Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Siste Ordet 4, Spam/support=ban

b-real

Anbefalte innlegg

@RPP: b-real, du er den eneste jeg har sett som ser hot ut med røyk i munnen. Det er nok din naturlige deilighet som skinner gjennom.  :p

b-real, du har rett. INGENTING er som jentesex. Kan like gjerne utrydde gutter her og nå.  :p

YEah, I'm hot and big baby..come to daddy and give me some lovin' :p

Vel, når jeg mente jentesex så var d trekant man da tenktepå..menneh..jah...du vet det sikkert :p

ketchez: "B|Real da, røker ferdige du jo ^^"

Er det bare meg eller er det noe galt i den settningen? Jeg får ikke fornuft i den :-|

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
@RPP: b-real, du er den eneste jeg har sett som ser hot ut med røyk i munnen. Det er nok din naturlige deilighet som skinner gjennom.  :p

b-real, du har rett. INGENTING er som jentesex. Kan like gjerne utrydde gutter her og nå.  :p

YEah, I'm hot and big baby..come to daddy and give me some lovin' :p

Vel, når jeg mente jentesex så var d trekant man da tenktepå..menneh..jah...du vet det sikkert :p

ketchez: "B|Real da, røker ferdige du jo ^^"

Er det bare meg eller er det noe galt i den settningen? Jeg får ikke fornuft i den :-|

Har sagt det selv engang, du røyker ferdigsigaretter :no:

Oppi osen sier de 'røker' :ermm:

Lenke til kommentar
I dag fikk jeg et brev fra Herr Brun, men jeg fikk ingen hentelapp. :hm:

Nasty, brev?

Litt usikker på om du synes det var nasty, og lurte på om det var brev, eller om du lurte på om det var et nasty brev..

Det var et brev, men ikke nasty. Bare det samme han har sagt før og en adresse jeg kunne svare til.

Lenke til kommentar
I dag fikk jeg et brev fra Herr Brun, men jeg fikk ingen hentelapp. :hm:

Nasty, brev?

Litt usikker på om du synes det var nasty, og lurte på om det var brev, eller om du lurte på om det var et nasty brev..

Det var et brev, men ikke nasty. Bare det samme han har sagt før og en adresse jeg kunne svare til.

Trur ikkje Herr Brun er er den typen, spelte med han før(har kontakt med han)

:)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...