Gå til innhold

Siste Ordet 4, Spam/support=ban

b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Huff, følelser er noe herk. :)

Men nå må jeg se til helvete å legge meg.

God natt.

Natt natt.

edit: tror jeg sier natt natt til alle sammen jeg. Må skjerpe meg, hvis ikke blir det bare tull med studiene.

Og i dag stod jeg opp klokken 08:35. Ex-phil-øvingen begynte 08:15. De andre på gruppa blir nok ikke glade nå.

Drar på skolen til matteforelesning 10:15, men fra i morgen skal jeg ikke sove så utrolig lenge.

Lenke til kommentar

Nå har jeg fått tilbake PC-en min. I går leverte jeg den inn på "IKT-loftet", fordi sikkerhetsloggen (en logg over alt som skjer på maskinen) var full. Kanskje ikke så rart at den var det, med alle spillene og programmene jeg hadde. :p

Folk har fått 14 dagers inndragelse av PC-en for mindre, så jeg var heldig. Hurra. :D

Endret av @kd
Lenke til kommentar

Høres bra ut @kd :p

ja nei i dag har eg egentlig fri, men pga. dette joker grupperarbeidet må eg på skolen i dag igjen...MEN blir galemattias fyll i kveld da :dribble: ....og skolen imorra :thumbdown:

Og Share the pain, eg drømte faktisk om de to gutta der inatt! SÅ mye gjikk det bildet inn på meg :ermm: Alle sku danse ballerina, men de kom i baggy klær med neger lenker og brukte veldig mye neger uttrykk :!: Off....

Endret av Mala
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...