Gå til innhold

Siste Ordet 4, Spam/support=ban

b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ved neste valgkamp må vår oppgave være å informere folk om vår ideologi - det er for så vidt greit å henge opp "skattelettelser" over hele byen, men siden Ola Nordmann ikke forstår så mye politikk må vi forklare HVORFOR vi vil ha skattelettelser. Det nytter ikke å forklare hva vi står for uten å forklare hvorfor. Tror dessverre veldig mange misforstod Høyres budskap i år.

Jeg håper også at vi stiller til valg med en ny partileder, en partileder som ikke nøler ett sekund med å forklare folket på TV hva et sosialistisk regime innebærer. Det nytter heller ikke å hakke så mye på SV da de fleste med litt vett i hodet forstår at det ikke er mulig å gjennomføre mye av SVs politikk, noe som fører til at de aldri blir en reell trussel. Vi må ha en partileder med baller, som tør å si hvor lite demokratisk det er at LO kjøper seg inn i AP som som det var snakk om Arbeiderpartiet AS.

Lenke til kommentar

Det er seriøst en tidkrevende og vanskelig oppgave. Altfor mange knapper, pluss at det stinker dritt inni der (råtten kakao osv :p).*sutre*

Revyfest på torsdag, bursdagfest på 112 på fredag og ut på byen på lørdag. Kommer til å være evig klein på fredag når vi har aktivitetsdag :p

fredrik: Likte avataren. Spennende. :love:

Endret av AnAnAs
Lenke til kommentar
Snø i september? Skummel tanke, men det slår regnværet. Har jeg nevnt hvor mye jeg hater denne byen?

Bur du i Bergen eller :p

her regner det som...(mange stygge ord :p ) ...bare det...

Regner horer og granater her i Sogndal :ermm:

jeg kommer :p

Vet du om det er noen VK1 Anleggsmaskinfører linjer i Sogndal? Nærmest Årdals Tangen så mulig :D

Har lyst til å flytte inn dit, inn til familie, gård og jakt. Ahh, hvordan kan livet bli bedre ;)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...