Mato Skrevet 14. september 2005 Del Skrevet 14. september 2005 i dag er det fagprøve , håper det går bra Lenke til kommentar
applemania Skrevet 14. september 2005 Del Skrevet 14. september 2005 (endret) Wallpaper til andre Sin City fans. Minner meg om en på skolen. Greit å være en fan, men har gått med t-skjorten hver dag i to uker. Endret 14. september 2005 av AnAnAs Lenke til kommentar
b-real Skrevet 14. september 2005 Forfatter Del Skrevet 14. september 2005 Wallpaper til andre Sin City fans. Minner meg om en på skolen. Greit å være en fan, men har gått med t-skjorten hver dag i to uker. Wanna smell me? ^^ Lenke til kommentar
Mato Skrevet 14. september 2005 Del Skrevet 14. september 2005 Wallpaper til andre Sin City fans. Minner meg om en på skolen. Greit å være en fan, men har gått med t-skjorten hver dag i to uker. han har sikkert kjøpt XXantall med di . jeg hadde en sånn en på en skole jeg gikk før , ingen trodde at han skiftet klær , intil det viste seg at han bare hadde masse helt like klær ! Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 14. september 2005 Del Skrevet 14. september 2005 Fælt så mange poster det kommer med "hvor finner jeg den og den siden" Lenke til kommentar
applemania Skrevet 14. september 2005 Del Skrevet 14. september 2005 Altså, misforstå meg rett, jeg eeelsker mannelukt, men han lukter ... buskmann Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 14. september 2005 Del Skrevet 14. september 2005 Han lukter nerd tror jeg vi sier. *lukte på seg selv* Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 14. september 2005 Del Skrevet 14. september 2005 Jeg lukter Oslo-Regn og "Faen jeg glemte Deo i dag" Lenke til kommentar
b-real Skrevet 14. september 2005 Forfatter Del Skrevet 14. september 2005 Så...thea, skjedd i det siste da? Lenke til kommentar
Mato Skrevet 14. september 2005 Del Skrevet 14. september 2005 eg lukter snart ny dusjet Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 14. september 2005 Del Skrevet 14. september 2005 Buskemann? O_o wth. er det folk som har gått i buskene? Lenke til kommentar
applemania Skrevet 14. september 2005 Del Skrevet 14. september 2005 Så...thea, skjedd i det siste da? Tja, har for det meste kranglet med typen om dilemmaet russ/ikke-russ. Skjer ikke så mye spennende her...jobber og sliter for å nedbetale gjeld Hva skjer med deg og Gry? Lenke til kommentar
b-real Skrevet 14. september 2005 Forfatter Del Skrevet 14. september 2005 Så...thea, skjedd i det siste da? Tja, har for det meste kranglet med typen om dilemmaet russ/ikke-russ. Skjer ikke så mye spennende her...jobber og sliter for å nedbetale gjeld Hva skjer med deg og Gry? Jeg har ikke gjeld, er skjele glad for det. Nei, vi er ikke sammen lengere..1 mnd og 8 dager siden hun slo opp. Dog, vi skal på kino i dag Lenke til kommentar
applemania Skrevet 14. september 2005 Del Skrevet 14. september 2005 Du er som meg du..holder på med eksen lengst mulig. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 14. september 2005 Forfatter Del Skrevet 14. september 2005 Du er som meg du..holder på med eksen lengst mulig. Kommer aldri til å gi slipp på henne, aldri Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 14. september 2005 Del Skrevet 14. september 2005 Du er som meg du..holder på med eksen lengst mulig. Kommer aldri til å gi slipp på henne, aldri Ta bilde av ansikt utrykket ditt når du får vite hun har fått seg en ny partner. En jente! Lenke til kommentar
b-real Skrevet 14. september 2005 Forfatter Del Skrevet 14. september 2005 (endret) Du er som meg du..holder på med eksen lengst mulig. Kommer aldri til å gi slipp på henne, aldri Ta bilde av ansikt utrykket ditt når du får vite hun har fått seg en ny partner. En jente! Ingenting er som jentesex da..men det vet vel kanskje ikke så mange om her da jeg blir sikkert glad Endret 14. september 2005 av B|Real Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 14. september 2005 Del Skrevet 14. september 2005 God morgen. hmm *mat* Lenke til kommentar
applemania Skrevet 14. september 2005 Del Skrevet 14. september 2005 @RPP: b-real, du er den eneste jeg har sett som ser hot ut med røyk i munnen. Det er nok din naturlige deilighet som skinner gjennom. b-real, du har rett. INGENTING er som jentesex. Kan like gjerne utrydde gutter her og nå. Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 14. september 2005 Del Skrevet 14. september 2005 B|Real da, røker ferdige du jo ^^ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg