Enda kunne det vært kaldere. Varmt. Sitter i t skjorte allerede. merker jeg skifter til vinter-oppsettet mitt Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 14. september 2005 Rapporter Del Skrevet 14. september 2005 Digre blingser med masse nugatti(L) It looks GOOD! Spiser masse nugatti for tiden. Slipper å vaske noe, for jeg har tubenugatti. I henhold til min plan skulle jeg sovet nå, men slik ble det tydeligvis ikke. *sjekke timeplan* Ex-phil-forelesning i morgen tidlig -> sove lenge? Hva synes dere? Har valget mellom ex-phil og oppmøte 08:15 og ikke ex-phil og oppmøte 10:15 (til matematikk) Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 14. september 2005 Rapporter Del Skrevet 14. september 2005 Hm, nå nærmer det seg matte-tid her. Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 14. september 2005 Rapporter Del Skrevet 14. september 2005 og der svidde jeg av 5820,- så får man nå bare se på økonomien fremover om det egentlig var så veldig lurt..! Hm, tenk på alt det fine du kunne fått til Golfen for den summen.. Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 14. september 2005 Rapporter Del Skrevet 14. september 2005 Hm, nå nærmer det seg matte-tid her. Jeg har vært fornuftig jeg. Har ikke kjøpt matteboka, altså sparer jeg både tid og penger! Lenke til kommentar
Dagon Skrevet 14. september 2005 Rapporter Del Skrevet 14. september 2005 Hm, nå nærmer det seg matte-tid her. Stakkar Nærmer seg spisetid her kjenner jeg. Lenke til kommentar
danielsn Skrevet 14. september 2005 Rapporter Del Skrevet 14. september 2005 Matte-tiden er netopp ferdig her Lenke til kommentar
JuGeun Skrevet 14. september 2005 Rapporter Del Skrevet 14. september 2005 Har valget mellom ex-phil og oppmøte 08:15 og ikke ex-phil og oppmøte 10:15 (til matematikk) Ikke møt opp, repetisjonshefte i desember. Lenke til kommentar
jontheman Skrevet 14. september 2005 Rapporter Del Skrevet 14. september 2005 Svar ærlig JoachimR: Har du noen gang fått øyenbrynene nappet på en hudpleiesalong? Har du noen gang fått pedikyr/manikyr? Ellers så la jeg merke til at Vilhelm hadde en Baisning.com/Thøte Klemninge-hettegenser. Kan du kaste lys over hva dette er for noe rart? Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 14. september 2005 Rapporter Del Skrevet 14. september 2005 JA, jeg har fått manikyr, men øyebrynene har jeg stort sett klart å nappe selv. Hvis noen kaster litt mer lys over Wilhelm blir det litt enklere. Bilde anyone? Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 14. september 2005 Rapporter Del Skrevet 14. september 2005 Har valget mellom ex-phil og oppmøte 08:15 og ikke ex-phil og oppmøte 10:15 (til matematikk) Ikke møt opp, repetisjonshefte i desember. Perfekt! Da blir det to timer ekstra søvn på meg i natt . Takk for informasjonen. Lenke til kommentar
jontheman Skrevet 14. september 2005 Rapporter Del Skrevet 14. september 2005 Vilhelm: http://www.tvnorge.no/programmer/internatet/elever/1361833 Han oppfyller definitivt alle mine fordommer om oslososser, men jeg tror egentlig ikke du ligner så mye, Joachim. Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 14. september 2005 Rapporter Del Skrevet 14. september 2005 Vil ikke si han ligner på Joachim.... Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 14. september 2005 Rapporter Del Skrevet 14. september 2005 OMG! Jeg "kjenner" ham. Har gått på barne- og ungdomsskole med ham. Han har riktignok alltid vært et år eldre, men jeg har snakket med ham flere ganger. Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 14. september 2005 Rapporter Del Skrevet 14. september 2005 Natrium: Du må lære deg systemet først tror jeg, jeg gikk på privat skole, fordi jeg i følge karakterene ikke var smart nok til å komme inn på det jeg ville på offentlig videregående. Den skjønte jeg ikke helt. Ser nå at jeg dreit meg ut med den forrige kommentaren, men fikk ikke helt med meg den der Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 14. september 2005 Rapporter Del Skrevet 14. september 2005 Nevnte jeg at jeg modda kabinettet mitt idag? Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 14. september 2005 Rapporter Del Skrevet 14. september 2005 Jeg har vært fornuftig jeg. Har ikke kjøpt matteboka, altså sparer jeg både tid og penger! Joda, hadde det bare ikke vært for at jeg stryker i MAT1100 om jeg ikke leverer denne oppgaven på fredag hadde nok jeg ikke gjort matte nå heller. Men det er bare kose-matte, så det går bra. Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 14. september 2005 Rapporter Del Skrevet 14. september 2005 Tror ikke jeg ligner ham så mye nei. Angående baisning-siten, ser jeg diskusjonen går om et par bekjente. Hadde ikke noe forhold til den siten jeg.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg