Gå til innhold

Siste Ordet 4, Spam/support=ban

b-real

Anbefalte innlegg

de gir det jo til "barna" sine da, det er de som dør. så dør resten etterhvert... eller noe i den dur..

Hmm, får vel bare vente da. Katta klikker snart, og JEG klikker snart. Men hvis man støvsuger De SJævlene, så er det liten sjans for at de kommer ut av støvsugern igjen?

Tror de overlever på de utroligste plasser jeg. De blir bare hurtig transportert i en pose der driten oppbevares, og de kan klattre ut av posen og ut slangen og ut i det fri igjen..så der er du like lagt vil jeg tro med mindre trykket av støvsugeren dreper de.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
AnAnAs, hvorfor har du plutselig 0 innlegg totalt og kun 1 i OT-baren? :dontgetit:

Har fått ordnet en fresh start med en moderator, da jeg har ganske avslørende innlegg om meg og mitt under min gamle konto. Kommer fra nå av til å ikke utlevere meg såpass, og heller holde en mer anonym profil da dette har skapt litt problemer. :(

AHA!

Lenke til kommentar
Hater mitt første innlegg her... Vil tippe ganske mange gjør det...

*Mobbe*

Se på mitt første innlegg :grin: forskjell der ja :wee:

De første innleggene dine ligner mer på norsk stiler. Ganske lange.

Min første. Måtte jo bare trykke på de farge og størrelse knappene. :p

Nå har jeg lenge sett etter en billig, holdbar telefon som duger. For en stund siden Fikke en kamerat av meg seg en 3200. Lurer på, duger den??? Er det noen andre billige kamera-telefoner som er så billige og enda bedre??? 

Endret av Tomat-Ulf
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...