Ø.B. Skrevet 14. september 2005 Rapporter Del Skrevet 14. september 2005 Vel uansett så for du ha lykke til * øl nr.1 åpnes og tømmes * Håper du ikke skal drikke 18 øl alene foran pc'en? Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 14. september 2005 Rapporter Del Skrevet 14. september 2005 Jeg tror Tonio synes at jeg er en ond person. Jeg beklager hvis bildet av Netshop.no-godteriet var for mye. Jeg gjør det, og nå hater jo dataen min meg og jeg broren min også. Perfekt dag dette. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 14. september 2005 Rapporter Del Skrevet 14. september 2005 Vel uansett så for du ha lykke til * øl nr.1 åpnes og tømmes * Håper du ikke skal drikke 18 øl alene foran pc'en? Nei ikkje i dag Skal bort på vorspiel og der skal det spilles black metal til vi er konventert over til opera BTW; ekke begynt på de 18 øla enda, tar restelageret først Noen som tør vedde imot at eg blir kanakkas møkings i kveld? Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 14. september 2005 Rapporter Del Skrevet 14. september 2005 Hmm, håper komplett.no har noe godteri med? Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 14. september 2005 Rapporter Del Skrevet 14. september 2005 Hmm, håper komplett.no har noe godteri med? Hvis de ikke har med det dør jeg. Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 14. september 2005 Rapporter Del Skrevet 14. september 2005 Hmm, håper komplett.no har noe godteri med? ? Har bestilt ganske mange pakker fra komplett- har aldri vært godteri med... Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 14. september 2005 Rapporter Del Skrevet 14. september 2005 (endret) :!: edit: my avatar is cool :!: Endret 14. september 2005 av Gohan Lenke til kommentar
thomasr Skrevet 14. september 2005 Rapporter Del Skrevet 14. september 2005 Skal bestille en masse PC-deler nå, og kjøper det glatt fra en butikk med meningsløse ekstratilbud som sukkertøy (ikke det at det er aktuelt å spise de, men det er prinsippet som teller). Var for øvrig ganske snodig å måtte gå ut i den ordentlige forumdelen for å spørre om hjelp... Lenke til kommentar
Kvammis Skrevet 14. september 2005 Rapporter Del Skrevet 14. september 2005 Noen som har en god ide om en stol jeg kan kjøpe til under 1000lappen. Skal endelig kvitte meg med den gamle dritt trestolen BTW: Synes ikke dette er support siden det ikke er noen andre steder på forumet det passer. Lenke til kommentar
bortevekk Skrevet 14. september 2005 Rapporter Del Skrevet 14. september 2005 Noen som har en god ide om en stol jeg kan kjøpe til under 1000lappen.Skal endelig kvitte meg med den gamle dritt trestolen BTW: Synes ikke dette er support siden det ikke er noen andre steder på forumet det passer. prøv IKEA Lenke til kommentar
Share the pain Skrevet 14. september 2005 Rapporter Del Skrevet 14. september 2005 Noen som har en god ide om en stol jeg kan kjøpe til under 1000lappen.Skal endelig kvitte meg med den gamle dritt trestolen BTW: Synes ikke dette er support siden det ikke er noen andre steder på forumet det passer. prøv IKEA Bullshit. Kom på fagmøbler på harestua, her har vi kontorstol med armlener, til 990kr. Den er DEILIG! Lenke til kommentar
Share the pain Skrevet 14. september 2005 Rapporter Del Skrevet 14. september 2005 (endret) FAen ta forumlag! Endret 14. september 2005 av Share the pain Lenke til kommentar
Kvammis Skrevet 14. september 2005 Rapporter Del Skrevet 14. september 2005 (endret) SÅ litt på nettsiden. Fant ingenting der som så ok ut før man kom opp i 2000kr klassen Bullshit. Kom på fagmøbler på harestua, her har vi kontorstol med armlener, til 990kr. Den er DEILIG! Fagmøbler på harestua ? Regner med det er i Oslo elns (passer dårlig) Endret 14. september 2005 av m3tro89 Lenke til kommentar
Mala Skrevet 14. september 2005 Rapporter Del Skrevet 14. september 2005 Noen som har en god ide om en stol jeg kan kjøpe til under 1000lappen.Skal endelig kvitte meg med den gamle dritt trestolen BTW: Synes ikke dette er support siden det ikke er noen andre steder på forumet det passer. Europris?? Hellig gral for oss studenter Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 14. september 2005 Rapporter Del Skrevet 14. september 2005 Jeg bestilte en del fra netshop og komplett, og nå har høytaleren(e) dødd, heldige meg har ikke råd til nye. Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 14. september 2005 Rapporter Del Skrevet 14. september 2005 Jeg bestilte en del fra netshop og komplett, og nå har høytaleren(e) dødd, heldige meg har ikke råd til nye. Med mindre de døde etter at du slo dem med hammer, og det ikke har gått for lang tid siden de ble kjøpt, så skal vel garantien dekke det? Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 14. september 2005 Rapporter Del Skrevet 14. september 2005 Nei ikkje i dag Skal bort på vorspiel og der skal det spilles black metal til vi er konventert over til opera BTW; ekke begynt på de 18 øla enda, tar restelageret først Noen som tør vedde imot at eg blir kanakkas møkings i kveld? Er det noko som skjer i fjøra i kveld? Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 14. september 2005 Rapporter Del Skrevet 14. september 2005 Hadde jeg bare visst noe som helst om en garanti så.. Lenke til kommentar
Kvammis Skrevet 14. september 2005 Rapporter Del Skrevet 14. september 2005 Europris?? Hellig gral for oss studenter Seriøst ? Har de stoler også ? Altså gode stoler ? Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 14. september 2005 Rapporter Del Skrevet 14. september 2005 (endret) Noen som har en god ide om en stol jeg kan kjøpe til under 1000lappen.Skal endelig kvitte meg med den gamle dritt trestolen BTW: Synes ikke dette er support siden det ikke er noen andre steder på forumet det passer. Europris?? Hellig gral for oss studenter Er sånn støtpenn der, kjøp en sånn og prøv støtet! Endret 14. september 2005 av Bundy Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg