Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Siste Ordet 4, Spam/support=ban

b-real

Anbefalte innlegg

Pappa har kjøpt seg opp i et selskap som driver med "telemarketing"... Yes... Men det innebærer litt jobb for meg, og det kan jo bli kos. Jeg krever eget kontor, (og det passet visst bra - siden bygget ikke var så innrettet for landskap), men gjett om en de ansatte kommer til å snakke stygt om, sønnen til eieren på seksten med eget kontor. :p Kan bli kos, men styret må visst være enig om å ansette meg, skal på et slags intervju på fredag.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Pappa har kjøpt seg opp i et selskap som driver med "telemarketing"... Yes... Men det innebærer litt jobb for meg, og det kan jo bli kos. Jeg krever eget kontor, (og det passet visst bra - siden bygget ikke var så innrettet for landskap), men gjett om en de ansatte kommer til å snakke stygt om, sønnen til eieren på seksten med eget kontor. :p Kan bli kos, men styret må visst være enig om å ansette meg, skal på et slags intervju på fredag.

Kjenner man deg ikke igjen på avateren er det bare å lese det som står :p

Lenke til kommentar

Har du hørt om skole du ? :p

Lenke til kommentar

Erm, ikke for å virke kritisk Joachim, men skal du bli telefonselger, eller skal du ha oppgaver litt høyere opp i systemet? Å være 'sønnen til sjefen/eieren/etc' er faktisk ikke alltid så alt for gøy, det kommer selvfølgelig litt an på størrelsen på arbeidsplassen, og stort sett går det veldig greit, men det vil alltid være noen som ikke har et topp kjærlighetsforhold til ledelsen blant noen hundre ansatte (ekstra herlig blir det i tider med konflikter mellom ledelse og ansatte/fagforening etc).

Lenke til kommentar
Erm, ikke for å virke kritisk Joachim, men skal du bli telefonselger, eller skal du ha oppgaver litt høyere opp i systemet? Å være 'sønnen til sjefen/eieren/etc' er faktisk ikke alltid så alt for gøy, det kommer selvfølgelig litt an på størrelsen på arbeidsplassen, og stort sett går det veldig greit, men det vil alltid være noen som ikke har et topp kjærlighetsforhold til ledelsen blant noen hundre ansatte (ekstra herlig blir det i tider med konflikter mellom ledelse og ansatte/fagforening etc).

Jeg skal ikke synke helt ned på selgernivå, stillingen skal hete "callsenterleder kveld" :p

Pappa vil ha litt rapporter om bedriften også... Og der kommer vel egentlig jeg inn.

EDIT: Leder og leder, jeg vet ikke helt jeg, hørtes jo litt pretenisøst ut, men vi får nå se.

Endret av JoachimR
Lenke til kommentar
Var noe slikt jeg regnet med -- det er passe kjedelig å skråle i telefon for å få folk til å kjøpe ting. Men, til dere som klager over hvor sykt det er å ha eget kontor -- hva er alternativet? Sitte i et stort, bråkete rom der det ikke går an å få litt arbeidsro? Greit uaktuelt...

Pappa har offisielt en kontorplass et flott bygg i Oslo Sentrum for en bedrift to dager i uken. At plassen hans er i landskap har gjort at pappa ALDRI befinner seg på den plassen. ;)

Nei, selve selgingen får noen andre ta seg av. Men jeg skal gå på selgerkurs så jeg kan vise til "salgserfaring". ;)

Lenke til kommentar
Da drar jeg for å dømme kamp! :!:

Hihi!

Den store dømmedagen i SO.

Det gikk ikke sånn altfor bra for meg. Jeg mister konsentrasjonen når det begynner å tikke mot 60 minutter og banen var jævlig dårlig merka, så jeg så ikke ordentlig om ballen var ute. Så rekker jeg ikke blåse på frispark og folk blir hissige, men det gjør ikke så mye for da blir de så engasjerte og ivrige.

Viste ut to gutter som gikk i tottene på hverandre da :evil:

Understreker at dette er 11-åringer ;)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...