Fredrik Skrevet 13. september 2005 Del Skrevet 13. september 2005 Snø i september? Skummel tanke, men det slår regnværet. Har jeg nevnt hvor mye jeg hater denne byen? Skal vi ikke rømme landet uansett? Lenke til kommentar
Passasjer Skrevet 13. september 2005 Del Skrevet 13. september 2005 Haha, nice one Lars Men du bor i Trondheim? Kan da sende i posten? Hadde gjort seg bra sammen med Faces of Death-DVD'ene mine. Tviler ikke De kan sikkert sende, hvis ikke du har fått tak i den alt? Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 13. september 2005 Del Skrevet 13. september 2005 Ved neste valgkamp må vår oppgave være å informere folk om vår ideologi - det er for så vidt greit å henge opp "skattelettelser" over hele byen, men siden Ola Nordmann ikke forstår så mye politikk må vi forklare HVORFOR vi vil ha skattelettelser. Det nytter ikke å forklare hva vi står for uten å forklare hvorfor. Tror dessverre veldig mange misforstod Høyres budskap i år. Jeg håper også at vi stiller til valg med en ny partileder, en partileder som ikke nøler ett sekund med å forklare folket på TV hva et sosialistisk regime innebærer. Det nytter heller ikke å hakke så mye på SV da de fleste med litt vett i hodet forstår at det ikke er mulig å gjennomføre mye av SVs politikk, noe som fører til at de aldri blir en reell trussel. Vi må ha en partileder med baller, som tør å si hvor lite demokratisk det er at LO kjøper seg inn i AP som som det var snakk om Arbeiderpartiet AS. Lenke til kommentar
applemania Skrevet 13. september 2005 Del Skrevet 13. september 2005 Nå er jeg lei av å være hjemme alene. Trenger mamma!! Føler meg utrolig inkompetent når jeg ikke klarer å slå på oppvaskmaskinen engang Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 13. september 2005 Del Skrevet 13. september 2005 Det klarer jeg mamma viste meg en gang. Lenke til kommentar
sigz Skrevet 13. september 2005 Del Skrevet 13. september 2005 Stakkars deg^^ Oppvaskmaskin...Kan da ikke være så vanskelig? Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 13. september 2005 Del Skrevet 13. september 2005 Nå er jeg lei av å være hjemme alene. Trenger mamma!! Føler meg utrolig inkompetent når jeg ikke klarer å slå på oppvaskmaskinen engang *peke på* Lenke til kommentar
applemania Skrevet 13. september 2005 Del Skrevet 13. september 2005 (endret) Det er seriøst en tidkrevende og vanskelig oppgave. Altfor mange knapper, pluss at det stinker dritt inni der (råtten kakao osv ).*sutre* Revyfest på torsdag, bursdagfest på 112 på fredag og ut på byen på lørdag. Kommer til å være evig klein på fredag når vi har aktivitetsdag fredrik: Likte avataren. Spennende. Endret 13. september 2005 av AnAnAs Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 13. september 2005 Del Skrevet 13. september 2005 (endret) Nå går startskuddet for mitt 6 timers leksemaraton. Om alt går etter planen, så kommer jeg med en uppdate klokken 23:25. Dere andre får kose dere mye, og leve livet, før leksene tar totalt overhånd! Edit: Leif Endret 13. september 2005 av fargoth Lenke til kommentar
Skogli Skrevet 13. september 2005 Del Skrevet 13. september 2005 Snø i september? Skummel tanke, men det slår regnværet. Har jeg nevnt hvor mye jeg hater denne byen? Bur du i Bergen eller her regner det som...(mange stygge ord ) ...bare det... Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 13. september 2005 Del Skrevet 13. september 2005 bursdagfest på 112 på fredag Det er ikke gamle 911? Lenke til kommentar
Mala Skrevet 13. september 2005 Del Skrevet 13. september 2005 Snø i september? Skummel tanke, men det slår regnværet. Har jeg nevnt hvor mye jeg hater denne byen? Bur du i Bergen eller her regner det som...(mange stygge ord ) ...bare det... Regner horer og granater her i Sogndal Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 13. september 2005 Del Skrevet 13. september 2005 Byen er Bergen og været er bånn. Lenke til kommentar
Skogli Skrevet 13. september 2005 Del Skrevet 13. september 2005 Snø i september? Skummel tanke, men det slår regnværet. Har jeg nevnt hvor mye jeg hater denne byen? Bur du i Bergen eller her regner det som...(mange stygge ord ) ...bare det... Regner horer og granater her i Sogndal jeg kommer Vet du om det er noen VK1 Anleggsmaskinfører linjer i Sogndal? Nærmest Årdals Tangen så mulig Har lyst til å flytte inn dit, inn til familie, gård og jakt. Ahh, hvordan kan livet bli bedre Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 13. september 2005 Del Skrevet 13. september 2005 Omfg...snekkring blir jeg gal av...dunk, dunk og DUNK...gleder meg til dem er ferdig... Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 13. september 2005 Del Skrevet 13. september 2005 (endret) Kjøpte meg sånn støtpenn på europris for 20,- FYTTI HÆLVETTE det er strøm i den. Er som 10 tennere(greier i lightere) til sammen. Endret 13. september 2005 av Bundy Lenke til kommentar
applemania Skrevet 13. september 2005 Del Skrevet 13. september 2005 Yeah! Typen kommer for å slå på oppvaskmaskinen + skifte sengetøy. Små jenter, store gleder. Lenke til kommentar
Skogli Skrevet 13. september 2005 Del Skrevet 13. september 2005 Haha. Bondevik er ferdig som politiker, bring frem champangen Rød-grøn regjering i fire, kast champangen i hode til Jens!! Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 13. september 2005 Del Skrevet 13. september 2005 Små jenter, store gleder. Store gutter, sengegleder. Du vet hva du må etterpå Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg