Mala Skrevet 14. september 2005 Del Skrevet 14. september 2005 Au! Tok nettop og løfta ut rista som stod inne i ovnen som holdt 220 grader. DET svir! Og det første du gjør er å gå å taste det ut på nettet? Ja? Gidder ikke og fryse på handa, vertfall... God allmen vitenskap Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 14. september 2005 Del Skrevet 14. september 2005 I dag var det rett og slett bare hardt å stå opp. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 14. september 2005 Del Skrevet 14. september 2005 I dag var det rett og slett bare hardt å stå opp. DEt blir det 100% sikkert for min del i morra! Kjenner eg meg godt så blir eg vel dritings til det siste i natt og alt blir bare horeri i morra tidlig Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 14. september 2005 Del Skrevet 14. september 2005 I dag var det rett og slett bare hardt å stå opp. DEt blir det 100% sikkert for min del i morra! Kjenner eg meg godt så blir eg vel dritings til det siste i natt og alt blir bare horeri i morra tidlig Jeg får kanskje min nye data i kveld... Den kommer nok til å holde meg våken. Lenke til kommentar
Kenneth Dammyr Skrevet 14. september 2005 Del Skrevet 14. september 2005 Oslo Indoor Til helga skal minst 4 lag som jeg kjenner være med i sofaklassen. Det blir kjempegøy. Har aldri gleda meg så mye til en cup Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 14. september 2005 Del Skrevet 14. september 2005 Oslo IndoorTil helga skal minst 4 lag som jeg kjenner være med i sofaklassen. Det blir kjempegøy. Har aldri gleda meg så mye til en cup Sofaklasse? Det var jo lurt. For oss på MK. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 14. september 2005 Del Skrevet 14. september 2005 I dag var det rett og slett bare hardt å stå opp. DEt blir det 100% sikkert for min del i morra! Kjenner eg meg godt så blir eg vel dritings til det siste i natt og alt blir bare horeri i morra tidlig Jeg får kanskje min nye data i kveld... Den kommer nok til å holde meg våken. Been there done that specs?? Lenke til kommentar
Kenneth Dammyr Skrevet 14. september 2005 Del Skrevet 14. september 2005 Sofaklasse er tingen. I den "ordentlige" er de så jævlig gode. Alle de 4 lagene har spillere fra MK, så ja, det blir jo litt sånn. Blir aldri lei denne: *Ravi - Tsjeriåu* Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 14. september 2005 Del Skrevet 14. september 2005 Forbanna dritt folk! Når de først skal gjøre noe føkk med sykkelen min, kan de ikke liksågodt ta hele dritten istedet for å ta hovedskuren til framdekket for søren!? Lenke til kommentar
Kenneth Dammyr Skrevet 14. september 2005 Del Skrevet 14. september 2005 Forbanna dritt folk! Når de først skal gjøre noe føkk med sykkelen min, kan de ikke liksågodt ta hele dritten istedet for å ta hovedskuren til framdekket for søren!? Hahaha! :!: Ble det vondt? Lenke til kommentar
Kvammis Skrevet 14. september 2005 Del Skrevet 14. september 2005 Pussa tennene med fuktighetskrem i morges. Neida, jeg var faen ikke trøtt! Kjenner til den.. Prøvde å starte RXen min med kredittkortet Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 14. september 2005 Del Skrevet 14. september 2005 FøSsY got PWNED! En i klassen vaska håret sitt med blekningsmidel. Det så _helt_ jævlig ut. Da er man passe trøtt om morran. Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 14. september 2005 Del Skrevet 14. september 2005 Been there done that specs?? http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=460998 Ligger vel der tror jeg. Lenke til kommentar
Kenneth Dammyr Skrevet 14. september 2005 Del Skrevet 14. september 2005 Faen, jeg skal dømme et kamp om 30min. Skulle vært der nå Lenke til kommentar
ehs5 Skrevet 14. september 2005 Del Skrevet 14. september 2005 FøSsY got PWNED! En i klassen vaska håret sitt med blekningsmidel. Det så _helt_ jævlig ut. Da er man passe trøtt om morran. Stakkars menneske! Da hadde jeg aldri i verden gått på skolen. Lenke til kommentar
robB Skrevet 14. september 2005 Del Skrevet 14. september 2005 (endret) 18 pils er handelt inn og står klar til å bli konsumert den veldige dag i dag u R cOOOl! Hvorfor skriver du ofte slik fjortiss språk? Endret 14. september 2005 av robB Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 14. september 2005 Del Skrevet 14. september 2005 Forbanna dritt folk! Når de først skal gjøre noe føkk med sykkelen min, kan de ikke liksågodt ta hele dritten istedet for å ta hovedskuren til framdekket for søren!? Hahaha! :!: Ble det vondt? Om det gjorde vondt? -- Men uansett, låste framdekket, bakdekket og rammen og måtte gå hjem Kjedlig å ta den med til sentrum for å få en liten dritt del Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 14. september 2005 Del Skrevet 14. september 2005 Forbanna dritt folk! Når de først skal gjøre noe føkk med sykkelen min, kan de ikke liksågodt ta hele dritten istedet for å ta hovedskuren til framdekket for søren!? Hahaha! :!: Ble det vondt? Om det gjorde vondt? Om skrua datt ut i fard. Dekke faller av, og Torjus flyr i noen sekunder Lenke til kommentar
Mala Skrevet 14. september 2005 Del Skrevet 14. september 2005 18 pils er handelt inn og står klar til å bli konsumert den veldige dag i dag u R cOOOl! Ja ikkje sant?? Alle er kule her i Sogndal Lenke til kommentar
brd Skrevet 14. september 2005 Del Skrevet 14. september 2005 Faen, jeg skal dømme et kamp om 30min. Skulle vært der nå RUNNN Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg