Kvammis Skrevet 14. september 2005 Rapporter Del Skrevet 14. september 2005 (endret) Vil dere ha et godt tips om hva man ikke burde gjøre på en onsdags ettermiddag/kveld: Ta en fin kjøretur ut i regnet for å så kjøre litt for fort i en sving. Derpå forhjulet låser seg når man prøver å bremse i svingen, og men velter. Da kan man nemlig ende opp med: En stk. brukket styre og knust speil. Maaaaage stk riper. Og en stk brukket gir pedal. Pluss endel smerte da Hadde litt flaks i all uflaksen da. Jeg veltet ca 50 meter fra 10 politifolk og ca 20-30 militære. Heldigvis akkurat utenfor synsvidde... (hørte jeg noen si trim ? ) Endret 14. september 2005 av m3tro89 Lenke til kommentar
ehs5 Skrevet 14. september 2005 Rapporter Del Skrevet 14. september 2005 (endret) ... Og ikke sykle på en sykkel hvor du vet at girene ikke er helt gode. Endte opp med en gedigen hevelse og kraftig forstuelse i foten sist uke. Og jeg måtte bruke krykker. Endret 14. september 2005 av ehs5 Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 14. september 2005 Rapporter Del Skrevet 14. september 2005 Vil dere ha et godt tips om hva man ikke burde gjøre på en onsdags ettermiddag/kveld: Ikke burn ved lensmann kontoret heller. Kan være du må stikke av fort som fy. Lenke til kommentar
Kvammis Skrevet 14. september 2005 Rapporter Del Skrevet 14. september 2005 Vil dere ha et godt tips om hva man ikke burde gjøre på en onsdags ettermiddag/kveld: Ikke burn ved lensmann kontoret heller. Kan være du må stikke av fort som fy. Fikk nesten lyst til å kjøre en tur å prøve nå.. Men akk nei. Vanskelig å kjøre med halve styret. *være deprimert* Lenke til kommentar
Kenneth Dammyr Skrevet 14. september 2005 Rapporter Del Skrevet 14. september 2005 Tihi. Onside foregår på Engelsk TV3. Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 14. september 2005 Rapporter Del Skrevet 14. september 2005 SÅnne rare greier på tv norge nå :!: må nesten le. Lenke til kommentar
Kenneth Dammyr Skrevet 14. september 2005 Rapporter Del Skrevet 14. september 2005 SÅnne rare greier på tv norge nå :!: må nesten le. Det er skikkelig harry! Blir nesten sur. Der døde TV-en og kom på igjen.... Lenke til kommentar
Skogli Skrevet 14. september 2005 Rapporter Del Skrevet 14. september 2005 Vil dere ha et godt tips om hva man ikke burde gjøre på en onsdags ettermiddag/kveld: Ta en fin kjøretur ut i regnet for å så kjøre litt for fort i en sving. Derpå forhjulet låser seg når man prøver å bremse i svingen, og men velter. Da kan man nemlig ende opp med: En stk. brukket styre og knust speil. Maaaaage stk riper. Og en stk brukket gir pedal. Pluss endel smerte da Hadde litt flaks i all uflaksen da. Jeg veltet ca 50 meter fra 10 politifolk og ca 20-30 militære. Heldigvis akkurat utenfor synsvidde... (hørte jeg noen si trim ? ) Da var jeg heldigere enn deg Aprilia Touno 50CC Original: ca 30-40 km/t, inn med frambrensen (øvelsekjørte, glømte at forbremsen er der som bakbremsen er på vanlig sykkel ) Velta, sklei og reagerte! Reiste meg opp og merker skadene Dette er da skulen sin sykkel så jeg bryr meg ikke så mye, men varige arr fikk jeg Bøyd girpedal, ødelagt speil og blinklys og riper. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 14. september 2005 Rapporter Del Skrevet 14. september 2005 Internatet. Lenke til kommentar
brd Skrevet 14. september 2005 Rapporter Del Skrevet 14. september 2005 EDIT:hei Leif Takk får svar eg men eg heiter ikkje Leif, dagens gullkorn Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 14. september 2005 Rapporter Del Skrevet 14. september 2005 WOOO! Da blir det bytur med kusine og venner av hu og noen venner av meg Dette blir skøy! Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 14. september 2005 Rapporter Del Skrevet 14. september 2005 Internatet. Jeg så Joachim! Lenke til kommentar
danielsn Skrevet 14. september 2005 Rapporter Del Skrevet 14. september 2005 Halla alle folka Nå er jeg nesten ferdig med cdrom-modden min. Mangler bare litt led, og bytte plexi, så det ikke er så mange riper i den Lenke til kommentar
christer-R Skrevet 14. september 2005 Rapporter Del Skrevet 14. september 2005 Jøss, har du rota deg borti Internatet, JoachimR? Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 14. september 2005 Rapporter Del Skrevet 14. september 2005 Jøss, har du rota deg borti Internatet, JoachimR? Han var bare prikk lik. Lenke til kommentar
Kvammis Skrevet 14. september 2005 Rapporter Del Skrevet 14. september 2005 Jøss, har du rota deg borti Internatet, JoachimR? Han var bare prikk lik. Hvem av de ? Lenke til kommentar
christer-R Skrevet 14. september 2005 Rapporter Del Skrevet 14. september 2005 (endret) Han Wilhelm.. Endret 14. september 2005 av christer-R Lenke til kommentar
ehs5 Skrevet 14. september 2005 Rapporter Del Skrevet 14. september 2005 Steike, så lik han var. Lenke til kommentar
Kvammis Skrevet 14. september 2005 Rapporter Del Skrevet 14. september 2005 Han Wilhelm.. Han som liker kortspill, snuser, og skreller poteter ? Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 14. september 2005 Rapporter Del Skrevet 14. september 2005 Jøss, har du rota deg borti Internatet, JoachimR? Han var bare prikk lik. Hvem av de ? Fikk ikke med meg navnet, (men det er skrevet etter at du spurte her) tenkte på Joachim med en gang! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg