PlatinumFlyer Skrevet 14. september 2005 Rapporter Del Skrevet 14. september 2005 Pappa har kjøpt seg opp i et selskap som driver med "telemarketing"... Yes... Men det innebærer litt jobb for meg, og det kan jo bli kos. Jeg krever eget kontor, (og det passet visst bra - siden bygget ikke var så innrettet for landskap), men gjett om en de ansatte kommer til å snakke stygt om, sønnen til eieren på seksten med eget kontor. Kan bli kos, men styret må visst være enig om å ansette meg, skal på et slags intervju på fredag. Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 14. september 2005 Rapporter Del Skrevet 14. september 2005 Pappa har kjøpt seg opp i et selskap som driver med "telemarketing"... Yes... Men det innebærer litt jobb for meg, og det kan jo bli kos. Jeg krever eget kontor, (og det passet visst bra - siden bygget ikke var så innrettet for landskap), men gjett om en de ansatte kommer til å snakke stygt om, sønnen til eieren på seksten med eget kontor. Kan bli kos, men styret må visst være enig om å ansette meg, skal på et slags intervju på fredag. Kjenner man deg ikke igjen på avateren er det bare å lese det som står Lenke til kommentar
embark Skrevet 14. september 2005 Rapporter Del Skrevet 14. september 2005 Hva fan skal du med eget kontor, JoachimR? Lenke til kommentar
Kvammis Skrevet 14. september 2005 Rapporter Del Skrevet 14. september 2005 Pappa har kjøpt seg opp i et selskap som driver med "telemarketing"... Yes... Men det innebærer litt jobb for meg, og det kan jo bli kos. Jeg krever eget kontor, (og det passet visst bra - siden bygget ikke var så innrettet for landskap), men gjett om en de ansatte kommer til å snakke stygt om, sønnen til eieren på seksten med eget kontor. Kan bli kos, men styret må visst være enig om å ansette meg, skal på et slags intervju på fredag. Har du hørt om skole du ? Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 14. september 2005 Rapporter Del Skrevet 14. september 2005 Hva fan skal du med eget kontor, JoachimR? Gjøre som alle andre telefonselgere: selge. Lenke til kommentar
thomasr Skrevet 14. september 2005 Rapporter Del Skrevet 14. september 2005 Erm, ikke for å virke kritisk Joachim, men skal du bli telefonselger, eller skal du ha oppgaver litt høyere opp i systemet? Å være 'sønnen til sjefen/eieren/etc' er faktisk ikke alltid så alt for gøy, det kommer selvfølgelig litt an på størrelsen på arbeidsplassen, og stort sett går det veldig greit, men det vil alltid være noen som ikke har et topp kjærlighetsforhold til ledelsen blant noen hundre ansatte (ekstra herlig blir det i tider med konflikter mellom ledelse og ansatte/fagforening etc). Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 14. september 2005 Rapporter Del Skrevet 14. september 2005 Hva fan skal du med eget kontor, JoachimR? Gjøre som alle andre telefonselgere: selge. Nå sank streetcredsa til Joachim. Lenke til kommentar
embark Skrevet 14. september 2005 Rapporter Del Skrevet 14. september 2005 Hva fan skal du med eget kontor, JoachimR? Gjøre som alle andre telefonselgere: selge. Men man trenger ikke eget kontor for å prakke dritt på folk... Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 14. september 2005 Rapporter Del Skrevet 14. september 2005 Er en slags trainee-greie, hvor jeg skal sjefe litt over callsenteret på kveldstid. Er jo bare frem til sommeren, før jeg drar over there. Skal ikke drive noe særlig oppsøkende salg, mest kundeservice og sånn. Det gjør jeg forsåvidt allerede for pappas firma, på mobilen. Kontor er koselig! Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 14. september 2005 Rapporter Del Skrevet 14. september 2005 (endret) Erm, ikke for å virke kritisk Joachim, men skal du bli telefonselger, eller skal du ha oppgaver litt høyere opp i systemet? Å være 'sønnen til sjefen/eieren/etc' er faktisk ikke alltid så alt for gøy, det kommer selvfølgelig litt an på størrelsen på arbeidsplassen, og stort sett går det veldig greit, men det vil alltid være noen som ikke har et topp kjærlighetsforhold til ledelsen blant noen hundre ansatte (ekstra herlig blir det i tider med konflikter mellom ledelse og ansatte/fagforening etc). Jeg skal ikke synke helt ned på selgernivå, stillingen skal hete "callsenterleder kveld" Pappa vil ha litt rapporter om bedriften også... Og der kommer vel egentlig jeg inn. EDIT: Leder og leder, jeg vet ikke helt jeg, hørtes jo litt pretenisøst ut, men vi får nå se. Endret 14. september 2005 av JoachimR Lenke til kommentar
Jokko88 Skrevet 14. september 2005 Rapporter Del Skrevet 14. september 2005 Jeg bestilte en del fra netshop og komplett, og nå har høytaleren(e) dødd, heldige meg har ikke råd til nye. Fikk ikke du 50000?? Lenke til kommentar
MrLeftfield Skrevet 14. september 2005 Rapporter Del Skrevet 14. september 2005 Stephen Lynch - If i were gay #Laster ned# soehhh...KA DU TRU? Lenke til kommentar
thomasr Skrevet 14. september 2005 Rapporter Del Skrevet 14. september 2005 Var noe slikt jeg regnet med -- det er passe kjedelig å skråle i telefon for å få folk til å kjøpe ting. Men, til dere som klager over hvor sykt det er å ha eget kontor -- hva er alternativet? Sitte i et stort, bråkete rom der det ikke går an å få litt arbeidsro? Greit uaktuelt... Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 14. september 2005 Rapporter Del Skrevet 14. september 2005 Jeg bestilte en del fra netshop og komplett, og nå har høytaleren(e) dødd, heldige meg har ikke råd til nye. Fikk ikke du 50000?? Ja de har hun med seg hvor enn hun går Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 14. september 2005 Rapporter Del Skrevet 14. september 2005 Var noe slikt jeg regnet med -- det er passe kjedelig å skråle i telefon for å få folk til å kjøpe ting. Men, til dere som klager over hvor sykt det er å ha eget kontor -- hva er alternativet? Sitte i et stort, bråkete rom der det ikke går an å få litt arbeidsro? Greit uaktuelt... Pappa har offisielt en kontorplass et flott bygg i Oslo Sentrum for en bedrift to dager i uken. At plassen hans er i landskap har gjort at pappa ALDRI befinner seg på den plassen. Nei, selve selgingen får noen andre ta seg av. Men jeg skal gå på selgerkurs så jeg kan vise til "salgserfaring". Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 14. september 2005 Rapporter Del Skrevet 14. september 2005 Jeg bestilte en del fra netshop og komplett, og nå har høytaleren(e) dødd, heldige meg har ikke råd til nye. Fikk ikke du 50000?? Ja de har hun med seg hvor enn hun går Hun satt resten inn til banken elns Lenke til kommentar
Kenneth Dammyr Skrevet 14. september 2005 Rapporter Del Skrevet 14. september 2005 Da drar jeg for å dømme kamp! :!: Hihi! Den store dømmedagen i SO. Det gikk ikke sånn altfor bra for meg. Jeg mister konsentrasjonen når det begynner å tikke mot 60 minutter og banen var jævlig dårlig merka, så jeg så ikke ordentlig om ballen var ute. Så rekker jeg ikke blåse på frispark og folk blir hissige, men det gjør ikke så mye for da blir de så engasjerte og ivrige. Viste ut to gutter som gikk i tottene på hverandre da Understreker at dette er 11-åringer Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 14. september 2005 Rapporter Del Skrevet 14. september 2005 Jeg bestilte en del fra netshop og komplett, og nå har høytaleren(e) dødd, heldige meg har ikke råd til nye. Fikk ikke du 50000?? Jo, men som Bundy skrev satte jeg inn resten av pengene (Dvs. 45 000) på sparekontoen min. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 14. september 2005 Rapporter Del Skrevet 14. september 2005 (endret) Da greide jeg en wheelie på 6450,44meter Time : 287 Fikk 1290$ Fluplass og BMX sykkel er en fin ting. På GTA:SA Kunne gjort mye lengre, går jo av seg selv Men gadd ikke mer. Endret 14. september 2005 av Bundy Lenke til kommentar
Mala Skrevet 14. september 2005 Rapporter Del Skrevet 14. september 2005 Stikker og drikker meg tilbake til apealderen eg no, hade folkens! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg