Chasseur Skrevet 13. september 2005 Rapporter Del Skrevet 13. september 2005 Tonio, the spamwhore 2k4 :| Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 13. september 2005 Rapporter Del Skrevet 13. september 2005 (endret) Jeg tar sjansen på at dette ikke går inn under support; jeg har i minst 10 år lurt på hva 'offside' er for noe rart. Kan noen gi en veldig enkel forklaring, nå som dere er inne på fotballting? Bare kjekt å vite når jeg en gang hvert tredje skuddår kommer i skade for å høre en eller annen overivrig fotballkommentator på TV hyle ut 'åfffsajjd!'... Alle rykter om at det ikke regner mye i Bergen kan forresten trygt anses som usanne. Offside: Spiller er lenger inn på motstanders banehalvdel enn bakerste forsvarer i det pasningen (edit: i retning ham) går. Endret 13. september 2005 av ZLatzman Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 13. september 2005 Rapporter Del Skrevet 13. september 2005 Påpeke det enda en gang: RBK VANT! Det er helt sinnykt. Tårene trillet da Storfloer scoret på overtid. Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 13. september 2005 Rapporter Del Skrevet 13. september 2005 Påpeke det enda en gang: RBK VANT! Det er helt sinnykt. Tårene trillet da Storfloer scoret på overtid. /me har ikke TV på hybelen! Hvorfor dro jeg ikke til noen og så kampen? Må huske å gjøre det neste gang, evt dra ned på Lerkendal. Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 13. september 2005 Rapporter Del Skrevet 13. september 2005 Spiller er lenger inn på motstanders banehalvdel enn bakerste forsvarer i det pasningen (edit: i retning ham) går. Fy fader, hadde aldri greid å forklare det med én setning uten et tosifret antall komma. Minst 10000 street creds til deg! Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 13. september 2005 Rapporter Del Skrevet 13. september 2005 Spiller er lenger inn på motstanders banehalvdel enn bakerste forsvarer i det pasningen (edit: i retning ham) går. Fy fader, hadde aldri greid å forklare det med én setning uten et tosifret antall komma. Minst 10000 street creds til deg! Er det mange street-creds? Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 13. september 2005 Rapporter Del Skrevet 13. september 2005 Joho!Jeg vant på AOE På easy? Sandbox faktisk AOE=Age of Empires, stemmer Argh: Jeg får aldri med meg starten på den Rema 1000 reklamen Den er så kul. eheh. Man skal være ganske imbesil for å ikke vinne over maskina på easy da Lenke til kommentar
thomasr Skrevet 13. september 2005 Rapporter Del Skrevet 13. september 2005 Jepp, takk for god forklaring ZLatman. Uten noen enorm relevans i det hele tatt, her er Bjørge Lilleliens kommentar etter at Norge slo England i 1981: Dommeren legger til og legger til og legger til. Det går mot engelsk statsborgerskap. Der blåser han, der blåser han. Norge har slått England 2-1 i fotball. Vi er best i verden! Vi er best i verden! Vi har slått England 2-1 i fotball, det er aldeles utrolig. Vi har slått England, England - kjempers fødeland! Lord Nelson! Lord Beaverbrook! Sir Winston Churchill! Sir Anthony Eden! Clement Attlee! Henry Cooper! Lady Diana! Vi har slått dem alle sammen! Vi har slått dem alle sammen! Maggie Thatcher, can you hear me? Maggie Thatcher, jeg har et budskap til deg midt under valgkampen: Jeg har ett budskap til deg, vi har slått England ut av verdensmesterskapet i fotball, Maggie Thatcher! Og som de sier på ditt språk i boksebarene rundt Madison Square Garden i New York: Your boys took a hell of a beating, your boys took a hell of a beating! For Maggie Thatcher, Norge har slått England i fotball! Vi er best i verden! Lenke til kommentar
Orbo Skrevet 13. september 2005 Rapporter Del Skrevet 13. september 2005 Dommeren legger til og legger til og legger til. Det går mot engelsk statsborgerskap. Der blåser han, der blåser han. Norge har slått England 2-1 i fotball. Vi er best i verden! Vi er best i verden! Vi har slått England 2-1 i fotball, det er aldeles utrolig. Vi har slått England, England - kjempers fødeland! Lord Nelson! Lord Beaverbrook! Sir Winston Churchill! Sir Anthony Eden! Clement Attlee! Henry Cooper! Lady Diana! Vi har slått dem alle sammen! Vi har slått dem alle sammen! Maggie Thatcher, can you hear me? Maggie Thatcher, jeg har et budskap til deg midt under valgkampen: Jeg har ett budskap til deg, vi har slått England ut av verdensmesterskapet i fotball, Maggie Thatcher! Og som de sier på ditt språk i boksebarene rundt Madison Square Garden i New York: Your boys took a hell of a beating, your boys took a hell of a beating! For Maggie Thatcher, Norge har slått England i fotball! Vi er best i verden! Åå! *lagre* Lenke til kommentar
vanilla ice Skrevet 13. september 2005 Rapporter Del Skrevet 13. september 2005 Bah, skjer ah? I morgen skal bestillingen av russeklær leveres, og jeg er nå 100% sikker på hva jeg skal ha. Eneste jeg stusser litt på er hvilke størrelser jeg skal ha. Fikk ikke prøvd noe særlig med russeklær på skolen, men men. Satser på large jeg. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 13. september 2005 Forfatter Rapporter Del Skrevet 13. september 2005 Jo større jo bedre..plass til noen og overnatte i de Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 13. september 2005 Rapporter Del Skrevet 13. september 2005 Bah, skjer ah? I morgen skal bestillingen av russeklær leveres, og jeg er nå 100% sikker på hva jeg skal ha. Eneste jeg stusser litt på er hvilke størrelser jeg skal ha. Fikk ikke prøvd noe særlig med russeklær på skolen, men men. Satser på large jeg. Er mulighet for å bytte også, i alle fall fra russeservice. (usikker på muligheten i stavanger thought). Jeg bytta bukse fra XL->L og hadde tenkt å bytte ut alt annet fra L -> XL, men de var utsolgt. Synes genseren var liten til å være L. Har de ikke prøveklær på skolen din? Lenke til kommentar
Kenneth Dammyr Skrevet 13. september 2005 Rapporter Del Skrevet 13. september 2005 Jeg tar sjansen på at dette ikke går inn under support; jeg har i minst 10 år lurt på hva 'offside' er for noe rart. Kan noen gi en veldig enkel forklaring, nå som dere er inne på fotballting? Bare kjekt å vite når jeg en gang hvert tredje skuddår kommer i skade for å høre en eller annen overivrig fotballkommentator på TV hyle ut 'åfffsajjd!'... Alle rykter om at det ikke regner mye i Bergen kan forresten trygt anses som usanne. Det er ikke lov å spille ballen til en spiller som står bak motstanderens bakerste spiller. Vel og merke gjelder ikke dette på din egen banehalvdel. Keeperen regnes ikke som en spiller i denne sammenheng. Offside: Ikke offside: Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 13. september 2005 Rapporter Del Skrevet 13. september 2005 /quit Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 13. september 2005 Rapporter Del Skrevet 13. september 2005 /quit Lenke til kommentar
diversity Skrevet 13. september 2005 Rapporter Del Skrevet 13. september 2005 Fotball sux... Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 13. september 2005 Rapporter Del Skrevet 13. september 2005 Påpeke det enda en gang: RBK VANT! Det er helt sinnykt. Tårene trillet da Storfloer scoret på overtid. WHAT HE SAID! For en gangs skyld legger jeg vekk alle barte-vitsene som "Bartene fra Trøndelag vant" og "Bartene sikret seier i Athen", istedenfor sier jeg heller at det var en HERLIG kamp, og det var en sterk prestasjon av et norsk lag. I dag er vi alle trøndere. Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 13. september 2005 Rapporter Del Skrevet 13. september 2005 Da har jeg gjort lekser i over 6 timer, og jeg er snart halvdød av sult og kramper. Alle som går på skole, ikke utsett leksene, det er ikke verdt det på noen måte! God natt til alt og alle! Lenke til kommentar
b-real Skrevet 13. september 2005 Forfatter Rapporter Del Skrevet 13. september 2005 Da har jeg gjort lekser i over 6 timer, og jeg er snart halvdød av sult og kramper.Alle som går på skole, ikke utsett leksene, det er ikke verdt det på noen måte! God natt til alt og alle! Takk jeg vet...ender bare opp med at enten så gjør du som deg, sitter i 6 timer eller så driter du langt fan i det og blir som meg.. Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 13. september 2005 Rapporter Del Skrevet 13. september 2005 hmm, frister egentlig ikke å sove særlig når jeg vet at det høljer skikkelig ned ute, og har vært med på nok av kjellerflommer oppover... heldige meg som sover i kjelleren.. Som det sies, lekser er viktig, jobbet i 14 timer i forrige uke med lekser rundt norrøn litteratur, glad det ble raskt ferdiggjort. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg