Dorian Gray Skrevet 13. september 2005 Del Skrevet 13. september 2005 For en dag. Dårlige vinnere fra venstresiden har plaget meg i hele dag (de stemte selvfølgelig på SV, så de var like store tapere, men de valgte å ignorere det), jeg forsov meg imorges og det regner helt sjukt ute. Og som ikke det var nok; samtlige aksjer falt i verdi over natten. Tusen takk til den rødgrønne regjeringen, dere kostet meg nærmere 50 000kr. Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 13. september 2005 Del Skrevet 13. september 2005 (endret) Stefan, skal vi ta en liten besøksrunde og få tilbake pengene våre? Endret 13. september 2005 av Goophy Lenke til kommentar
Share the pain Skrevet 13. september 2005 Del Skrevet 13. september 2005 Stefan, skal vi ta en liten besøksrunde og få tilbake pengene våre? ? Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 13. september 2005 Del Skrevet 13. september 2005 Ja, vi taper allerede penger. Og dette skal holde på i FIRE ÅR?! Ikke faen! De har jo ikke startet enda! Hvorfor ville ikke folket stole på Høyre? Godt vi har plassert penger i utlandet også. Uff. Jeg blir med på besøksrunden. Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 13. september 2005 Del Skrevet 13. september 2005 "Hold it", og BATTERY. Jeg lader opp til trening! Lenke til kommentar
diversity Skrevet 13. september 2005 Del Skrevet 13. september 2005 For en dag. Dårlige vinnere fra venstresiden har plaget meg i hele dag (de stemte selvfølgelig på SV, så de var like store tapere, men de valgte å ignorere det) Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 13. september 2005 Del Skrevet 13. september 2005 Godt vi har plassert penger i utlandet også. Uff. Jeg blir med på besøksrunden. So true, selv om oljeselskapene i USA har slitt etter Katarina. Hvor jeg hadde vært uten asiatiske teknologiaksjer, tør jeg ikke tenke på. Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 13. september 2005 Del Skrevet 13. september 2005 *kniv*? God idé. Lenke til kommentar
brd Skrevet 13. september 2005 Del Skrevet 13. september 2005 Hva er så gale med den rød/grønne Regjeringa? Lenke til kommentar
Der Kommissar Skrevet 13. september 2005 Del Skrevet 13. september 2005 Uff, hva er galt med folk? Stemme AP, SV og annet dritt? Glad for at jeg ikke lever for meg selv nå, da hadde jeg blitt fattig på disse fire årene som kommer... Statskupp anyone? Lenke til kommentar
embark Skrevet 13. september 2005 Del Skrevet 13. september 2005 Så første episode av The Simpsons sesong 17 nå, og man ser tydelig at de begynner å tom for idéer. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 13. september 2005 Del Skrevet 13. september 2005 Synes synd på en kompis av meg. "OLØ er det den derre polti' scanneren din??" "Ja" "Den du kan prate med purken osv?" "Nei" "Nå juger du! jeg ser'e på smilet ditt!" Ellers har jeg hatt en fin dag. Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 13. september 2005 Del Skrevet 13. september 2005 Lagte meg en crappy avatar, i anledningen min frustrasjon! DØ JENS! Lenke til kommentar
robB Skrevet 13. september 2005 Del Skrevet 13. september 2005 Haha, jeg drømte om deg Fredrik i natt :!: Drømte om at jeg skulle besøke deg på skolen i en bygd et par minutter herfra. Møtte deg der rett etter skolen din var ferdig, sa hallo og reiste igjen. Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 13. september 2005 Del Skrevet 13. september 2005 Hva er så gale med den rød/grønne Regjeringa? At den blir næringsfiendtlig? Siterer Jens; "joda, det skal være lov å velge - men vi kan jo ikke belønne de som velger feil! Valgfriheten i samfunent vårt forsvinner. F.eks. fikk en sånn ekstrem-kristen skole kritikk engang. Clemet hadde da klart å si til en journalist, at nei, hun ville nok ikke sendt barna sine dit. Da går Jens ut å sier at "Hva?! Hun ville ikke sendt sine egne barn dit engang! La oss legge ned skolen!". Jens synes altså at statsrådene skal velge hva som er best for folk... (At han har barn på en privatskole selv - det snakker vi ikke høyt om...) Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 13. september 2005 Del Skrevet 13. september 2005 Hvor blir det av ytringsfriheten? Får ikke ha "Dø Jens" som avatar.. Lenke til kommentar
Jonki Skrevet 13. september 2005 Del Skrevet 13. september 2005 At den blir næringsfiendtlig? men skole, helse, velferd og sånt er ikke så nøye? Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 13. september 2005 Del Skrevet 13. september 2005 Leseferdigheten gikk opp da Høyre tok over Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 13. september 2005 Del Skrevet 13. september 2005 Home from work *Gå å lage middag* Lenke til kommentar
Der Kommissar Skrevet 13. september 2005 Del Skrevet 13. september 2005 Wooza, og der forsvant det som var igjen av lovende næringsliv i nord. Sammen med jobber og inntekter for masse folk... Jaja, good job guys. Håper på forandring om 4 år! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg