b-real Skrevet 14. september 2005 Forfatter Rapporter Del Skrevet 14. september 2005 @RPP: b-real, du er den eneste jeg har sett som ser hot ut med røyk i munnen. Det er nok din naturlige deilighet som skinner gjennom. b-real, du har rett. INGENTING er som jentesex. Kan like gjerne utrydde gutter her og nå. YEah, I'm hot and big baby..come to daddy and give me some lovin' Vel, når jeg mente jentesex så var d trekant man da tenktepå..menneh..jah...du vet det sikkert ketchez: "B|Real da, røker ferdige du jo ^^" Er det bare meg eller er det noe galt i den settningen? Jeg får ikke fornuft i den :-| Lenke til kommentar
Newt32 Skrevet 14. september 2005 Rapporter Del Skrevet 14. september 2005 Huff huff.. Jeg sitter på skolen nå, på en mac. Kun en musknapp Lenke til kommentar
zyrex Skrevet 14. september 2005 Rapporter Del Skrevet 14. september 2005 "glemt" å betale parkeringsavgift? Neeh.. Hadde visst parkert for nærme et kryss.. bah Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 14. september 2005 Rapporter Del Skrevet 14. september 2005 @RPP: b-real, du er den eneste jeg har sett som ser hot ut med røyk i munnen. Det er nok din naturlige deilighet som skinner gjennom. b-real, du har rett. INGENTING er som jentesex. Kan like gjerne utrydde gutter her og nå. YEah, I'm hot and big baby..come to daddy and give me some lovin' Vel, når jeg mente jentesex så var d trekant man da tenktepå..menneh..jah...du vet det sikkert ketchez: "B|Real da, røker ferdige du jo ^^" Er det bare meg eller er det noe galt i den settningen? Jeg får ikke fornuft i den :-| Har sagt det selv engang, du røyker ferdigsigaretter Oppi osen sier de 'røker' Lenke til kommentar
b-real Skrevet 14. september 2005 Forfatter Rapporter Del Skrevet 14. september 2005 åh...jeg kommer aldri til å røyke rullings...fordrar ikke rullings. Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 14. september 2005 Rapporter Del Skrevet 14. september 2005 For å si noe helt annet. Fysj og æsj, B|Real, Du røyker. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 14. september 2005 Forfatter Rapporter Del Skrevet 14. september 2005 For å si noe helt annet. Fysj og æsj, B|Real, Du røyker. Heng meg...jeg nyter livet og dør ung. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 14. september 2005 Rapporter Del Skrevet 14. september 2005 åh...jeg kommer aldri til å røyke rullings...fordrar ikke rullings. Hva er galt med rullings? Lenke til kommentar
b-real Skrevet 14. september 2005 Forfatter Rapporter Del Skrevet 14. september 2005 åh...jeg kommer aldri til å røyke rullings...fordrar ikke rullings. Hva er galt med rullings? Jeg hater det bare...jeg kan ikke sette ord på det. Akkurat som du hater en ting, men kan ikke egentlig si hvorfor du hater den tingen Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 14. september 2005 Rapporter Del Skrevet 14. september 2005 Pussa tennene med fuktighetskrem i morges. Neida, jeg var faen ikke trøtt! Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 14. september 2005 Rapporter Del Skrevet 14. september 2005 Strømbrudd! Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 14. september 2005 Rapporter Del Skrevet 14. september 2005 B|Real, det finnes ikke maken til EVENTYR smaken! Sjelden en finner ferdige Eventyr, så...rullings er best! Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 14. september 2005 Rapporter Del Skrevet 14. september 2005 Pussa tennene med fuktighetskrem i morges. Neida, jeg var faen ikke trøtt! Way to go! Hvordan smakte det? Lenke til kommentar
b-real Skrevet 14. september 2005 Forfatter Rapporter Del Skrevet 14. september 2005 B|Real, det finnes ikke maken til EVENTYR smaken! Sjelden en finner ferdige Eventyr, så...rullings er best! Smaken er som baken, er delt... Lenke til kommentar
applemania Skrevet 14. september 2005 Rapporter Del Skrevet 14. september 2005 Æsj, da var det jobb. Bye Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 14. september 2005 Rapporter Del Skrevet 14. september 2005 B|Real, det finnes ikke maken til EVENTYR smaken! Sjelden en finner ferdige Eventyr, så...rullings er best! Smaken er som baken, er delt... Tja, mulig... Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 14. september 2005 Rapporter Del Skrevet 14. september 2005 I dag fikk jeg et brev fra Herr Brun, men jeg fikk ingen hentelapp. Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 14. september 2005 Rapporter Del Skrevet 14. september 2005 I dag fikk jeg et brev fra Herr Brun, men jeg fikk ingen hentelapp. Nasty, brev? Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 14. september 2005 Rapporter Del Skrevet 14. september 2005 I dag fikk jeg et brev fra Herr Brun, men jeg fikk ingen hentelapp. Nasty, brev? Litt usikker på om du synes det var nasty, og lurte på om det var brev, eller om du lurte på om det var et nasty brev.. Det var et brev, men ikke nasty. Bare det samme han har sagt før og en adresse jeg kunne svare til. Lenke til kommentar
brd Skrevet 14. september 2005 Rapporter Del Skrevet 14. september 2005 I dag fikk jeg et brev fra Herr Brun, men jeg fikk ingen hentelapp. Nasty, brev? Litt usikker på om du synes det var nasty, og lurte på om det var brev, eller om du lurte på om det var et nasty brev.. Det var et brev, men ikke nasty. Bare det samme han har sagt før og en adresse jeg kunne svare til. Trur ikkje Herr Brun er er den typen, spelte med han før(har kontakt med han) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg