Shikaru Skrevet 13. september 2005 Del Skrevet 13. september 2005 Gjorde litt lekser i stad. tegnelekser though Men venner, orker jeg ikke gå til, har ingen kule filmer å se på ( ennå ) og jeg er så lite sosial som jeg bare ønsker. Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 13. september 2005 Del Skrevet 13. september 2005 Helvetes regn, TA FYR! Jævla drittvær som jeg måtte gå rundt i i en halvtime ... BLÆ! Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 13. september 2005 Del Skrevet 13. september 2005 Jeg burde starte på den obligatoriske oppgaven i matematikk snart. Lenke til kommentar
Anette_ Skrevet 13. september 2005 Del Skrevet 13. september 2005 Har en bok på 300 sider som skal være lest ferdig til fredag... Har enda ikke begynt, og dagene raser avgårde.. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 13. september 2005 Del Skrevet 13. september 2005 På innsiden@tv2! Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 13. september 2005 Del Skrevet 13. september 2005 Jeg burde starte på den obligatoriske oppgaven i matematikk snart. Hvilken mattebok har dere der nede? Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 13. september 2005 Del Skrevet 13. september 2005 'Kalkulus', vi fikk ta faget på norsk. Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 13. september 2005 Del Skrevet 13. september 2005 'Kalkulus', vi fikk ta faget på norsk. Heldige ... Vi har Edwards and Penney: Calculus, Sixth edition (Prentice Hall). Dere har vel ikke oversatt versjon av den? Lenke til kommentar
Mala Skrevet 13. september 2005 Del Skrevet 13. september 2005 (endret) er jo flom i bergen hele tiden da, ikke no nytt. edit: amerikanere forurenser verden bare for å kunne jekke ned litt på bergensere Her å regner det(Sogndal) Napp! Sogndal folk her ja Ja eg sitter her nede på hybelen min å småtitter ut vinduet for å se om elva enda holder breddene sine Endret 13. september 2005 av Mala Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 13. september 2005 Del Skrevet 13. september 2005 'Kalkulus', vi fikk ta faget på norsk. Heldige ... Vi har Edwards and Penney: Calculus, Sixth edition (Prentice Hall). Dere har vel ikke oversatt versjon av den? Ikke direkte oversatt, men bygger på stort sett det samme. Ett kapittel kortere though. Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 13. september 2005 Del Skrevet 13. september 2005 Da var jeg ferdig på trening Lenke til kommentar
Kenneth Dammyr Skrevet 13. september 2005 Del Skrevet 13. september 2005 Joho! Jeg vant på AOE Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 13. september 2005 Del Skrevet 13. september 2005 Anarchy Online ? har det her, men spiller sjelden. Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 13. september 2005 Del Skrevet 13. september 2005 Joho!Jeg vant på AOE På easy? Lenke til kommentar
Skogli Skrevet 13. september 2005 Del Skrevet 13. september 2005 Noen forum-medlemmet fra disse stedene her?: Vormedal, Karmøy Førresfjorden, Tysvær Årdals Tangen, Sogndal Bur på Vormedal og Førresfjorden, vil/(skal) flytte til Årdals Tangen eller Offerdal Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 13. september 2005 Del Skrevet 13. september 2005 er jo flom i bergen hele tiden da, ikke no nytt. edit: amerikanere forurenser verden bare for å kunne jekke ned litt på bergensere Her å regner det(Sogndal) Napp! Sogndal folk her ja Ja eg sitter her nede på hybelen min å småtitter ut vinduet for å se om elva enda holder breddene sine Tv'en ødelagt? Lenke til kommentar
potetskrell Skrevet 13. september 2005 Del Skrevet 13. september 2005 (endret) er jo flom i bergen hele tiden da, ikke no nytt. edit: amerikanere forurenser verden bare for å kunne jekke ned litt på bergensere Her å regner det(Sogndal) Napp! Sogndal folk her ja Ja eg sitter her nede på hybelen min å småtitter ut vinduet for å se om elva enda holder breddene sine Tv'en ødelagt? Nice one. Edit: Og "Takk" var litt skuffende.. Endret 13. september 2005 av Ingardj Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 13. september 2005 Del Skrevet 13. september 2005 Eks-eksen min begynte å snakke med meg.... Hun kan ikke skjønne hvorfor jeg har anoreksi, bulimi er jo mye greiere.... Og hun har jeg vært sammen med... Lenke til kommentar
hylo Skrevet 13. september 2005 Del Skrevet 13. september 2005 Eks-eksen min begynte å snakke med meg.... Hun kan ikke skjønne hvorfor jeg har anoreksi, bulimi er jo mye greiere.... Og hun har jeg vært sammen med... You poor thing. Lenke til kommentar
Skogli Skrevet 13. september 2005 Del Skrevet 13. september 2005 Eks-eksen min begynte å snakke med meg.... Hun kan ikke skjønne hvorfor jeg har anoreksi, bulimi er jo mye greiere.... Og hun har jeg vært sammen med... Har du anoreksia? Uff, stakkars deg (dobbelt opp ) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg