christer-R Skrevet 14. september 2005 Rapporter Del Skrevet 14. september 2005 Nå skuffer dere Darkness| Lenke til kommentar
Share the pain Skrevet 14. september 2005 Rapporter Del Skrevet 14. september 2005 Noen mener nok det også ja! :-) Ja, meg f.eks. Og JoachimR. Akkurat det sjokkerer meg ikke. Godt! Noen som har vett i nøtta! Jeg liker deg ikke, Uh-jugend. Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 14. september 2005 Rapporter Del Skrevet 14. september 2005 Nå skuffer dere Darkness| Ja, tenk på henne! Hvis det kun er på meg at dere ikke vil det.. Uff, burde nesten flytte for hennes skyld. Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 14. september 2005 Rapporter Del Skrevet 14. september 2005 Hvorfor i PØKK kan ikke bussselskapet får bussene til å korrespondere? Iallefall litt bedre enn det de gjør nå. Amtmannsvingen 15.19 -> Drammen busstation 15.33 Så skal jeg bytte buss, men den drar fra Drammen bussstation 15.32! Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 14. september 2005 Rapporter Del Skrevet 14. september 2005 Internatet. Jeg så Joachim! What?! Fikk ikke sett det, skjønner jeg må det, hvis jeg er med... Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 14. september 2005 Rapporter Del Skrevet 14. september 2005 Internatet. Jeg så Joachim! What?! Fikk ikke sett det, skjønner jeg må det, hvis jeg er med... Og her har vi et prakteksemplat på en gutt som er født med feil hårfarge. Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 14. september 2005 Rapporter Del Skrevet 14. september 2005 Må bare få fortalt at Clemet faktisk har fått innført skolebokstipend for alle ungdomsskoleelever! Søsteren min får fratrekk på 2500 på skolepengene. HEIA CLEMET! Vi savner deg allerede, Kristin! Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 14. september 2005 Rapporter Del Skrevet 14. september 2005 Internatet. Jeg så Joachim! What?! Fikk ikke sett det, skjønner jeg må det, hvis jeg er med... Og her har vi et prakteksemplat på en gutt som er født med feil hårfarge. Blond og stolt av det! Lenke til kommentar
danielsn Skrevet 14. september 2005 Rapporter Del Skrevet 14. september 2005 Næh!! Det er brunt som duger Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 14. september 2005 Rapporter Del Skrevet 14. september 2005 Internatet. Jeg så Joachim! What?! Fikk ikke sett det, skjønner jeg må det, hvis jeg er med... Og her har vi et prakteksemplat på en gutt som er født med feil hårfarge. Blond og stolt av det! Jeg er også blond Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 14. september 2005 Rapporter Del Skrevet 14. september 2005 Jeg er mørkeblond nå, men det har ikke vært blondere gutt enn hva jeg var da jeg var syv! Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 14. september 2005 Rapporter Del Skrevet 14. september 2005 Må bare få fortalt at Clemet faktisk har fått innført skolebokstipend for alle ungdomsskoleelever! Søsteren min får fratrekk på 2500 på skolepengene. HEIA CLEMET! Vi savner deg allerede, Kristin! Bøker på ungsomsskolen er jo gratis fra før? Det var de ifjor. Lenke til kommentar
Share the pain Skrevet 14. september 2005 Rapporter Del Skrevet 14. september 2005 Blond og stolt av det! Blondie. Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 14. september 2005 Rapporter Del Skrevet 14. september 2005 Må bare få fortalt at Clemet faktisk har fått innført skolebokstipend for alle ungdomsskoleelever! Søsteren min får fratrekk på 2500 på skolepengene. HEIA CLEMET! Vi savner deg allerede, Kristin! Bøker på ungsomsskolen er jo gratis fra før? Det var de ifjor. Ikke på private skoler... Daaah! Lenke til kommentar
Kvammis Skrevet 14. september 2005 Rapporter Del Skrevet 14. september 2005 (endret) Må bare få fortalt at Clemet faktisk har fått innført skolebokstipend for alle ungdomsskoleelever! Søsteren min får fratrekk på 2500 på skolepengene. HEIA CLEMET! Vi savner deg allerede, Kristin! Bøker på ungsomsskolen er jo gratis fra før? Det var de ifjor. Ikke på private skoler... Daaah! Jeg leste feil Så vgs istedet for ungdomsskole. Endret 14. september 2005 av m3tro89 Lenke til kommentar
danielsn Skrevet 14. september 2005 Rapporter Del Skrevet 14. september 2005 Må bare få fortalt at Clemet faktisk har fått innført skolebokstipend for alle ungdomsskoleelever! Søsteren min får fratrekk på 2500 på skolepengene. HEIA CLEMET! Vi savner deg allerede, Kristin! Bøker på ungsomsskolen er jo gratis fra før? Det var de ifjor. Ikke på private skoler... Daaah! Private skoler er for sære folk Noen i klassen min har gått på forsellige priv.skoler og liker seg mye bedre på den offentlige skolen Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 14. september 2005 Rapporter Del Skrevet 14. september 2005 Må bare få fortalt at Clemet faktisk har fått innført skolebokstipend for alle ungdomsskoleelever! Søsteren min får fratrekk på 2500 på skolepengene. HEIA CLEMET! Vi savner deg allerede, Kristin! Bøker på ungsomsskolen er jo gratis fra før? Det var de ifjor. Ikke på private skoler... Daaah! Såklart, er du glup nok til å ta privatskole på ungdomsskolen kan du faen meg betale bøkene selv, ikke ta våres. Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 14. september 2005 Rapporter Del Skrevet 14. september 2005 Må bare få fortalt at Clemet faktisk har fått innført skolebokstipend for alle ungdomsskoleelever! Søsteren min får fratrekk på 2500 på skolepengene. HEIA CLEMET! Vi savner deg allerede, Kristin! Bøker på ungsomsskolen er jo gratis fra før? Det var de ifjor. Ikke på private skoler... Daaah! Såklart, er du glup nok til å ta privatskole på ungdomsskolen kan du faen meg betale bøkene selv, ikke ta våres. Staten sparer på elever som velger privat... Husk det... Lenke til kommentar
Poor Leno Skrevet 14. september 2005 Rapporter Del Skrevet 14. september 2005 God natta folk's! Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 14. september 2005 Rapporter Del Skrevet 14. september 2005 So. skjer her da? *Host* siste post *host* [ ikke trykk ] Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg